Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
3 Ocak 2011 Pazartesi 14:32:58
HAYRAN KALDIĞIM MÜSTESNA BİR SERBEST ŞİİR OKUDUM.
ANLAM DOLU,ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
HELE ŞİİRİN FİNALİ ÇOK ETKİLEYİCİ
VE DE MUHTEŞEMDİ.TEŞEKKÜRLER SAYIN HOCAM.
TEBRİKLERİMİ VE DE SAYGILARIMI SUNUYORUM...HŞT
Kısır döngü, @Necdet ARSLAN
3.1.2011 11:06:17
halilşakir
@halilsakir
3 Ocak 2011 Pazartesi 14:14:34
TÜRKÜ TADINDA, SEVDA YÜKLÜ,AHENK DOLU
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT

halilşakir tarafından 1/3/2011 2:15:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ey güzel, @kocakurtsoylum
3.1.2011 07:35:39
halilşakir
@halilsakir
3 Ocak 2011 Pazartesi 13:50:06
GELİP TE NE YAPACAK Kİ, ISSIZ KÖYLERE...
KÖYLERDE KİM KALDI DA,
HERKES DOĞDUĞUN YER DEĞİL, DOYDUĞUN YER DEDİ
BALYASINI BAĞLAYAN DÜŞTÜ YOLLARA...
BİZİM KÖYLER MAALESEF BU DURUMDA.
TARLALARI EKECEK YARICI BULAMIYORUZ.
ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ.KUTLUYO...

Köye gelsene, @Sami ASLAN
3.1.2011 08:40:01
halilşakir
@halilsakir
3 Ocak 2011 Pazartesi 13:47:05
ANLAMLI VE ANLATIMI GÜZEL BİR ŞİİR.
SOĞAN,ZIKKIM,MERCİMEK DERKEN MANGAL SEFASI...
DİZİ OLMALI BU GÜZEL DİZELER.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Baba ye, @Adnan ŞAHİN
3.1.2011 08:56:56
halilşakir
@halilsakir
3 Ocak 2011 Pazartesi 13:42:34
TÜM DİZELERİNE YÜREKTEN KATILDIĞIM BİR ŞİİRDİ.
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE "ANLAYANA"
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE, KESKİN KÖŞELİ TAŞLAR
İFADELER TAM YERİNE KONMUŞ,
OKUMAKTAN ZEVK ALDIĞIM BİR ŞİİR Dİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNU...

halilşakir
@halilsakir
3 Ocak 2011 Pazartesi 13:35:03
Bitmiyorsa elemim, böyle ölüm kaderim.
Kibritimi çakınca, dertler uzağa gitti.

DERTLER UZAĞA GİTTİ DENİYOR DA
AKSİNE DAHADA YAKLAŞIYOR AMA GEÇ FARKEDİLİYOR.
37 SENE DE BEN İÇTİM, EN KIZDIĞIM KİŞİLER
"YA ŞU SİGARAYI BIRAK ALLASEN" DİYENLERDİ. ...

Cigaram, @UNALAN
3.1.2011 13:04:12
halilşakir
@halilsakir
3 Ocak 2011 Pazartesi 00:39:40
anlatımı mükemmel,okumasına hayran olduğum bir serbest...
tebrikler ve de teşekkürler.....halilşakir
halilşakir
@halilsakir
3 Ocak 2011 Pazartesi 00:21:52
atlamışım üzüldüm,hak ettiği yerde gördüm sevindim.
tebriklerim ve saygılarımla...halilşakir
halilşakir
@halilsakir
3 Ocak 2011 Pazartesi 00:18:36
sevda yüklü,buram buram özlem tüten
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel
okumasına doyulmayan
usta işi bir hece şiiri okudum
tebrikler ve de saygılar sunuyorum...halilşakir
Sevgiliye, @ümit zeki soyuduru
3.1.2011 00:05:38
halilşakir
@halilsakir
3 Ocak 2011 Pazartesi 00:15:17
feryalin hayatı çok etkileyici idi.
hüzün,duygu,sevgi iç içe işlenmiş,
anlamlı ve anlatımı mükemmeldi.
tebrikler ve de saygılar...halilşakir
Feryal 1, @vega4
3.1.2011 00:08:17
halilşakir
@halilsakir
2 Ocak 2011 Pazar 23:19:29
SEVDA YÜKLÜ,UMUT DOLU,
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR ŞİİR.
SEVEREK OKUDUM.TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Git.., @Emine Özyurt
2.1.2011 21:40:26
halilşakir
@halilsakir
2 Ocak 2011 Pazar 23:16:47
YİNE ÇOK GÜZELDİ.ANLAM DERYASINDA DİZELER...
ANLATIM ÇOK GÜZEL..OKUMASI HAZ VEREN ŞİİR Dİ..TEBRİKLER,SELAM VE SAYGILAR
halilşakir
@halilsakir
2 Ocak 2011 Pazar 23:13:47
Dar gününde elinden tutmayacak sa devlet,
Vicdan firar etmesin, insaf hiç şaşırmasın..
Bir de sahip çıkmaz sa, bel bağladığın evlât
Allah, evlât eline kimseyi düşürmesin...

BİR ŞİİRİME BÖYLE BAŞLAMIŞTIM..
ALLAHIM EVLATLARIMIZDAN İNSAFI KALDIRM...

Oğul, @rahmiusta
2.1.2011 22:33:31
halilşakir
@halilsakir
2 Ocak 2011 Pazar 22:29:28
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ
GÜZEL BİR SERBEST ŞİİR OKUDUM.BAYILDIM.
YÜREĞİNİZE VE KALEMİNİZE SAĞLIK.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
2 Ocak 2011 Pazar 22:07:18
çok güzeldi..tebrikler dost.
saygılar sunuyorum...halilşakir
Giderim, @Enver Bilgiç
2.1.2011 21:03:52
halilşakir
@halilsakir
2 Ocak 2011 Pazar 21:31:43
ANLATIMI MÜKEMMELDİ...
ANLAM DOLU VE KENDİNE ÖZGÜ.
AMASYA'YI TOKAT'A GİDERKEN 9 KM.LİK BİR KAVŞAKTAN
GÖRMÜŞTÜM,ŞİMDİ DOĞASINI ÖĞRENMİŞ OLDUM.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM..USTAYA SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
2 Ocak 2011 Pazar 19:52:37
HAZRETİ ÖMER R.A. KENDİ KESESİNDE BİR HİZMETLİ
TAŞIRMIŞ YANINDA, ONUN GÖREVİ ÖLÜM VAR YA ÖMER
DİYEREK ÖLÜMÜ HATIRLATMAKMIŞ...
BİZE HATIRLATAN DA OLMAYINCA NE HALLERE DÜŞTÜĞÜMÜZ MALUM...
ŞİİRİNİZ BİR ÇOĞUMUZA ANLATMIŞTIR ARTIK..
BEN ÜSTÜME DÜŞENİ...

halilşakir
@halilsakir
2 Ocak 2011 Pazar 18:37:44
ANLAMLI,HÜZÜN DOLU,DUYGU YÜKLÜ
AYRILIK KOKAN DİZELERDİ.
OKUMASI GÜZELDİ HÜZÜNLÜ DE OLSA,
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Ölmemiştin, @Alptekin Yazar
2.1.2011 18:28:09
halilşakir
@halilsakir
2 Ocak 2011 Pazar 18:29:29
İnsan:
Kâinatta, taştan çok nevar ki, her yer taşlık,
İşlenirse bu taşlar, nâdir mücevher olur.
İnsana emek çekmek, en önemli yurttaşlık,
Kazanılan her insan, yurduna cevher olur...

Halil Şakir Taşçıoğlu/2005

böyle demiştim ben de, beş sene...

halilşakir
@halilsakir
2 Ocak 2011 Pazar 16:14:27
tebrikler...çok hoş bir şiirdi.
severek ve de zevkle okudum...afiyet olsun efendim.
saygılarımla...halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.583
Şiir Okunma
3.102.893
Yazı Okunma
43.974
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL