Bir de o vardı Gözlerinde geceyi seyrederken, Güneşin doğuşunu hiç beklemeyeceğiniz bir sevda. Onun bakışlarında,üflenen surun nefesinde, İsrafilin çığlıklarını duyar,kıyametin anlık sıcağını yaşardınız.
Kırmızılar içinde pembe renk teniyle güzeller güzeli bir meral... Gözlerini ahunun zarından almış ahuzarımda açan tek lale Kuzey rüzgarlarında duyduğum o ılık safran kokusu Akıbetine adanan efsaneler dolusu hayalle İçinde bir hurinin yalınayak dolaştığı kristal kaldırımlar. Billurdan sularını gümüşten ibriklere doldurdular Güneş ısıttı nehirlerin suyunu Derelerde yıkanmış rengarenk taşlar süsledi kemerlerini
Gerdanında bir çağlayan misali dökülen feryat figanım Arşı arzı deliyor da ötelerden Nihayetinde bir girdap olan meçhule dökülüveriyor
İncecik parmaklarında ipeksi teni İpek ipek dalga dalga bir sevda
Poyrazı kıskandıran eşsiz gülüşünde Bir pırıltı gibi parlayan güzel gözüyle Bir masal gibi başlayan bir hayal gibi devam eden Avuçlarını kıskandığım,yerinde olmayı düşleğim melek
Saçlarından şırıl şırıl ben döküleydim Gözlerinden pırıl pırıl ben söküleydim
Umuda tutunduğum gibi tutunaydım beline Sıcacık teninde uyuyan berhudar bahtiyar ben olaydım
Elma elma yanaklarında ışık ışık öbekler Gözlerim emrine amade,her daim yolunu bekler, Bir yıldız gibi uzaksın,kısacık ömründe kelebekler, Kanatlarını her çırpışlarında dua gibi yükselir göğe Pervanenin aşkıyla etrafında pervane Mecnuna inat peşinde deli divane Bir de o vardı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir de "O" Vardı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir de "O" Vardı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seslendirmeyle birlikte siir dahada güzellesmis, siirlerinizi beyenerek okuyorum hocam, ama uzun zamandan beri yeni yeni tekrar kendimi bulmuaya basladim siirlerinizde, bunun verdigi tad cok farkli, ruhmumu rahatlatiyor, siirleriniz yarali yüregime ilac gibi geliyor... defalarca dinlemekten kendimi alamadim, özlem duyarak okumussunuz hocam, icten ve de yürekten, yürekleri sizlatan bir sesle...
çok güzeldi fon olsun seslendirme olsun ayakta alkışladım... birazda KAHRAMAN TAZEOĞLU tadını aldım şiirinizden çokta severim kendisini.... saygılar selamlar...
Elma elma yanaklarında ışık ışık öbekler Gözlerim emrine amade,her daim yolunu bekler, Bir yıldız gibi uzaksın,kısacık ömründe kelebekler, Kanatlarını her çırpışlarında dua gibi yükselir göğe Pervanenin aşkıyla etrafında pervane Mecnuna inat peşinde deli divane Bir de o vardı.