Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 12:15:31
Kahpe dost sözüyle değil, harbi düşman kurşunuyla vurulmaya razıyız,
Ellerimize kelepçeler, ayaklarımıza prangalar, dilimize kör kilitler vursalardı,
Bir aama gibi gözlerimize miğ çekselerdi, görmesin, duymasın, bilmesin, uzanmasındı elimiz,
Ama d...

Gardaş, @yalnızkaranlık
30.6.2011 10:24:57
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 12:14:17
Yıldızlara yaklaşırsın
Merkür’de Venüs’te
Jüpiter’de
Mars’ta yaşarsın
Dünya denen bu aleme
Farklı bakarsın
Mutsuzluk yazmak kitabında
Mutluluk satarsın
Şimdi sen çok zenginsin
Som altından kaleminle
Arınmış yıkanmış ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 12:13:16
Kalan hatırayi üç kuruşa sat
Bakma hiç resmine albümü kır at
Akıllansın kalbim bir ateş sen kat
Bu akşam delice ağla gözlerim

Bırakta kasvetim bir masa kursun
Üstünde şarabım zıkkımım dursun
Damlan mermi olsun kalbimi vursun
Bu akşam delic...

Ağla gözlerim, @azaptar
30.6.2011 11:54:05
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 10:04:19
Veriyor ömre eğilen vertigo
Uğraş dolan artık
Çekiştir yokluğunu
Kendince!

Yanlışlığı onaylanmış
Sen hapishanesinde
“Esir değilim”diyor
Buruk bir tebessümle


kutladım canda canımı..sevgi bıraktım en sıcagından....
Esaret, @Jale Keskin (Karadurmuş)
30.6.2011 09:59:53
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 09:56:37
duyduğunu söyleme
evlerinden köylüme
yad elinden eyleme
kayarlı kulakları

ozan efem duyarsa
sağırlığım uyarsa
derde söze buyarsa
koyarlı kulakları



kutladım abimi..saygım çokcaa
Duyu-kulakları, @ramazan.efe
30.6.2011 09:54:05
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 08:01:09
İstedim paylaşalım günleri geceleri;
İstedim ağlatalım çaresiz heceleri.
Beklemekten usanıp gitmişti niceleri
Nasıl sevdan var diye defalarca soruldu..

Kırık kalem yazar mı acaba üç beş satır?
Hayal olsun düş olsun son kez dizinde yatır.
Okya...

...y o r g u n......, @vuslat05
30.6.2011 04:48:49
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 08:00:05
Derbeder olur ömrüm, ruhum göğe salınır
Gökyüzünün karası, suretime çalınır
Kaderimin şansına, ölüm düşer yâdıma
Bir avuçluk toprakta, yer açılır adıma.



Son bir şans ver Allah’ım, bir daha dirileyim
Tek sana kul olayım, yoluna serile...

_affını iple çeksem_*, @NÜS
30.6.2011 02:46:47
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 01:15:04
İşte gidiyor bak salım
Kırıldı YÂR kolum dalım
Kimse bilmez garib halım,?
____Dedin/mi hiç benim gibi,?
____Çaresizce benim gibi...!!

Geçti DURAK yokmuş şansın
Bırak artık beden yansın
Böyle aşka lanet yağsın
____Dedin mi hiç benim gibi.....

Benim gibi..1..!!!, @batu_41
30.6.2011 01:10:08
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 00:47:44
Emir iliklerime mukaddes bir sancı eklemeli
Üstümü örtmeli
Küfrüne sığınmadan senin
Öykünde ölüyordu tenim, terim

Sığıntılarımda kentliyim
Korkuyordu sığınmacılar
Öykü bitiyordu sen gidiyordun
Sığınağım ürküyordu…


emeğine sagl...

Öykü bitiyordu..., @~ Ş i m o ~
30.6.2011 00:09:25
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 00:46:35
Ah b/ay/a ayan sizler!
hiç bilmeyeceksiniz de
sonsuzluğun kucağında bir bay onun gözlerinde ayan
sırma kaşlı uzun kısa fark etmez
siz sıra dışı kaygıları hiç bilmediniz
uzakların çok yakın olduğu mevsimlere hiç girmediniz
siz sadece kutuplarda...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 00:03:16
Ta uzaklardan bakan bir yıldızı neylersin
Hayali sevgi olmaz yüreğine kardeşsin
Kısır kalan sevdanın hasretini çekersin
Mutlu olman dileğim dualarım seninle.

Projeli parselli değil ki yürek arsa
Olmasın öyle sevda sonunda ahlar varsa
Yeşil...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Haziran 2011 Perşembe 00:02:09
Ömrüm
Tenimden döküldü yaprak yaprak
Dünya ahret çizgisi
İki metrelik toprak
Seneler geçti
Ama hala dün gibi
Eskimeyen tek şey anne yitimi
Bugün hatırana ağlarken
Sevgin kapladı kalbimin dokusunu
Ve rüzgarlar getirdi
Mis gibi tülbendinin ko...

...anne..., @ummueytem
29.6.2011 23:45:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Haziran 2011 Çarşamba 23:04:23
Ne kadar çok bekledim seni
Ne kadar çok karıştı varlığıma özlemin
Mıhlanmış gibiydi bitmeyen ayrılık ömrüme
Senin de beni düşündüğün o meşum saniyelerde
Ve lanetle kurşunladığım gururundu
Hayalin inerken ufuktan,akşam gibi gönlüme
Kim bilir kaç...

Asmin, @Tayfun54
29.6.2011 13:18:11
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Haziran 2011 Çarşamba 23:00:30
Bahçende açan bir gül olur
Seyrederim seni doyasıya
Esen rüzgarlarla kokumu savurup
Sevdamı anlatırım sana
Bazende ılık esen bir meltem olur
Eser durur dokunurum saçlarına
Fısıldarım sessizce sevgimi kulağına
Senin beni duymayacağını bilerek&#...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Haziran 2011 Çarşamba 12:19:25
Hadi gönlümün, hint kumaşı
Ele yakın,
Bana uzak ol
Öyle kal
Mutlu ol...


kutladım..canda canımı sevgimleeee
Mutlu ol..., @guler birsozu
29.6.2011 12:04:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Haziran 2011 Çarşamba 11:53:04

Sus,
Sıyır yüreğimin yüzünden çocukluk suretimi
Diyetini vereceğim diyetini
Birkaç mutlu günün diyetini
Sus bere sus
Daha demedim tüm diyeceklerimi
Zulada sakladığım babadan kalma küfürlerim var
Çıkarıp savuracağım
Olacak her yer toz dum...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Haziran 2011 Çarşamba 09:17:48
Sen hercai dalgana bak
Olmadın derde ortak
Hadi beni bana bırak
Bozma hayat akışını

Gönlüm yüklü dertle gamla
Aşk eritti beni
uğraşma bu garibanla
Seyret korun yanışını



emeğine saglık canda can..kutladım saygımlaaaa......................

Arsız hırsız, @perhizbozan
28.6.2011 21:17:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Haziran 2011 Çarşamba 09:16:46
Gül Peygambere açılır lale Yüce Allâh’a,
Uçar misk-i amber kokuları her dua’da arş-ı âlâya,
Hadi !
Sen de tutun beyaz bir güvercinin kanadına,
Uçursun düşlerini özgürce,
Mescid-i haramdan, Mescid-i aksa’ya..
Boynunu kıldan in...

Ey insan..., @ecedemet
28.6.2011 22:04:14
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Haziran 2011 Çarşamba 09:14:42
Bu gecenin yüzü suyu hürmetine
Tüm dualarımız kabul ola günahlarımız af
Dileklerimiz makbul ola



emeğine saglık...annem..senin ve tüm dostlarımında kandili mübarek olsun...kutladım saygımlaaaa..!!!.............
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Haziran 2011 Çarşamba 09:13:38
Başka hata istemem hayatımda yapılan,
Bu son vakit olsun artık zamanımdan çalınan.
Son eziyet olsun bu senden bana yapılan,
Doğ artık güneş doğ benim üstüme...

Ömür dediğin nedirki bir anlık nefes,
Onuda içime çekicek kalmadı Heves.
Halime b...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.397
Şiir Okunma
1.227.982
Yazı Okunma
112.479
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL