Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
5 Kasım 2015 Perşembe 22:55:40

Aşkla iman yürekte Ressam Halil yazıyor,
Yazdıkça sözü şiir, sanat resmi çiziyor,
Seven Mehlikâ Sultan nurlu yolu süzüyor

Ressam aşkı daha başka oluyor galiba
güzel bir resim gibi.

tebikler,

saygılarımla..
glenay
@glenay
5 Kasım 2015 Perşembe 22:51:05
Ayıp günah, suçlar
ne kadar saklanırsa saklansın
gören vicdan ve Allah var.

(vicdandan emin değilim)

tebrikler..
Yeter be yeter!(hiciv), @Kederli
5.11.2015 01:09:54
glenay
@glenay
5 Kasım 2015 Perşembe 22:48:27
Sanıyorum bu şiirini Facede de okumuştum Nilüfer.

Soğukların henüz başlamaya karar verdiği şu günlerde
en çok özlediğimiz soba başları ve kestane.

Tebrikler,

Her kıtasıyla anlamlı, güzel bir şiir,

sevgilerimle..

Kasım, @Nilüfer Sarp
5.11.2015 00:50:24
glenay
@glenay
5 Kasım 2015 Perşembe 22:43:28
Sevda büyükse,
tutkuya gem vurulamıyor nedense.

tebrikler gönülden,

güzel bir sevda şiiri,

selamlarımla..
glenay
@glenay
5 Kasım 2015 Perşembe 22:38:10
Yıllar geçse, yar değişse de
kalpteki duygular değişmiyor.

Tebrikler,

özlemle yazılmış
güzel bir sevda şiiri,

selamlarımla..
Yıllar geçti, @Hasanyılmaz
5.11.2015 00:13:33
glenay
@glenay
5 Kasım 2015 Perşembe 22:32:42
Ah koltuk sevdaları bir bitse.
Oturan kalkmak istemiyor.
Sanki yapışmışlar koltuğa da
ölünce kaldırılacaklar
Bu ülke daha güzel yönetime
ve muhalefette kalmakta ayak diremeyen
iktidar gönüllülerine layık.

Gerçekten güzel bir hiciv şiir.

t...

Koltuklara yapışmayın, @Minos
5.11.2015 00:01:29
glenay
@glenay
4 Kasım 2015 Çarşamba 19:28:05
Adımızda okunur kimliğimiz,

tebrikler Besti hanım,

selam ve sevgilerimle..
Adım adresim, @bestikoc
4.11.2015 19:12:40
glenay
@glenay
4 Kasım 2015 Çarşamba 19:09:29
Askerlik, yemek ve erkelerin eşleri gidince
nasıl sudan çıkmış balığa döndükleri
kadınların isa kendi kendilerini pek âlâ
idare edebilmeleri.

Yaşayarak görüyoruz.
Bu yüzden kızımdan çok oğluma iş yaptırdım.
Gelin Allah razı olsun anne diyor :...

glenay
@glenay
3 Kasım 2015 Salı 22:35:00
Sevdanın ateşi yakar canları
Pervane olur döner halleri
Mevlaya açılan duva elleri
O gülü özledim ben

Sevgiliye özlemle yazılan güzel bir sevda şiiri.

tebrikler,

saygılarımla..
Özledim ben, @Recep Şahbaz
3.11.2015 17:15:27
glenay
@glenay
3 Kasım 2015 Salı 22:09:08
Kimseye eyvellah edilmemiş.
Ben böyleyim, kimse karışmasın, kime ne denilmiş.

Güzel bir benzetme ve şiir.
Fotoğraf da çok yakışmış.

tebrikler gönülden,

selamlar..
Sana ne, @BOZKIR'İ
3.11.2015 21:55:41
glenay
@glenay
3 Kasım 2015 Salı 21:56:50
Güzel bir hiciv şiir.

Tam tersi patronlar da vardır belki.

tebrikler,

saygılarımla..
Beleş patron, @Mahmut Cantekin
3.11.2015 20:01:21
glenay
@glenay
3 Kasım 2015 Salı 21:54:23
Aman doktor diye bir şarkı var,
onu hatırladım.

Gönül yarasını doktor iyileştirmese de
söylenir işte.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Doktor, @NAZMİ ŞENUSTA
3.11.2015 19:57:09
glenay
@glenay
3 Kasım 2015 Salı 18:43:29
Benim de daha bir kaç aylık kardeşim ölmüştü.
Annemin yanına büzülüşümü annemle ağlayışımı ve benim küçüğüm kardeşimin
anneannemin kucağında gelip kardeşim nerde demesini unutamam.

Kızınıza üzüldüm.
Doğum günü kutlu olsun.

sevgiler..
Kızım, @yaşlandım artık
3.11.2015 15:24:57
glenay
@glenay
3 Kasım 2015 Salı 18:34:49
Akıllı deli
hepimiz insanız.
Bunun bilincinde olmak yeter.

tebrikler,

saygılarımla..
Deli de geç, @Keskinsirke
3.11.2015 01:17:01
glenay
@glenay
3 Kasım 2015 Salı 18:32:20
İlim kendin bilmektir demiş Yunus Emre...

İnsan ne olduğunu bilmeli,
kendini yükseklerde görüp,
aşağılamamalı kimseyi.
Her insanın kendine göre bir değeri, farkı vardır.

tebrikler Besti hanım,

sevgilerimle..
Kendini bilmek, @bestikoc
3.11.2015 08:20:37
glenay
@glenay
3 Kasım 2015 Salı 18:29:02
Gerçekten çok güzel ve anlamlı şiir.

Ömür nedir anlaşılmaya çalışılmış
güzel sonuçlara vararak..

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Etkili Yorum
glenay
@glenay
3 Kasım 2015 Salı 18:22:02
Genç kızlığımda Türkan Şoraya benzetirlerdi.
Kirpiklerimi rimellerdim :)

tebrikler..
glenay
@glenay
3 Kasım 2015 Salı 18:07:33
Şivesiyle de güzeldi maniler..

gönülden tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
3 Kasım 2015 Salı 18:05:12
Ah o torunlar özlenmez mi?
Burnumda tütüyorlar..

tebrikler,

saygılarımla..

Torunum burak'a, @samanyolu1234
3.11.2015 16:25:32
glenay
@glenay
3 Kasım 2015 Salı 18:03:23
Ne güzel.

Çocuklarımın küçüklüklerini hatırladım,
özledim o günleri.

tebrikler,

selamlar..
Bidilek, @Yaşar Koca
3.11.2015 16:25:07
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.295
Şiir Okunma
3.902.974
Yazı Okunma
397.956
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL