Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:59:16
hııııııııııı
taşlama ama nereye....
güzeldi usta kalem.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:57:25
bazen nasıl başlayıp nasıl bittiğini biz bile bilemeyiz.
güzeldi.
selam ile.
Bu kadarmış..!, @kerberos61
5.11.2009 10:06:16
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:54:48
genelde bütün gönül insanları aşka aşıktır.
içinde yaşattıkları aşklarını birilerine giydirirler.
güzeldi
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:49:29
canımmmmmmmmmmmm
çok güzel yaaaaaaaaa
sevdanı da sayfanıda kutluyorum
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:46:25
vavvvvvvvvvvvvvvvvv
çok sevdiğim bir türküdür....
sevda baştan gitmiyor sarılıp yatmayınca...
çok hoş dizelerdi.
selam ile.
Mavi zaman, @fosil61
5.11.2009 13:48:40
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:42:33
Diyelim yaşanmadı sana dair sevdalık
Bilesin duraksızım içim doldu hurdalık
Yine çevrildi fincan ayrılıklar falından
Irgala kanadını çık git gönül bağından

sustummmmmmmmmmmmmmmmm


Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:38:50
çok büyük hesaplar bar arkadaşım bunun arkasında...
biz koyun sürüsü aklımız yetmez bu işlere..
daim olsun efendim.
selam ile.
Domuz gribi-2, @kocakurtsoylum
5.11.2009 14:54:55
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:33:16
yaaaa
can kalem bu güzel dizeleri ailen okumuyor mu?
yada bunlar hiç sevda filmleri seyretmiyor mu?
erol Taş mı oldular mübarek...
çığlıkların beni çok duygulandırıyor genç kalem..
ama yaz mutlaka yaz yinede.
sevgimle.
..., @Aslı su
5.11.2009 15:57:39
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:25:54
içten ve duru dileyişler...
sıcacık sevda kokulu...
kutluyorum
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:23:59
ağzı olan konuşuyor derler ya..aynen öyle..
selam ile.
Utanmazlar, @a.yüksel şanlıer
5.11.2009 17:39:19
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:22:10
ah! sizi şu mamaralı ile bir kavuştursaydık...
yoksa o zaman bu dizeler olmaz mıydı?
selam ile gönül dostu
Gönül çiçeğim, @GECE10
5.11.2009 17:40:35
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:16:43
bülbül gibi şakımış dizeler sevda adına..
renkleri hiç solmasın..
sevgimle.
Sensin, @guler birsozu
5.11.2009 18:40:21
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:13:00
neyseki bu kadar güzel sese gelmiş sonuçta
yorumda dizelerde güzeldi arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:10:29
eeee
kaşınıyorsun o zamn derler adama..
zorlan dur o zaman dermişimmmmmmmmm
ozan yüreğiniz var olsun
selam ile.
Ben zoru severim, @aşık komani
5.11.2009 19:45:18
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:07:37
evet...
sessiz bir çığlıktı yürekte hissedilen.
selam ile.

polyannna tarafından 11/5/2009 9:08:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
_sende_ olmayan_ ben, @esmerefsane
5.11.2009 19:52:18
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 21:02:00
resimdende görüldüğü gibi zaten çok pozitif bir genç.
yaşamında renkler hiç solmasın arkadaşım.
sevgimle.
Ali, @nilkurt
5.11.2009 19:57:10
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 20:49:33
bu sayfayı okumasaydım çok üzülürdüm...
hoş şimdide çok üzüldüm ya...
sadece susuyorum bu sayfaya yorum olmaz.
selam ile.
Asuman, @Mustafa Doğan.
3.11.2009 22:52:38
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 20:45:11
duyarlı yüreği kutluyorum.
sessizlikte yükselen bir hoş seda gibi...
daim olsun efendim.
selam ile.
Atatürk!, @ayvalıklı
5.11.2009 11:27:45
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 20:42:53
hoş bir seslenişin sesi vardı sayfada...
daim olsun efendim.
selam ile.
Anlasana...., @ARİFOLGUN
5.11.2009 15:21:18
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Kasım 2009 Perşembe 20:38:45
evet şair...
ölümsüz hiç bir canlı yok bu dünyada..
şiir yüreğiniz var olsun
selam ile.
Yakarış, @nevzat taşkıran
5.11.2009 13:42:19
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.289
Şiir Okunma
174.578
Yazı Okunma
57.571
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL