Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 23:16:03
umarım kurgudur...yürek incinmiş.
eskilerin dediği:
gönül cama benzer,kırıldımı kenet tutmaz...
anlamlıydı...anlatımı mükemmeldi.
etkileyici dizelerdi.dua ettim kurgu olsun diye.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Bir boran yüreğimde, @47nihal
4.1.2011 22:52:12
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 22:36:01
sevda yüklü,sitem dolu,buram buram özlem tüten,
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel,
okumasına doyulmayan bir serbest şiir di.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 21:40:38
MAKAMI CENNET,RUHU ŞAD OLSUN.O BÜYÜK TÜRK VE BÜYÜK ŞAİRDİ.
HATIRLAYANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN......HŞT
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 21:37:13
AYAKTA ALKIŞLADIĞIM BİR ŞİİRDİ.
DUYARLI,VATANSEVER ASİL YÜREĞE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 21:31:13
şiir bir güzelliktir...güzellikler güzellerden neşet eder.
yani güzellik sahibi şairler güzel olmalıdır.
gönülleri güzel,kağıtları güzel,kalemleri güzel...
siz de öyle..bana kalsa canınızı fazla sıkmayın..
bu sitelerde öyle anormallikler oluyor k...

Marifet..., @sergül kandemir
4.1.2011 21:20:13
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 21:24:20
vezinsiz ama çok ahenkli,
musıki tadında,akıcı,anlam dolu ve de
anlatımı mükemmeldi.severek okudum.
tebrikler ve de saygılar............halilşakir
Sana geldim sana, @Sami ASLAN
4.1.2011 20:36:13
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 21:18:39
anlamı dopdolu,duyguyla yoğrulmuş,
anlatımı olağanüstü güzel,
vezinsiz olmasına rağmen anlatım güzelliği ahenklendirmiş,
dupduru su gibi akıp giden bir şiir.
güzeldi dost,bence bu şiir de çok güzeldi.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 20:40:20
mükemmel bir şiir...memleket duyarlısı,ahlak duyarlısı dizeler.
mesaj dolu,ibretlerle dolu,okunası dizeler.
taşlar gediğinde..tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
Gordunnu, @Nihat YURT
4.1.2011 20:21:17
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 18:19:27
anlamlı ve anlatımı mükemmeldi.tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Bir gün…, @gafleti
4.1.2011 17:18:40
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 17:24:50
mükemmel bie hece çalışmasıydı...
akıcı,ahenk dolu,sevda yüklü
anlam ve anlatımı olağanüstü güzeldi.
tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 17:21:43
sevda yüklü,duygu dolu
anlam ve anlatımı mükemmel bir serbest.
okuması çok güzeldi.
tebrikler ve de saygılarımla...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 17:05:04
ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZELDİ.
SEVEREK OKUDUĞUM BİR ŞİİR.,
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Ağlama sen, @Revnak
4.1.2011 16:18:13
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 16:57:27
HULUSİ KALBLE AMİN DİYORUM DOST.
RABBİM TÜM İNANANLARI NAR-I CAHİMİNDEN AZAD EYLEYE...
ÇOK GÜZEL VE ÇOK ANLAMLI BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLER,SELAM VE SAYGILARIMLA...HŞT
...ufka gidiş!, @AZAP
4.1.2011 14:21:44
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 16:32:06
vatansever, bu kalemi ve asil yüreği ayakta selamlıyorum.
vatanın birliği ve dirliğine karşı ayaklananları
şiddetle lanetliyorum...
yedikleri çanağı batıranları şiddetle lanetliyorum...
bu duyarlı şiirin şairini gönülden kutluyorum.
tebrikler,se...

Uğurla şehidini, @UNALAN
4.1.2011 15:17:51
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 16:27:44
sevda yüklü, hüzün dolu
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel,
okumasına doyulmayan harika bir serbest şiirdi.
iyiki paylaştınız..teşekkürler engin yüreğinize.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 14:37:35
Necati’m sen kendi, derdine dövün
Ölümü hatırla, günde üç öğün
Âlem-i Berzah’ta beklerken düğün
Elveda ufkunda, güneş batıyor.

Hatta beş vakit...Tereciye tere satmış gibi olmasın ama,
Hz.Ömer R.A kendi kesesinden bir hizmetli tutm...

Büyük göç, @Necati Ocakcı
4.1.2011 12:10:55
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 14:25:21
doğrudur, çıkmayan candan umut kesilmez.
şiir çok güzeldi.
anlamlı ve anlatımı çok güzel.
severek okudum ve kutluyorum usta yüreği.
saygılarımla...halilşakir
Umuda yolculuk, @UNALAN
4.1.2011 10:22:14
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 14:22:13
anlamı fevkaladenin de fevkinde
anlatımı mükemmel üç güzel kıta...
severek okudum..tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Densiz, @Enver Bilgiç
4.1.2011 10:45:37
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 01:00:37
tek kelimeyle su hayattır.
su gibi aziz olun.
anlam dolu,anlatımı mükemmel
okuması doyumsuz ve su gibi bir içimlikti.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Hayat ve suuu, @GECE ŞAİRİ
4.1.2011 00:21:47
halilşakir
@halilsakir
4 Ocak 2011 Salı 00:54:01
harika bir giriş,anlam lebalep,
olağanüstü güzel bir anlatım ve tarz,
muhteşem bir final başladığı gibi bitiş.
çok güzeldi.tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
Darmadağınık, @n.kaygısız
4.1.2011 00:00:59
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.635
Şiir Okunma
3.103.232
Yazı Okunma
43.976
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL