Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 16:15:51
Allahım o kınalı kuzuları korusun...
onlar olmasaydı namusumuz ayaklar altındaydı,
şühedanın ruhları şad olsun.çok duygulandığım
şiirlerdendir.hep gözlerim ıslanır
bu kuzuları yadettikçe.güzel anlatılmış bir şiir.
anlamı bildik ve fevkalade,tebr...

halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 15:20:21
çiçekler ve dilleri...
o kadar çok şeyler söylerler ki.
en sonunda lale Allahı, gül Muhammedi temsil eder inanışımızda.
konu çok güzel, anlatım mükemmel, okuması bir zevk ti.
tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
Laleler ve güller, @nazans
5.1.2011 14:08:39
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 15:05:22
Hani,ismi ile müsemma derler ya aynen öyle,
hüzün dolu bir şiir, hüzzamdan beste...
anlam deryasında yüzen,
anlatımı olağanüstü güzellikte
okumasına doyulmayan.
zannımca kulaklardan da silinmeyecek bir şiirdi.
tebrikler ve de saygılarımı sunuyo...

Umuda, @babidim
5.1.2011 14:51:22
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 14:14:58
yine anlam deryasında yüzen,
anlatımı mükemmel dizelerdi.
severek okuduğum üç dolu bend...
tebrikler usta....saygılarımla..halilşakir
...iner misin!, @AZAP
5.1.2011 14:11:33
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 14:12:20
sevda yüklü,özlem dolu ve hüzünlü...
hele ayrılmalar hele elveda beni çok yıpratıyor.
o kadar güzel bir anlatımdı ki...
okumasına doyulmayan içli,duygu yüklü dizelerle nakış nakış işlenmiş.
çok çok beğendim.
tebriklerimi bıraktım...saygılarımı ...

halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 14:07:29
tadı damağımda kaldı, bitiverdi de...
ne güzel dolaşıyordum başı dik toroslarda.
Toros dağlarının kuzey yanında
serpilmiş düz ovaya yeşil Ereğli...me gelmediniz.
ulukışla Ereğli arasındaki aydostlarda bekledim dizeleri,
Ereğliye hep göz atan med...

Dağlar ( 2 ), @UNALAN
5.1.2011 12:49:32
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 14:02:19
yorumu çok aşmış bir şiir di.
sevda yüklü,sevgi dolu,anlam deryasında
anlatımı olağanüstü güzel bir şiir.
büyük bir haz la okudum.
bir nüsha alıyorum efendim.
tebrikler ve de bitimsiz saygılarımla...halilşakir
Seni sevdim, @inci*
5.1.2011 13:02:08
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 13:58:22
sevda şiirlerinin ustasına selamlar...
yine anlam dolu anlatımı mükemmel,
7+5=12 li az bulunur hece veznine
harika bir örnekti.
çok severek ve sevinerek okudum.
tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 11:11:41
ÇOK GÜZELDİ.
ANLAM DOLU,ANLATIMI MÜKEMMELDİ.
SEVEREK OKUDUM.TEBRİKLER VE SAYGILARIMLA...HŞT
Yalancı!.., @Ali ALTINLI
5.1.2011 10:57:03
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 10:53:49
ANLAM DOLU GÜZEL BİR ŞİİR.
TEBRİKEDER SAYGILAR SUNARIM...HŞT
Ne bileyim, @guler birsozu
5.1.2011 03:23:25
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 10:38:35
amin diyorum gönülden...
hulusi kalple yapılan duaları rabbim mutlak kabul eyler.
ne güzel istek,dilek ve temennilerdi.
anlam dolu,anlatım güzel,arzulanan çok güzel.
tebrikler ve de saygılarımı sunuyorum...halilşakir
Yakarış, @Mustafa Sade
5.1.2011 10:26:42
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 10:34:39
Rabbim arzularınızı gerçek eylesin.
nasipmiş ben kasımda gittim geldim...
büyük saadetti...şiiriniz de hulusi kalple
yazılmış anlamlı ve çok güzeldi.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Gerçek sevgiliye, @Sami ASLAN
5.1.2011 08:21:29
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 10:31:16
öz ve özgün şiir.
anlam ve anlatımı çok güzel.
severek okudum.tebrikler.saygılar..HŞT
Renkler, @veysitural
5.1.2011 08:51:18
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 10:29:13
sevgi üzerine tamamen katıldığım ve
tamamı doğru söz ve düşüncelerle yazılmış
okunası bir şiirdi.sevgi elbette emek ister.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Ömür ister, @nergiz-z
5.1.2011 09:55:52
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 09:27:07
yine anlam deryasında yüzen bir serbest şiir okudum
usta kaleminizden.anlatım mükemmel,
okuma zevki veren dizelerdi.
severek ve hazla okudum.kutluyorum...saygılarımla...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 09:19:41
tiryakisi oldum bu anlatımın...
akıcı,ahenkli,çekici ve etkileyici.
anlam dolu,su gibi okunan adeta içilen bir eser
saliha hanım günlüğü.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 09:15:31
anlatımı çok güzel bir serbest şiir...
fenerler de bu hayatın içinden bir kesit.
güzel bir konu,güzel bir işleyiş.
severek okudum.tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
Deniz feneri, @cemre2
5.1.2011 00:39:03
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 00:29:08
ANNELER HEP ANNELER.
NE YAZARSAK YAZALIM AZ GELEN ANNELER.
CENNETİN AYAKLARI ALTINA BIRAKILDIĞI KUTSAL VARLIKLARIMIZ.
YATTIĞI YER CENNET OLSUN...ALLAH SİZLERE SABIR İHSAN ETSİN.
DUYGU YOĞUN BİR ŞİİRDİ.
BENİM DUYGULANMAMA ANNE KELİMESİ YETİYOR VE...

Anneciğim, @nergiz-z
1.1.2011 22:43:39
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 00:18:09
ANLAM DOLU,ERKEK EGEMEN FİİLİYATINI
ÇOK GÜZEL KARİKATÜRİZE EDEN VE DERİNDEN DÜŞÜNDÜREN
ŞİİR TEKNİĞİ MÜKEMMELİ AŞMIŞ
SEVEREK OKUDUĞUM BİR ŞİİRDİ.KUTLUYORUM.SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
5 Ocak 2011 Çarşamba 00:11:36
FERYAL ÇOK GÜZEL BİR SERİ OLDU.
SEVEREK OKUDUĞUM,OKURKEN YAŞADIĞIM VE DÜŞÜNDÜĞÜM
OKUMAKTAN AYRI BİR LEZZET ALDIĞIM BİR SERİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM....HŞT
Feryal 2, @vega4
5.1.2011 00:03:02
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.470
Şiir Okunma
3.102.228
Yazı Okunma
43.959
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL