Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Ekim 2011 Perşembe 10:56:12
emeğinize saglık ablam ..kutladım saygımlaaaa
Bir can sevdim görmeden, @mavi_gul
13.10.2011 01:37:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Ekim 2011 Perşembe 10:55:11
üşür bana değen zaman,
" bir avuç rüzgar çaldım gözlerime,
" çakır şiirler hasretin kül tanesi,
" sarı vadi sonbahar,
" kalbim toroslarda çoban,
" ömre itaat nefesim, ölmek istemeden aşka teslim olmaz.."




kalemine saglık karan kardeşimin...

Bihuş gün, @karann
13.10.2011 02:39:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Ekim 2011 Perşembe 10:54:03
Gülüşünde buldum aşkın tadını
Yüreğime yazdım senin adını
Dilimde duasın ver muradımı
Dileklerim kabul olsun sevdiğim




dilerim kabul olur abim!!!

kutladım kalemi..saygımlaaa
***sevdiğim***, @YOZGATLITURAN
13.10.2011 02:57:46
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Ekim 2011 Perşembe 10:53:01
Bir ’sen’kokar,bir de’ben’
Kan kırmızı güllerimiz! ..





şiiri yorumu..kutladım..saygımlaaa..abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Ekim 2011 Perşembe 10:51:51
Seni basimin taci gönlümün sultanı yapar

Kalbine bir köprü kurar

Yine sana gelirim… l




ne muhteşem bir ikili....bu böyle....
harikasınız....canlar..kutladım...sevgimle....
Gel ( düet), @Birgül Afşin
13.10.2011 09:30:34
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Ekim 2011 Perşembe 08:38:19
Kulağım senden gelecek bir seste
Ses vermedin sesime
Yalnız bıraktın beni
Bu mutlu günümde
Şimdi
Ay bile küstü geceye
Senden vazgeçmek var ya serde
Yüreğim sevmiş bir kere
Ne çare,ne çare


ooyooyoyyy!!nice yıllaraaaa..canda can dost....uz...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 20:27:23
Bir yanım sen
Bir yanım Mihrimah Sultan
Ay ve güneş gözümde şimdi
İstanbul omuzumda
Ağır bir vebalin aşk hamalıyımm sanki
Ve son bir şehadet musalla taşında

Bir yanım sen
Bir yanım meçhul bir sevda

"Bir varmış bir yokmuş"ta kalmışız....

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 20:26:09
Can almayı yasakladı bize yaradan.
Oku,öğren bilmiyorsan musaftan.
İbret almazmısın habil,ile kabilden.
Niçin can alıyor gardaş gardaştan.




emeğine saglık abim..kutladım saygımlaaa.......................
Neden gardaş, @Sami ASLAN
12.10.2011 17:34:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 20:24:44
Ben nasıl diyeyim
varlığın yeter can diye....


seninde varlığın güzel..sevimli şiir yürek....eeğine saglık kutladım..canda canımı
Varlığın yetmiyor, @perhizbozan
12.10.2011 18:08:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 16:42:16
gariban geldik gariban ölürüz heralde
bizim üstümüze yıldız yağar geceleri
gündüzlerimizi hiç sorma
adımızı doğmadan koymuşlar kimsesiz



emeğine saglık....ablam..kutladım saygımlaaa
Kimsesiz, @mavi gözyaşları
12.10.2011 16:09:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 16:37:21
Yanıp kül olmayı
Senden öğrendim
Senden




kutladım..gül yüreği...sevgimle can
Senden öğrendim, @KÜLLİYAT
12.10.2011 16:30:45
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 15:15:13
Yağmurum karıştı doluya, kara
Nasıl kapanacak açtığın yara
Vicdanın yok mu hiç bir sor, bir ara
Ya sev şu gönlümü ya temelli git...



KUTLADIM EMEĞİNE SAGLIK ABİM..SAYGIMLAAA
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 14:04:33
Yağmuru taşıyan rüzgar hergün bana sensizliği de öğretiyor
vurunca kayalara ayrılıklar ve üşüyünce ellerim
sesini giyindiğim sokak çocuklarının ıslığına kar düşüyor
kaldırımlarda yığınla beyaz saçlar..
aşk yaşlanır mı sevdiğim
ne acımasız gökyüz...

Aşk yaşlanır mı‏ ?, @Tayfun54
12.10.2011 13:47:53
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 11:52:11
güzel anlatım...tadında yerinde...
emeğin daim olsun can kutladım.saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 11:48:52
Yaz kadar sıcakken yüreğimiz,
Kış kadar soğuktu ellerimiz...
Çekip gidiyoruz işte!
Kim borçlu?
Kim alacaklı hayattan?
Hoş çakal derken bile küsmedik,
Kimdi bizi ağlatan?
Sorsak kimseler bilmez.
Kuruyan dallarımız artık hiç eğilmez.
Birikmiş...

Yaşamak, @UNALAN
12.10.2011 09:12:08
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 11:45:56
Aylar uzayıpta sene olsada
Seneler uzayıp uçsuz olsada
Aşkın ızdırabı beni boğsada
Bir gün sever diye BEKLEYECEĞİM

Kaçsanda yıllarca yine bırakmam
Unuturum sanma asla unutmam
Günlerim hep sensiz gelip geçiyor
Unutmak imkansız ,BEKLEYECEĞİM
...

Bekleyeceğim...!!, @batu_41
12.10.2011 11:42:22
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 11:25:10
iyi bir yaşamıyla
seçkin ihtişamıyla
giyimi kuşamıyla
denizin vekili fok

kuru düşün dalına
kara basman alına
omzunda ki şalına
gülyağı damlası kok


emeğine saglık..abim kutladım saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 11:22:09
Gönlüm deli dolu bilmece, acı’m nar da hece
Koştum varlığına istemce, sol yanım dolmadı
İnan hicran artık eğlence, kalb’i yakan ece
Vuslat tahtı kurulmadıkça, aşkta yer kalmadı
Kara Baht telline dokunma, çökmesin kara gece...


em...

...çökmesin kara gece!, @AZAP
12.10.2011 09:27:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 11:20:59
Dünya’nın kozasında
Yaşayan
Renk renk
Kelebekleriz
Kimimiz kanatları kırık
Olsada
Dünya’nın kozasından
Tek tek uçup
Gideceğiz
Ah be yalancı
Dünya!




ahhhh bee dünyaa:(
kısa öz anlatım ama tadına yine...emeğne saglık ab...

Renk renk kelebekleriz!, @Oya gedik
12.10.2011 10:29:56
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Ekim 2011 Çarşamba 08:57:56
Bunca yaşı boşu namı yaşadık
Hep başkalarına neler, neler anlattık
Bir kendimize anlatamadık
Ne depremler ne fırtınalar atlattık/ta
Sevgi denizinde boğulduk
Vefayı unutan vefasızım



bu vefazlara..ne yazılsa az mı ne:)
canım annem...yor...

Vefasıza, @siyahgecem
11.10.2011 18:16:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.439
Şiir Okunma
1.228.089
Yazı Okunma
112.490
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL