Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 10:18:06
ÇOK LEZİZ Dİ.ANLAMLI VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR.
YEREL BAZI İFADELERİN SÖZLÜĞÜ SUNULSA DAHA MI
İYİ OLURDU DİYE DÜŞÜNMEDİM DEĞİL.
ASLINDA ANLAŞILMIYOR DA DEĞİL.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 10:07:29
ANLAM DOLU VE ANLATIMI ÇOK GÜZELDİ.
AKICI,AHENK DOLU,KUSURSUZ BİR HECE ÇALIŞMASIYDI.
SEVEREK OKUDUM.TEBRİKLER..SAYGILAR..HŞT
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 09:58:50
ANLAM DOLU ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL
BİR HECE ŞİİRİ OKUDUM.
YÜREKTEN KUTLUYORUM.SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Astım sevdâmı, @Hanifi KARA
8.1.2011 08:57:33
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 09:46:16
ANLAM DERİNLİĞİ OLAN BİR ŞİİR.
ANLATIMI ÇOK GÜZEL
OKUMASI HAZ VEREN DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Zelil sancı, @Şükran AY
8.1.2011 09:39:13
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 09:44:08
SEVDA YÜKLÜ,ÖZLEM DOLU,DUYGU SELİNDE
BİR ŞİİR Dİ.SEVEREK OKUDUM.TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 09:05:09
akıl dolu ve özgün bir şiirdi.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Adım, @sinan toraman
8.1.2011 01:43:28
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 09:03:38
akıp giden bir güzellikti.
anlamıyla,anlatımıyla bir içimlik şiir.
lirizmi ayrı bir güzellik.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Çıplak !, @Oya gedik
8.1.2011 01:10:24
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 09:01:05
anlam dolu ve muhteşem bir final...
şiir çok güzeldi,emek verilmiş.
tebrikediyorum..saygılarımla..halilşakir
Eserinim, @kul düşünce
8.1.2011 00:19:32
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 08:57:25
MUHTEŞEMDİ...dağların finali çok güzeldi.
duyarlı yüreği kutluyorum.
lezzet aldığım bir şiirdi.saygılar sunuyorum...halilşakir
Geri verin dağlarımı, @UNALAN
8.1.2011 00:04:02
halilşakir
@halilsakir
8 Ocak 2011 Cumartesi 08:55:13
bu feryalle işimiz var...vega4 sayfadan inene dek sabırla bekleyeceğiz...
napalım el mahkum,çünkü merakta kaldık...
emeğinize sağlık,sanırım feryal bir kitap...tebrikler ve de saygılar...HŞT
Feryal 4, @vega4
8.1.2011 00:03:20
halilşakir
@halilsakir
7 Ocak 2011 Cuma 20:41:48
buram buram hasret tüten bir şiir.
anlam ve anlatımı çok çok güzel,
okunası dizelerdi.
tebrikler ve de saygılar benden...halilşakir
Alışamadım, @janem
7.1.2011 20:32:39
halilşakir
@halilsakir
7 Ocak 2011 Cuma 19:26:55
çölde,kuyuda,pazarda,zindanda ve nihayet
yusufunu unutmayan Allahın inayetiyle sarayda yusuf.
Yusufun çile dolu hayatından bir kesit...doğup büyüdüğüm Ereğli' de
ve doğum günüm olan 5.Martta yazılmış müstesna dizeler.
tebriklerimi,selam ve saygıl...

halilşakir
@halilsakir
7 Ocak 2011 Cuma 19:20:59
güzel dizelerdi.tebrikler...
severek okuduğum bir şiir.
saygılar sunuyorum...halilşakir
Aldanırım, @nuh
7.1.2011 19:12:42
halilşakir
@halilsakir
7 Ocak 2011 Cuma 19:18:39
buram buram hasret tüten dizelerdi.
hele bir de anne-kız sa özleyen özlenen, de gitsin artık.
kız ananın dert ortağı derdi anacağızım...kabri nur olsun.
severek okuduğum duygu yoğun bir şiir di.
tebriklerimi bıraktım.saygılar sunuyorum...halilşak...

Yavrum,a, @sergül kandemir
7.1.2011 19:13:08
halilşakir
@halilsakir
7 Ocak 2011 Cuma 18:36:10
sevda yüklü, sevgi dolu, duygu yoğun,
anlatımı olağanüstü güzel
okuması doyumsuz üç güzel kıta...
tebrikler ve de saygılarımı sunuyorum...halilşakir
Fedadır bu can sana, @nergiz-z
7.1.2011 17:46:34
halilşakir
@halilsakir
7 Ocak 2011 Cuma 18:32:36
çok güzel bir dörtlük okudum.
tebriklerimi,selam ve saygılarımı sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
7 Ocak 2011 Cuma 17:18:58
aşk,sevda,hasret,ayrılık...
harika anlatım,dopdolu şiir
doyurucu dizelerdi.severek okudum.
tebrikediyorum.saygılarımla...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
7 Ocak 2011 Cuma 16:35:37
içten dizelerdi.
severek ve de zevkle okudum.
emeğinize ve yüreğinize sağlık.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Şikayetin var, @n.kaygısız
7.1.2011 15:30:37
halilşakir
@halilsakir
7 Ocak 2011 Cuma 16:03:13
tarih kokan güzel Amasya'nın güzel ilçelerini dolaşan
dizeleri merakla ve severek okudum.
tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
7 Ocak 2011 Cuma 15:57:49
amanın gözünü,ahrazın dilini açan efsunlu belde
kimlere neler yazdırmadı ki...
anlam ve anlatımı çok güzeldi.
tebriklerimi bıraktım...saygılar sunuyorum...halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.643
Şiir Okunma
3.103.260
Yazı Okunma
43.976
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL