(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Közde piştim söze geldim Kökte özdüm yüze geldim Dogru varken dönülmez yalana Pir sultan abdal gibi ipe geldim.
onursuz yaşamaktansa ipe gelmek onurdur!çok analamlı manidar dizeler değerli dost kalem yüreğinize kaleminize sağlık candan tebrik ediyorum.selam saygımla...
hak ve hakikaten yana inandıklarımla geldimki uğrunda ip varsa biel korkumuz yoktur iandıklarımız sevgi ve dostluktur atılan hertaş Mansurca gül olur bize... sevgi hamurunda yoğrulupta gelenlerin ellerinde un yoktur ölümse daima bir beklenen bir sevgili yüreğine sağlık sokak şairi...
Kurşunlara da ip'lere de gelmek yürek işi..Yüreği dile getirmek de ustalık ister. Tebrik ediyorum yüreğinizi şiirinizi. Hani derler ya; Kıldan ince kılıçtan keskin....Ta kendisi olmuş bu şiir .
O günlerle bu günlerin arasında çok fark var şiir yazdı diye kimse ipe gitmiyor.Yeter ki vatana ihanet olmasın. Onlara bile açılım diyorlar kutlarım dörtlüğünü Yunus diyarından selamlar.
KARDA YANDIM,KORDA DONDUM YUNUS GİBİ KAPISINDA KUL OLDUM GÜL VARKEN KİM SARILIR YILANA İSMAİL GİBİ YOLUNA KURBAN OLDUM
BİR DAMLA AMA ANLAYANA UMMAN BU ŞİİR ÖLECEĞİNİ BİLSEDE DOĞRULUKTAN İPTEN SAKINMAYAN BİR YÜREK SEVDA YİĞİTLİK BU OLSA GEREK ÖZÜN GİBİ GÜZELDİ ABİM SAYGILAR SELAMLAR...
beklenen yağmur tarafından 11/5/2009 8:18:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Közde piştim söze geldim Kökte özdüm yüze geldim Dogru varken dönülmez yalana Pir sultan abdal gibi ipe geldim ....Hoş geldin Keşke uzun yaşayacağımıza Pir Sultan gibi onurlu yaşayabilsek.... Kutluyorum saygılar dost
bende senin güzel mısralarınla kendini ne kadar güzel ifade ettiğini söylemek ve sana selamlarımı,sevgilerimi sunmak istedim başarılar toprağım ,dostum sağlıklı yarınlar dilerim
Közde piştim söze geldim Kökte özdüm yüze geldim Dogru varken dönülmez yalana Pir sultan abdal gibi ipe geldim. Kısa , öz , duru bir anlatım ile hoş gelmişsiniz . Kutlarım , saygılar sunarım.
Közde piştim söze geldim
Kökte özdüm yüze geldim
Dogru varken dönülmez yalana
Pir sultan abdal gibi ipe geldim.
onursuz yaşamaktansa ipe gelmek onurdur!çok analamlı manidar dizeler değerli dost kalem yüreğinize kaleminize sağlık candan tebrik ediyorum.selam saygımla...