(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOMUZ GRİBİ-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOMUZ GRİBİ-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel ve anlamlı bir şiir, ülkenin gündemiyle çakışmış şu şiir dahi ülkemizin nasıl ve ne durumda olduğunun delilidir.Allah sonumuzu hayır etsin kutluyorum koca şairi Yunus diyarından selamlar.
DOMUZ YETİK YA TÖĞBE HEPİMİZ ONDAN OLSA GEREK ÜLKÜDAŞ RANT SAĞLAYACAKLARDI LAKİN YEMEDİ MİLLET HER ZAMANKİ GİBİ BİZİM KONYA HARİÇ NEYSE ŞİRE GELELİM MÜKMMELDİ SAYGILAR, O<zan KOMAN
Konu güzel neden domuz aşısı olalım ,ya daha kötü bir duruma getirirse sağlığımızı ...ben şahsen aşı olmaktan korkuyorum.Dizelerinizi kutlarım selamlar.
Hiç aşı yaptırmadım bu kuş gribi,domuz gribi vs. Ben inanmıyorum ama yanlış etkide bulunmayım şimdi. Şöyle inanmıyorum, firmalar belli bir süre bir ilaç piyasa sürüyor,hastalığını da reklam ediyor. Sonra aniden o hastalık ortadan kalkıyor nasıl oluyorsa. Sizde bunu gözlemlemişsiniz. Yazmışsınız. Kutlarım,selamlar..
Nerden çıktı H1N1 virüsü, Neden gebermedi domuz sürüsü, Anlaşıldı laf-ı güzaf gerisi, Meden biz ölürüz anlamadım ki? ================================= Grip aşılarının Bilinen İçeriği 1-Alüminyum hydroxide, alüminyum fosfat, amonyum sülfat, amphotericin B 2-Domuz kanı ve dokuları, At kanı, Tavşan beyni, Köpek böbreği, Maymun böbreği. 3-Civciv embriosu, Tavuk-Kaz yumurtası, Sığır serumu, Betapropiolacton 4-Doğmamış sığır serumu, Formaldehyde, Formalin jelatin, Köpekbalığı karaciğeri yağı. 5-İnsan fetusu ( üçüncü gebelik ayı başından doğuma kadarki devre içinde ana rahmindeki canlıya verilen ad) 6-Maymun böbrek hücreleri 7-Yıkanmış Koyun kanı 8- Monosodyum Glukomat 9- Polioksidonyum (Sentetik proteinler ve nano materyaller içerir. Bunlar gende değişiklik yaptığı gibi fenotipte de değişmeler yapmaktadır) 10- İnsan spermi 11- Etilen gliserol (antifriz) 12- Antibiyotikler 13- Skualen Tüm aşılarda etki arttırıcı ve koruyucu olarak kullanılan maddeler bellidir ve hemen hemen aynıdır. çoğunun özellikleri araştırılmamıştır ve etkileri tam olarak bilinmemektedir. Bu maddelerin deride kabarcıklar, beyin zarı iltihabı, kan yapısında bozulma, sinir iltihabı gibi rahatsızlıklara sebep olduğu tespit edilmiştir. EVET ....Bunu isteyen Aşılansın.... Ama aklı başında İnsan bu aşıyı yaptırmaz..
HakanKurtaran tarafından 11/4/2009 3:29:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kimisi der mutlak olmalı aşı Önce sağlık denir cümlenin başı Kimi der riski yok geçmiştir yaşı Neden biz ölürüz anlamadım ki? ÇOK GÜZELDİ USTAM.YAZAN YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Kimi serhoş olur zevki sefadan, Kimisi havyar yer hemde rafadan, Bizde çok ses çıkar her bir kafadan, Neden biz ölürüz anlamadım ki? .....Aslında anlıyor ve biliyorsun... Anlamayan ve bilmeyenlere duyrulur.....Saygılar dost