Serçenin kanatlarına taktık aşkı Savurduk gökyüzüne. Küçücük kanatlarında aldı götürdü Dağıttı sarp yamaçlara… Serçenin gözyaşları kadar kıymetliydi aşk Serçe ağlayınca çok yaşamaz ölür dedik
Serçe kadar aşkı yükleyemedik sol yanımıza Gökyüzüne verdik fırlattık uçsuz bucaksız semalara… Bu yüzdendi belki de Engin ufuklara umutlar yüklememiz Aşkı okyanuslara verdik Saçtık enginlere…
Denizlere baktıkça çoğalıp gitti yalnızlığımız Aşk! Aşk dedik de aşkı beceremedik Dalgalandırdık gözlerin en derinlerinde Bu yüzdendi belkide Karanlık gecelerde dökülen simsiyah yaşlar…
Aşk dedikte! Yaşayamadan ayrılıklarla süsledik Acı çekmeyi pay biçtik kendimize yürekleri parçalarcasına Deli dolu kahkahaların ardına hep bir damla gözyaşı akıttık Yollara baktık kavuşalım beraber yürüyelim diye…
Ama gidenler hep yalnız gitti Arkada kalanlar darmadağın Uzayıp giden yolları ayrılık diye süsledik Merhabalara hasret kaldık dillerimize…
Ellerimizi kenetledik seviyoruz diye kandırdık gönülleri Sonuna elvedaları koyduk Ne uzak durabildik candan Ne de canan olmayı becerebildik Zamandan çalıp anıları biriktirmek yerine Acı dolu dünyalarımızın kahramanı olduk…
Biz aşkı bir serçenin kanatlarına taktık Aldı götürdü. Savurdu sarp yamaçlara Serpti gökyüzüne Attı okyanusun mavi sularına…
Bir kelime kaldı hiçbir anlam yüklenmeyen Bir kelime kaldı üç harf Sadece sahibi benim denilemeyen Mana yüklediğimiz ama yaşayamadığımız Adı aşktı O da Serçenin kanatlarında kaldı… Mustafa KARAAHMETOĞLU 09.07.2015
Şiirime buğulu sesi ile can veren değerli kardeşim Funda SAĞLAM’a gönül dolusu teşekkürler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Serçe Kanadına Takılı Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Serçe Kanadına Takılı Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mükemmel bir yorum .Kutluyorum Funda hanımı.. Aşkın umutsuzluğu ama bir o kadarda mutlu edişi nede güzel istiflenmiş mısralara.. Tebrikler Mustafa bey.. Selam ve saygılar kaleminize.
Denizlere baktıkça çoğalıp gitti yalnızlığımız Aşk! Aşk dedik de aşkı beceremedik Dalgalandırdık gözlerin en derinlerinde Bu yüzdendi belkide Karanlık gecelerde dökülen simsiyah yaşlar…
Her iki yüreği Kutlarım yüreği güzel dostum arkadasim MUSTAFA beye vedegerli dost kalem arkadaşımız FUNDA HANİM sonsuz tşkler yüreklerone sağlık iki yüreğin Sesinle tamamlanmış şiir saygilarimla selam dua ile kalin ayrıca KADIR gecenizde mübarek olsun Hayır vesile olsun ALLAH DUALARIN İZİ kabul etsin
SAHRAA VURGUN tarafından 7/13/2015 1:22:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aşkın umutsuzluğu ama bir o kadarda mutlu edişi nede güzel istiflenmiş mısralara.. Tebrikler Mustafa bey..
Selam ve saygılar kaleminize.