Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
7 Ekim 2010 Perşembe 23:06:08
MUSIKİ TADINDA,AKICI VE AHENK DOLU...
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR HECE ÇALIŞMASI.
KUTLUYORUM...SAYGILARIMLA........HALİLŞAKİR
Diyorum ki, @iyimser
1.10.2010 17:04:20
halilşakir
@halilsakir
7 Ekim 2010 Perşembe 23:02:59
Mizani duamız sen kabul eyle
Her şeyden münezzeh bir sensin Mevla
Aman diliyorum yalvarıp böyle
Narı cehennemde pişirme beni

ÖNCE YÜREKTEN BİR AMİN DİYORUM.
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR Dİ.
AKICI,AHENK DOLU,MUSIKİ TADINDA ENFES DİZELER...

halilşakir
@halilsakir
7 Ekim 2010 Perşembe 09:03:05
özlü ve özgün bir şiir.
anlatım çok güzel.tebrikler......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 23:35:22
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM.
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE...
TEBRİKLERİMİ VE DE SAYGILARIMI BIRAKTIM........HALİLŞAKİR
***asya, @Müjgan Akyüz
5.10.2010 21:44:44
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 23:30:14
Bu gece yıldönümü öksüz kaldığım günün
Bu gece senin için yanıp öldüğüm gece
Bu gece yıldönümü zehir olan öğünün
Bu gece seni andım şiir yazdım sadece.

Kalbimi karalayan söyle sen değil misin?
Ruhumu yaralayan söyle sen değil misin?

OLAĞANÜ...

halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 23:01:38
anlamlı ve anlatımı harika.
severek okuduğum bir şiir.
tebriklerimi bıraktım.saygılarımla........halilşakir
Sanma ki, @hasret
5.10.2010 23:52:30
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 22:59:53
anlatımı çok çok güzel bir şiir.
akıcı,ahenk dolu ve anlam yüklü.
kutluyorum...........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 22:57:40
anlamlı ve anlatımı çok çok güzel..
tebriklerimi bıraktım..saygılar.......halilşakir
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 21:59:13
İÇ UYAKLARLA DESTEKLENMİŞ VE AHENK KATILMIŞ,
AKICI VE DE ANLAM DOLU.
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL.
KUTLUYORUM....................HALİLŞAKİR
Hancı, @ayşe aydın
6.10.2010 21:25:12
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 21:57:04
GÜZEL BİR SERBEST ŞİİR.
SEVEREK OKUDUM...KUTLUYORUM.......HALİLŞAKİR
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 21:42:51
VATANSEVER,MEMLEKET DUYARLISI ASİL YÜREĞİNİZİ
AYAKTA ALKIŞLIYORUM...ANLAMI FEVKALADENİN
FEVKİNİN DE FEVKİNDE,ANLATIMI EMSALSİZ,
HEYECAN VE ŞEVKLE OKUDUĞUM BİR ŞİİR Dİ...KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE.
TAM PUAN VE DE SAYGILAR SUNUYORUM........HALİLŞAKİR
Vatanım, @Mustafa Sade
6.10.2010 12:03:20
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 20:42:46
özlü bir serbest.anlatım harika.
severek okudum.KUTLUYORUM.
saygılar........halilşakir
Hazan laleleri, @aemin
6.10.2010 16:53:52
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 20:40:15
anlam ve anlatımı çok güzel di.
KUTLUYORUM..saygılar sunuyorum.......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 20:36:56
anlam ve anlatımı güzel bir serbest...
severek okudum.KUTLUYORUM.
saygılarımla....................halilşakir
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 17:55:05
anlam ve anlatımı olağanüstü güzeldi...
tebriklerimi bıraktım...saygılarımla.....halilşakir
Sevda..., @Leyla Küçük Ülker
3.10.2010 01:45:00
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 17:53:03
akıcı ve ahenkli,
anlam ve anlatımı mükemmel,
okuması haz veren şiir...kutluyorum..saygılar.......halilşakir
Utan az..., @oktayzerrin
5.10.2010 19:56:12
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 17:46:09
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel,
okuması haz veren şiir.
kutluyorum...saygılarımla.......halilşakir
Ben kadınım, @istehayat
6.10.2010 00:03:26
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 16:27:01
Cançiçeği Cançiçeği!
Gitme, can evinden vurma beni!
Saplanmasın içime vuslatın kederleri!

Yüreğim seni bekler, çabuk gel aman!
Duyamazsan beni, hasretin çöken sisi,
Umudu yutar duman duman!

anlam ve anlatımı olağanüstü güzel...
severek oku...

Cançiçeği, @ayşe1
21.9.2010 05:03:11
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 16:24:30
muhteşem bir şiir.anlam ve anlatımı olağanüstü güzel
okuması zevk veren şiir...kutluyorum................halilşakir
halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 16:22:21
by by mı denir, kış kış mı denir bilmem ama
şiir çok güzeldi.protest bir türkü ayarında.
severek okudum.kaleminiz daim olsun.saygılar..............halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.270
Şiir Okunma
3.101.027
Yazı Okunma
43.912
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL