Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
6 Ekim 2010 Çarşamba 16:18:52
anlam derinliğinde,
anlatımı olağanüstü güzel,
okuması haz veren bir şiir.
tebriklerimi ve tam puanımı bıraktım.saygılarımla....halilşakir
halilşakir
@halilsakir
5 Ekim 2010 Salı 19:55:10
anlamlı ve çok güzeldi.
tebrikler......halilşakir
İçim acıyor, @aemin
5.10.2010 16:48:18
halilşakir
@halilsakir
5 Ekim 2010 Salı 19:53:33
hüzün yüklü, duygu yoğun,
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel.
tebriklerimi bıraktım.............halilşakir
halilşakir
@halilsakir
5 Ekim 2010 Salı 19:50:45
anlam ve anlatımı çok güzel bir çalışma.
severek okudum..tebriklerimi bıraktım.
saygılar sunuyorum.........halilşakir
Ceylan bakışlarına, @mete75
5.10.2010 18:22:42
halilşakir
@halilsakir
5 Ekim 2010 Salı 19:26:06
anlam ve anlatımı mükemmeldi.
tebriklerimi bıraktım...saygılarımla.......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
5 Ekim 2010 Salı 19:22:15
sonbahar hazan,hazan ise hüzün demek...
ben çok duygulanırım bu mevsimde...
şiirinizde duygu yüklüydü.
tebriklerimi bıraktım...saygılarımla.......halilşakir
Neden sonbahar, @canandemirel
3.10.2010 15:14:59
halilşakir
@halilsakir
5 Ekim 2010 Salı 00:42:19
FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE...
KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE.........HALİLŞAKİR
Konu başörtüsü olunca, @Bibi
5.10.2010 00:05:50
halilşakir
@halilsakir
3 Ekim 2010 Pazar 23:23:42
ENFES Mİ ENFES...şiir de öyle.
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde,
anlatımı olağanüstü güzellikte,
okuması tat veren bir şiir.
kutluyorum eski dostumu.
tam puan ve saygılarımla......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
30 Eylül 2010 Perşembe 18:55:03
anlam dolu,anlatımı çok güzel,okuması haz veren bir şiir.
tebrikler ve de saygılar..........halilşakir
Hazan zamanı, @handan akbaş
20.9.2010 23:39:03
halilşakir
@halilsakir
30 Eylül 2010 Perşembe 15:46:35
anlam deryasında yüzen mükemmel bir şiir di.
tebrikediyor saygılar sunuyorum........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
29 Eylül 2010 Çarşamba 14:11:26
anlam ve anlatımı güzel bir şiir.
severek okudum.tebrikler...saygılar.......halilşakir
Dikensiz güller, @Çerkez Kızı
23.9.2010 23:03:00
halilşakir
@halilsakir
29 Eylül 2010 Çarşamba 14:06:18
çok özgün ve özenli bir şiir.
eviniz mısralarla kurulmuş ne güzel...
beğendiğim bir şiir di.
kutluyorum..saygılarımla......halilşakir
Dileğim, @Adnan ŞAHİN
29.9.2010 12:59:08
halilşakir
@halilsakir
27 Eylül 2010 Pazartesi 23:23:08
anlam dolu,anlatımı çok çok güzel
okuması zevk veren dizeler.
kutluyorum tüm kalbimle..........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
27 Eylül 2010 Pazartesi 14:24:18
Havva derki olmalı buna bir çözüm,
Uzaktan bakana söylenen sözüm,
Devletin vekili nerede gözüm,
Bana kalsa onları defterden sildim,

vekil vükela kendi güplerini doldurma hevesinde.
halk perişanmış kimin umuru...
anlam dolu,insanlık adına duya...

Dostlarım dertli, @havva keskin
27.9.2010 13:59:37
halilşakir
@halilsakir
27 Eylül 2010 Pazartesi 14:19:12
İnleyen nağmelere sordum aşkı, vefayı,
Yüreğimde yaşadım sevgi denen cefayı,
Güz oldu gönül bahçem, geldi zemheri ayı,
Bu da alın yazımın çilesiydi bebeğim.

anlam ve anlatımı çok çok güzeldi...hüzün yüklüydü.
hüzünlendim okurken. kutluyorum......

Bebeğim, @Rabia BARIŞ
27.9.2010 14:06:10
halilşakir
@halilsakir
26 Eylül 2010 Pazar 13:21:52
duygu yüklü...anlam dolu,
anlatımı mükemmel..kutluyorum.......halilşakir
Güz, @el-a-lem
26.9.2010 11:52:56
halilşakir
@halilsakir
26 Eylül 2010 Pazar 13:08:49
duygu yüklü,özlem tüten,
anlamlı ve anlatımı çok çok güzel bir şiir di.
kutluyorum tüm kalbimle.......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
25 Eylül 2010 Cumartesi 18:45:06
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL.
KUTLUYORUM USTAYI...SELAM VE SAYGILAR.....HALİLŞAKİR
Sensiz ölürüm, @Karazeybek49
25.9.2010 15:45:33
halilşakir
@halilsakir
25 Eylül 2010 Cumartesi 18:12:15
ANLAM DERYASINA BATMIŞ,
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL
OKUMASI HAZ VEREN İKİ ALTIN DÖRTLÜK...
KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE.
TAM PUAN VE SELAM,SEVGİ VE SAYGILAR........HALİLŞAKİR
Gidişat, @Şahin Cahit Yanık
25.9.2010 14:12:00
halilşakir
@halilsakir
25 Eylül 2010 Cumartesi 10:52:08
anlamlı ve anlatımı olağanüstü güzel.
severek okudum sevgi dolu şiiri.
kutluyorum...saygılar ve de sevgiler......halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.345
Şiir Okunma
3.101.315
Yazı Okunma
43.915
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL