Gecelerle düşman mıyım dost mu? Hüzünlenirim her gece İçimde ne var ne yoksa dökerim dizelere Kaderime ağıtlar yakıp Akıtırım gözyaşlarımı Dökerim sana olan sevdamı mısrala Bir zamanlar sen vardın diye…
Seni anlatırım bitmek tükenmeyen aşkımla Anlatırım her kelimede seni Ve her hecenin yanı başına Çizerim yüzenden düşen bin bir parçayı. Devam ederim yazmaya Ben onu çok büyük sevdim O beni hiç sevmedi…
Her gece, bir başka gece oldu Çok istedim hiç öpemedim dudaklarından Belki sadece ellerini tuttum. Ten kokunu içimde hissettim Ne zaman denizden bir meltem esse Ten kokun dolar yüreğime…
“Seni seviyorum” demek bu kadar zor muydu? Sadece sevgi beklerken senden Ayrılığın hüznü dolar içime Sıkışıp kalır yüreğim o iki kelime arasında Söyleyemedin hiç o iki kelimeyi Öyle ya… Yüreğinde, onu söyletecek sevgim hiç olmamış ki…
Aşkta gurur olmaz derler. Ben gururumu ayaklar altına serdim Öyle güçsüzüm ki, yüreğimde fırtınalar kopuyor Kal diyemedim! Dünya âlem gördü, sen sevgimi görmedin “Seni çok seviyorum” diye haykırdım avaz avaz Çığlıklarımı herkes duydu sen duymak istemedin belki de…
Öyle bitkin öyle çaresizim ki Yaşadığım kocaman dünya Sensiz dar gelir küçücük yüreğime Ve sen… Evet sen… Yüreğimi çiğneyip, Sevgimi yol yaparak arkana bile bakmadan Hüzünleri, hasretleri, özlemleri bana miras bırakıp Çekip gittin benden…
Bakma gidişine aldırmamış göründüğüme Zaman geçmiyor sensiz Saatler sensizlikte durdu Mevsimler hep hazan O günden sonra hep zemheri ayazlarındayım Ve sana susamaktan dudaklarım kavruldu…
Sakın yalnız kaldığımı düşünme Belki de hiç hissetmediğim kadar kalabalıklar içindeyim Ve yolun başındayım Daha çok gidecek yolum Söyleyecek türkülerim Beni ben yapan sensizliğim Sabrettikçe çoğalan Hazretti Eyüp sabrım var…
Biliyor musun, seni sevdiğime hiç pişman olmadım Keşke sevmeseydim demedim Seninle sensiz olsam da çok mutluyum. Yumruk kadar yüreğimde Dağlar kadar büyük sevgini yaşattım Ve hep kavgasını yaptım Yarı yolda bırakmadım Arkamı dönüp gitmedim senin gibi Beş dakikalık mutluluğu da çok görmedim…
Her gece olduğu gibi bu gece de seninle sensizim Hüzünlerimi dizelere dökerken Hasret kaldım deliksiz uykulara Öyle ya Deliksiz uykulara melekler dalarmış Ben nöbetlerdeyim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nöbetlerdeyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nöbetlerdeyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her gece olduğu gibi bu gece de seninle sensizim Hüzünlerimi dizelere dökerken Hasret kaldım deliksiz uykulara Öyle ya Deliksiz uykulara melekler dalarmış Ben nöbetlerdeyim…
Hüzünlerimi dizelere dökerken
Hasret kaldım deliksiz uykulara
Öyle ya
Deliksiz uykulara melekler dalarmış
Ben nöbetlerdeyim…
ÖTESİZİM..
AYNEN İŞTE
:(
TEBRIKLER ABİM