(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Silkelenerek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Silkelenerek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfanıza Ozan Ertay'ın sayfasındaki yorumlarınızı okuyarak geldim. Ne iyi etmişim. Şiirinize çok güzel yorumlar yapılmış.Bana sizi tebrik etmekten başka birşey kalmıyor. Farklı bir kaleme sahip değerli bir şiir dostunun sayfasında olduğumu anladım.Gene geleceğim. Tebriklerimle,selamlarımla,saygılarımla
Hayatımın bütününü parçalayıp Tesbihe dizdim Çekiyorum imha’larımı İmalı imalı Keleş yalnızlığımın erbabı oldum Yaşıyorum hayatı Silkelenerek GÜZEL AZ VE ÖZ OKUDUM ŞAHANE ELLERIN DERT GÖRMESİN SE GİYLE KALIN
Güler Hanım, Gerek site üyelerinin sayca çokluğu,gerekse her şiiri okuyabilecek kadar zamanımız olmaması nedeniyle bazı sayfalara ulaşmamız tesadüf yada tavsiyelere kalıyor. Şüphesiz ki her üye bir değerdir,kıymetli bir şiir dostudur.Ancak birde özel dostlar,arkadaşlar ve hatta kardeşler ediniyoruz. Sayfanıza kardeş yerine koyduğum Hicran Hanımın (fusfukara) tavsiyesi ile geldim.Size teşekkürlerimi sunmadan önce bana kendi tarzına çok yakın nadide bir sayfayla tanışmamı sağladığı için kendisine teşekkürlerimi gönderiyorum. Ne ilginç bir tesadüftür ki sayfanızda, Hicran Hanım'ın 7 mısradan oluşmuş YETER başlıklı şiiri gibi yine yedi mısralık harikulade bir şiir çıktı karşıma. SİLKELENEREK başlıklı şiirinizden anladığım şu. Hayatınızı çeşitli evrelere bölmüşsünüz.Her bir evreyi bir tesbih tanesine benzetmişsiniz.İmalı imalı imha edilecek hatıralı kafanızdan silip atma gayretinizi imasızca dile getirmişsiniz.Geriye yalnızlığınız kalmış.Ve kendi ifadenizle o yalnızlığın erbabı,piri olarak hayatınızı sürdürdüğünüzü belirmişsiniz.Bu kadar manalı,bu kadar duygulu bir yüreği hayat denen tesbihin imamesi olarak kabul edersek tesbih çekildikçe imameye yeniden döneceksiniz ve o imame size yeni ufuklar açacaktır.Zira o yüreği mutluluklara layık bir yürek olarak gördüm.Kaldı ki kardeşim tavsiye etmişse mutlaka bildiği birşeyler vardır. Sayfanızdan hemen çıkacak değilim.Hiç değilse iki şiirinizi daha okuyacak ve daha sonra da bu sayfanın gediklisi olacağım.Zira bu sayfada hem temiz bir yürek,hemde kuvvetli bir kalem buldım. Tekrar görüşmek üzere saygılarımı sunuyorum.
İlk kez geldiğim bir sayfadan pembe bir pelerinle ayrılmak çok hoşuma gidecek. Güler Hanım,siz sadece pembe bir şalı değil gökkuşağının bütün renklerini hak ediyorsunuz. Zira: ANLATMAYI BİLEN BİR KALEMİN YAZDIĞI HER ŞİİR MUTLAKA ANLAŞILIR.
Çok sagol can Beni çok mutlu ettin Her zaman mutlu ol Sevgim çoktur bilesin can Silkelenip kendimize geldikce anlıyoruz nelere kimlere yanmışız BİT PİRE VELHASILI ASALAK LARA Çok saygılar Fusfukara
nasıl başardın dostum.. bize de anlatsan :=) kısa ama muhteşem anlamlıydı.. hayata ve o hayatın içinde kaybolmamaya çalışan insana dair.. kutlarım.. sevgimle..