Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
14 Kasım 2015 Cumartesi 01:26:14
Güzel bir şiir yine,

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
14 Kasım 2015 Cumartesi 00:54:21
Çocuklarımızın yeri başka bizde.
Allah mutluluklarını daim etsin.

Kutluyor, ailesiyle mutlu, huzurlu yıllar diliyorum.

Tebrik ve sevgilerimle arkadaşım.
Şebnem kızıma, @Nilüfer Sarp
14.11.2015 00:00:54
glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 23:35:48
Anlamlıydı şiir.

Bilmem böyle olsa iyi olur muydu?
Herkesin kendine özgü bir hali var.

tebrikler.
glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 23:31:45
Biraz kadeci görünse de şiir
önce yapılması gereken yapılıyor:


Şimdi çapalayıp düzlüyorum koca koca
dağları toprağa veriyorum çiçekleriyle
birlikte gözlerimde

tebrikler,

selamlarımla..
glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 22:38:59
Yine bir öykü şiir şivesiyle, anlatımıyla güzel.

Yalnız çok uzun tutulmuş.
Şiir kadar olmalı bu uzunluk bence..

tebrikler kardeşim,

selamlar..
glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 16:39:12
İlâhi adalet onları en beklemedikleri anda bulacak.

Gerçeği yansıtan anlamlı, güzel bir şiir.

tebrikler gönülden,

selamlar..
Bu nasıl dünya, @Hasanyılmaz
13.11.2015 01:23:35
Etkili Yorum
glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 16:35:27
Biz çocukken galiba biraz yaramazdık. Annemden çok dayak yedik.
Şimdi annemi gözlemledikçe anlıyorum ki
bizi en çok annemiz sever.

tebrikler,
bu anlamlı şiire,

selam ve saygılarımla.

(şimdi anneme gidecem, beni bekliyordur..)
Bir annem olsaydı..., @oktayzerrin
13.11.2015 01:13:46
glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 14:41:12

Ben sana vurgundum, sen bana sürgün
Düşlerdim elini elimde her gün
Sormadın el açıp yazana bir gün
Alnında yazındım, silemiyordun

Bu yazıyı alnımıza biz yazıyoruz galiba.
İstediklerimizi yaşıyoruz farkında olmadan.
Söz gelimi ben kavuşmayı ...

glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 14:33:38
Hep buruk bir acı, gözyaşı ve
bir beklenen olmasa
böyle güzel aşk şiirleri yazılır mıydı.

Özlem, sevgi
elimizi kaleme
yüreğimizi sevdaya yönlendiriyor.

tebrikler canım,
bu güze, anlamlı şiire.

sevgilerimle..
Sevginin hikayesi, @Minos
13.11.2015 00:08:39
glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 14:25:02
Sevgili arkadaşım facede de okumuştum. çok üzüldüm.
Diyecek söz bulamıyorum.
Gülen yüzün gizlemiş içindeki acıyı.

Zaten hepizin bir nedeni vardır yazmak için.
Ölüm, ayrılık olmasa
kalemler yazar mıydı.

tebrik ve sevgilerimle..
glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 14:17:57
Bütün güzel şeylr yare benzer.
Güzel bir şiirdi,

kutluyorum,

selamlarımla..
glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 01:06:20
Gerçekten çok duygulandım.
Gerçekler acıttı içimi.
Bizler nasıl insanız dedim.

tebrikler,

selamlar..
glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 01:02:57
Güzel bir şiir ayrılığa dair.

tebrikler,

saygılarımla..
Zalim ayrılık, @sedat hünker
13.11.2015 00:02:44
glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 00:59:51
Allah rahmet eylesin.

Anneye yazılmış
güzel bir şiir.

tebrikler,

selamlar..
glenay
@glenay
13 Kasım 2015 Cuma 00:57:44
Bu dünyada iyi olur gösterirsen kendini
öteki dünyaya da hazırlarsın.
Bu dünyada bırakıp gideceğiz varı yoğu
Bunu iyi düşünse insan.

Anlamlı, güzel bir şiir.

tebrikler,

saygılarımla..
glenay
@glenay
12 Kasım 2015 Perşembe 23:12:33
Güzel bir anlatım
sevgi dolu dizeler.

tebrikler,

sevgielrimle..
glenay
@glenay
12 Kasım 2015 Perşembe 15:37:27
Bence olmamış.
Çünkü bir Türk yurdu olan Türkiye'de
nedir bu şiir?
Hayy, @ayşegül gökdemir
12.11.2015 00:17:12
glenay
@glenay
12 Kasım 2015 Perşembe 15:35:32
Ayağına taş dokunsa ondan demişler.

İnce ince dokuyarak
şiirde anlamlandırmışsınız bunu.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Ondandı, @Celil ÇINKIR
12.11.2015 00:14:52
glenay
@glenay
12 Kasım 2015 Perşembe 15:31:31
Türkü tadında güzel bir şiir.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Gözün aydın, @nevrettin uludağ
12.11.2015 00:09:08
glenay
@glenay
12 Kasım 2015 Perşembe 15:29:37
Nafize çok güzel bir şiir yalnız
çok fazla yabancı sözcük var ki
anlamlarını yazmışsın.
Türkçemiz de güzel anlatmaz mı duygu ve düşüncelerimizi.

tebrikler gönülden,

sevgilerimle..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.275
Şiir Okunma
3.902.697
Yazı Okunma
397.902
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL