Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 20:06:30
Doğru tespitler ama ulusçuda bir havaya takıldım.

Dilerim tümüyle milletimiz aklını başına alır da
bu çıkmaz sokak gibi görünen durumlardan çıkarız.
Bu da hükümet politikaları ve halkımızın ayılmasına bağlı.

tebrikler gönülden,

saygılarıml...

Deme zamanı geçti., @mehmetmacit
25.11.2015 17:26:22
Etkili Yorum
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 20:00:30
Canım arkadaşım malesef var böyleleri.
Bazen de bize rastlıyor ve dünyamızı altüst ediyor.

Her kimse o kimsenin eşekliğine say ve unutmaya çalış.
Allah'dan bulsun.

Üzülme canım,

selam ve sevgilerimle,
iyi geceler..
İdiyot, @Minos
24.11.2015 00:45:31
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 12:01:36
Hani belkide erkektir diyorsunuz ya bu Hanife'ye.
İşte böyle biri denk geldi bana.
Kendini bayan diye tanıtmış,
ben de bilmeden arkadaş kabul etmiştim.
Altından öylesine pislik bir erkek çıktı ki.
Pis bir fotoğraf attı ve daha sonra
ben erkeğim...

glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 11:46:19
Her zaman-hala senin sevdalınım denilmiş,
anlamlı dörtlüklerle.

tebrikler,
güzeldi şiir,

selam ve saygılarımla..
Sevdalınım, @sedat hünker
25.11.2015 00:46:39
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 11:43:03
Öğretmene, öğretene güzel bir akrostiş şiir.

Tebrikler Oya hanım,

geçmiş öğretmenler gününü kutluyorum,

selam ve sevgimle..
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 11:39:08
Ne güzel insanın acılarının olmaması.

Güzel bir sevgi şiiri
güzel gönlünden.

tebrikler canım,

en içten sevgilerle..
Beşinci mevsim, @Nurefşan.
25.11.2015 10:33:11
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 11:36:09
Kısa ama anlamlıydı,

tebrikler,

saygılarımla..
Defteri şiir, @Hasan Özaydın
25.11.2015 09:57:45
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 11:33:22
Çok güzel maniler,
her zamanki gibi.
Şivesiyle harika olmuş.

gönülden tebrik ve

sevgilerimle..
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 00:57:30
Hayattan aldığın tat önemli.
Güzel bir şiir,

tebrikler,

selamlar..
Farketmez, @Mehmet SEMERCİO.
25.11.2015 00:25:47
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 00:11:44
Gönül milliyet, millet seçmez.
Hepimiz insanız sonuçta.

Güzel bir sevda şiiriydi,

tebrikler,

saygılarımla..
Neyleyim, @halilşakir
25.11.2015 00:00:36
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 00:05:56
Çok güzel, anlamlı bir şiirdi.

Gönülden tebrikler,

selam ve saygılarımla..
İyisin, iyisin, @eminnur acar
24.11.2015 13:23:11
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 00:00:43
Beğeniyle okuduğum güzel bir şiir,

tebrikler,

selamlarımla..
Bazen ateş bazen buz, @uğur ukut
24.11.2015 13:08:01
glenay
@glenay
24 Kasım 2015 Salı 23:53:42
Güne özel, güzel bir şiir.

Değeri bilinir dilerim
öğretmenlerimizin.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Öğretmen, @UNALAN
24.11.2015 00:03:30
glenay
@glenay
24 Kasım 2015 Salı 13:49:30
Öğretmenler geçim sıkıntısı nedeniyle
başka işlerde de çalışmak zorunda kalıyorlar.

Sen öğretmensi öğretmenim dizesi bunu anlatıyor.

tebrikler,

anlamlıydı,

selamlarımla..
Öğretmenim, @Kahraman VARDI
24.11.2015 06:32:06
glenay
@glenay
24 Kasım 2015 Salı 12:53:35
Bu öykü şiir beni çocukluğumdaki
o okuyuntulu günlere götürdü.

Gözümün önüne getirmeye çalışıyorum
burada da nişana düğüne okuyan bir kadın vardı.
Eski evlerin kanatlı kapıları olurdu. Buradan ya içeri girer
ya da dışarıdan ev sahibi kadının a...

Tırtar / oku, @İbrahim Çelikli.
21.11.2015 12:37:35
glenay
@glenay
24 Kasım 2015 Salı 12:26:00
Bu öykü şiirin diğerlerine baş tacı olmuş.
Hem gerçekten şiir, hem öykü.
çok duygulandım.
Yapyalnız bir kadın
ve dıştan görüntüsü.
Daha neler vardır
iç dünyasına girilse.
Kendini bu vahşi, erkek dünyada
koruma altına almış.

Tebrikler karde...

Tırtar / aça, @İbrahim Çelikli.
22.11.2015 17:17:30
glenay
@glenay
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:45:33
Öğretmene yazılmış güzel bir şiir.

Bütün öğretmenlerin
öğretmenler günü kutlu olsun.

selamlarımla..
glenay
@glenay
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:34:32
O yazılanlar duvar edebiyatı olmalı( değil de)

tebrikler,

saygılarımla..
Kesit, @Hasan Özaydın
23.11.2015 09:30:36
glenay
@glenay
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:11:56
Son kıtadan önce
yazılması gereken bir kıta daha olmalıydı bence..

Tebrikler,
anlamlıydı şiir,

selam ve saygılarımla..
Kızım hatca, @Mehmet SEMERCİO.
23.11.2015 01:24:02
glenay
@glenay
23 Kasım 2015 Pazartesi 23:00:51
Aşka yeniden bir çağrı.

Güzel bir anlatım ve şiir.

tebrikler gönülden,

selamlar..
Azrail seçmeden gel, @Hasanyılmaz
23.11.2015 00:31:50
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.263
Şiir Okunma
3.902.568
Yazı Okunma
397.883
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL