AZİZ ATATÜRKÜMÜZE MİNNET VE ŞÜKRANLARIMIZI SUNUYORUZ.
ÖNCE ALLAHA VE RESULÜNE, SONRADA ATATÜRKE SONSUZ MİNNET VE ŞÜKRAN DUYGULARI İLE BAĞLIYIZ. ÇÜNKÜ ATATÜRK BİZE ÖLÜMSÜZ ESERİ OLAN LAİK CUMHURİYET REJİMİNİ HEDİYE ETTİ. LAİK CUMHURİYET REJİMİNİN YAPTIRIM VE NİMETLERİ İLE, TÜRK İNSANI, "KADIN-ERKEK" ÖZGÜRLÜĞÜNÜ , ADALET VE MÜSAVATI. MUTLULUĞUNU KAZANDI. ATATÜRKÜN GÖSTERDİĞİ ÖZGÜRLÜK VE ÇAĞDAŞLIK YOLU, TÜRK TOPLUMUNUN, HALKININ VE İNSANINI YAŞAM BİÇİMİ OLDU. YÜZ YILDIR GERİCİ VE YOBAZ SAHTE İNANÇ BEZİRGANLARI, TÜRK HALKININ ÇAĞDAŞLIK VE GELİŞMİŞLİK YOLUNU KESMEMEĞE, BU ASİL VE AZİZ MİLLETİ CEHALETE MAHKUM ETMEĞE ÇALIŞTILAR. ELAN ONLARIN YAYDIĞI KİRLENMİŞLİĞİN ACI VE KAOS HALİ DOLU DİZGİN YAŞANMAKTADIR, ATATÜRK TÜRKİYESİNDE.
ÖLÜMÜNÜN 77. YIL DÖNÜMÜNDE, BÜYÜK ÖNDERİMİZ EŞSİZ, EVRENSEL, EYLEM VE DEVLE ADAMI ATATÜRKÜMÜZÜ MİNNET VE ŞÜKRANLA ANIYORUZ. kEMAL POLAT 10 KASIM 2015 |
Zaman geçtikçe,Atatürk’ün sadece ülkemizde değil, dünya üzerindeki yeri ve değerini de daha belirginleştirmekte, büyüklüğü önce hissedilmeye sonra anlaşılmaya başlanmaktadır.Atatürk’ün kazandırdığı değerler yalnız ilke ve inkılâplarından ibaret değildir. İnkılâpları Atatürk’ün kazandırdığı değerlerin vazgeçilmez bir bölümü, Atatürk ilkeleri ise kazanılan değerlerin ve aynı zamanda Atatürkçülükten beklentilerimizin vazgeçilmez yol göstericileridir..
Şu durumda,zor tarihî şartların, zor sosyal ve ekonomik birikimlerin üstesinden gelebilmek ve düşmanlıkların, ihtirasların yol kavşağı olan coğrafyamızda güvenle varlığımızı korumak durumu ile karşı karşıyayız. Bütün zorluklara karşı, bir büyük imkâna ve bir büyük güce, Atatürkçülük gibi çağdaş bir düşünce bütününe sahibiz.Hıyanet içinde olanlara karşı, çok dikkatli olmalı, birlik ve beraberlik içinde hareket etmeliyiz..Ata' mızın izinde ve ruhuyla..
Tebrik ederim birikimli kaleminizi, engin yüreğinizi değerli şair Kemal Bey..Sağlıkla, esenlik içerisinde, nice eserleriniz ve yorumlarla dilerim..Saygılar, selamlar..