(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAR OLDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAR OLDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinizi türküye dönüştüren notaları görünce hemen kemana sarıldım. Çok duygulu ritm ve sözleri var. Kutluyorum Sayın Kaya. Harika!... Tebrik ve takdirlerimi yüreğinize..
AĞLAR OLDUM,ne yazık ki ağlamakta güzellik tir ,sevinçtende ağlanır.çok beğeni ile okudum ve dinledin bestekarım,yazan yüreğiniz dert görmesin.Saygılarımla...
çok güzel eser olmuş şairim şiir duygusallığında ,türkü tadında ...büyük beğeniyle okudum dinledim...emeğinize yüreğinize sağlık....saygılarımla bestekarım....
gönül esintisi tarafından 7/19/2011 2:07:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
gönül esintisi tarafından 7/19/2011 2:08:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
funda can kardeşim. Sen şiirlerin ve de acıların güzel kardeşi. artık bu kardeşime bir beste yapma zamanı geçiyor kardeşim. Zamanım olduğunda şiirlerindeki duyguyla sözle yazıp şarkı besteleyeceğim o güzel yürekli kardeşime.........
Şiirinizi türküye dönüştüren notaları görünce hemen kemana sarıldım. Çok duygulu ritm ve sözleri var.
Kutluyorum Sayın Kaya. Harika!...
Tebrik ve takdirlerimi yüreğinize..