(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ramazan Bayramı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ramazan Bayramı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DÜNYADA SEVDİĞİM,SEVENİM SENSİN EZELDEN EMELİM,EBEDİM SENSİN NASIL SEVDİĞİMİ BİLMEK İSTERSEN BU GÖNÜL KÖŞKÜMÜN, BAYRAMI SENSİN BU GÖNÜL KÖŞKÜMDE,MABEDİM SENSİN
DUVARDA RESMİN VAR,SENİN ASTIĞIN KUTSALDIR HER TOPRAK,GEZİP BASTIĞIN ŞU AN BAŞ UCUMDA,KALPLİ YASTIĞIN BU GÖNÜL KÖŞKÜMÜN, BAYRAMI SENSİN BU GÖNÜL KÖŞKÜMÜN, MABEDİ SENSİN...İLK VE SON..
DİYEREK: GÜZEL ŞİİRİNİZ İÇİN TEBRİKLERİMİ GÖNDERİYORUM DEĞERLİ KALEMŞÖR ARKADAŞIMA..HER GÜNÜNÜZ BAYRAM TADINDA GEÇSİN İNŞAALLAH...SEVGİ VE DUA İLE KALIN SAĞLICAKLA..SAYGILAR
Bir selam et bugün bayram insanlara hal hatır sor büyüklerinin ellerini öp küçüklerini sev doyasıya ailene sarıl bir sonraki bayramda yanında olmayabilirler ya bugün ya da yarın sevdiklerin için olmayabilir onlara her geçen gün kaybedecek-sine sarıl *.
şeker tadında bir şiir okudum efenim şiire verilen emeğe o kocaman yüreğe saygılar kaleminiz daim olsun iyi geceler diliyorum geçmiş bayramınız mübarek olsun ...
Çok güzel bir "Bayram mesajı" gibi şiir. Dilerim,bütün sevdiklerinizle,sağlık sıhhat ve huzur içinde nice bayramlar yaşatsın size Yüce Rabbim. Şiire verdiğiniz emeğinize,paylaşan yüreğinize çok teşekkürler.... sevgiyle...saygıyla...esenlik dileklerimle...
bütün insanların isteği bu bayramlar huzur mutluluk sevinç dolu olmalı ama gün geçtikçe bu duygular azalır oldu bu güzel sözleri yazan kaleme iyi bayramlar geçmiş de olsa yazan kaleme saygılar
Ah Mustafa hocam ah... senin bu seslendirmelerin mahvediyor beni... Güzel bir şiir okumanın/dinlemenin keyfini aldım..Güzel paylaşımınıza, şiire verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız şiir okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...
Merhaba değerli kalem.Eser içeriği,verdiği mesaj ve anlam bütünlüğü yönüyle güzel,şekil, örgü, kurgu,bakımından da iyi değerlendirilmiş güzel bir eser.Biz de okuyor, kutluyor ve alkışlıyorum. Gönlüne, ömrüne, kalemine, kelamına bereket.Kutluyorum yalansız, riyasız,ve de hilafsız Gönlün abad olsun.Yüce Mevlâ’ya emanet olasın, sağlıkla, sağlıcakla kalasın.
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam saygı sevgi sabır ve dua ile...
ALLAH c.c emanet ol.