Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
12 Ekim 2010 Salı 12:05:54
anlam ve anlatımı olağanüstü güzellikte,
konu seçimi harika,
vezin kusursuz
okumaya doyulmayan ve de
damakta iz bırakan bir şiirdi.
tebriklerimi bıraktım..saygılarımla.......halilşakir
Hanlar, @cemil
12.10.2010 11:10:20
halilşakir
@halilsakir
12 Ekim 2010 Salı 00:08:14
ANLAM DOLU,ANLATIMI ÇOK ÇOK GÜZEL
OKUMASINA DOYULMAYAN BİR HECE ÇALIŞMASI...
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM.SAYGILARIMLA......HALİLŞAKİR
Gönle has, @Gözükaram
11.10.2010 22:38:09
halilşakir
@halilsakir
11 Ekim 2010 Pazartesi 21:42:48
mükemmel bir anlatım.
doyumsuz bir şiir.damakta iz bırakıyor.
tebrikler ve de saygılar.....halilşakir
Güz gelir, @zakir
11.10.2010 21:36:25
halilşakir
@halilsakir
11 Ekim 2010 Pazartesi 19:55:14
musıki tadında,
anlam ve anlatımı mükemmel bir şiir.
tebriklerimi bıraktım...saygılar.......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
11 Ekim 2010 Pazartesi 19:52:30
anlam dolu ve anlatımı çok çok güzel bir şiir.
kutluyorum...saygılarımla......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
11 Ekim 2010 Pazartesi 19:47:50
ilk kitabım BİZİM ELLER in kapağına benziyordu
seçtiğiniz resim.yakışmış.
şiir mi, anlam dolu, anlatımı olağanüstü güzel
okuması zevkli bir şiirdi.
damakta iz bırakan dizeler..kutluyorum..saygımdasınız efendim....halilşakir
Sevginin intikamı, @SELEN SU
11.10.2010 18:53:21
halilşakir
@halilsakir
11 Ekim 2010 Pazartesi 19:44:19
anlamlı,anlatımı güzel,
özlü ve özgün şiir.
damakta iz bırakan dizeler.
tebriklerimi bıraktım dosta.
saygılarımla............halilşakir
Aşk ölmüş, @ahmet turgut atlık
11.10.2010 18:59:30
halilşakir
@halilsakir
11 Ekim 2010 Pazartesi 16:37:05
anlam ve anlatımı mükemmeldi.
damakta iz bırakan şiirlerden.
severek okudum.. saygılarımla.....halilşakir
halilşakir
@halilsakir
11 Ekim 2010 Pazartesi 16:35:29
anlam ve anlatımı mükemmeldi.
damakta iz bırakan bir hece çalışması...
severek okudum..tam puan ve saygılarımla.....halilşakir
Bana, @Ozan Mizani Taner Karataş
11.10.2010 16:06:36
halilşakir
@halilsakir
10 Ekim 2010 Pazar 12:31:00
MUSIKİ TADINDA,
ANLAM DERYASINDA YÜZEN
ANLATIMI ÇOK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR Dİ.
SEVEREK OKUDUM.
KUTLUYORUM.TAM PUAN VE DE SAYGILAR........HALİLŞAKİR
halilşakir
@halilsakir
10 Ekim 2010 Pazar 11:55:05
ANLAM DERYASINDA YÜZEN,
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL VE DOYUMSUZ,
AKICI,AHENK DOLU,KİREÇSİZ MEMBA SULARI GİBİ
DUPDURU BİR ŞİİR...SEVEREK OKUDUM.
RESMİNİZİN ANLAMI DA DOPDOLU.
İZİN VERDİNİZ KULLANACAĞIM SEVE SEVE...
KUTLUYORUM.TAM PUAN VE SAYGILAR ...

halilşakir
@halilsakir
9 Ekim 2010 Cumartesi 13:29:47
aruzdan müstesna bir örnek.
klasik bir şarkı tadında
anlam ve anlatımı mükemmel
okuması bir keyif...
tebriklerimi ve de saygılarımı bıraktım.......halilşakir
Neyleyim, @babidim
9.10.2010 13:07:42
halilşakir
@halilsakir
9 Ekim 2010 Cumartesi 09:51:07
o kadar güzel bir şiir di kii...
lezzet aldım..dedim ki üstadım birinci dörtlüğün
ikinci dizesinde haberin var mı diyeceğine
haberin olsun ayağına bassaydı
daha mı ahenkli bir şiir olur du...tebriklerimi bıraktım...saygılar....halilşakir
halilşakir
@halilsakir
9 Ekim 2010 Cumartesi 09:19:12
anlam deryasında yüzen dizeler.severek okudum...tebriklerimi ve de saygılarımı bıraktım...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
9 Ekim 2010 Cumartesi 09:16:50
özgün ve de özlü bir şiir.
anlatımı çok çok güzel.
tebriklerimi bıraktım..saygılarımla.........halilşakir
Yasak, @el-a-lem
9.10.2010 00:21:12
halilşakir
@halilsakir
9 Ekim 2010 Cumartesi 09:10:29
İşte aylardan Eylül, vakit mevsim-i hazan;
Sararmış yapraklar hep rüzgârların peşinde.
Ya azat et gideyim, ya çıkar katle ferman
Pervaneyim yanarım, aşkının ateşinde..

çok güzel bir anlatım.
sevda yüklü,anlam deryasında yüzen dizeler...
sever...

halilşakir
@halilsakir
9 Ekim 2010 Cumartesi 09:05:27
anlam dolu,anlatımı mükemmel
severek ve ibretle okuduğum dizelerdi.
kutluyorum.selam ve saygılar........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
9 Ekim 2010 Cumartesi 00:54:44
mükemmel bir tarz,nefis bir üslup,
olağanüstü güzel bir anlatım...
severek okudum..KUTLUYORUM.SAYGILARIMLA....halilşakir
Sırmalı beşik, @dursun tiftik
4.10.2010 00:08:43
halilşakir
@halilsakir
9 Ekim 2010 Cumartesi 00:52:11
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel bir serbest şiir.
KUTLUYORUM..tam puan ve saygılar......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
8 Ekim 2010 Cuma 22:49:48
anlam dolu ve de anlatımı mükemmel bir serbest şiir.
severek okudum.kutluyorum...saygılar sunuyorum.......halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.318
Şiir Okunma
3.101.243
Yazı Okunma
43.914
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL