Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 21:37:28
Bir damla diker
Bir tek damla
Bağırda dağlandırmaya
Gömgök yarayı


Yeter sonsuzca seni yaratmamaya
İçimde buzdan mermi çekirdeği
Ve boş kovanı ölmeyi imlerken …
Öğretir bilinmeyeni
Sabrın, kendine büyüten gerçeğini.../


emeğe k...

Araf, @Şükran AY
5.10.2011 21:36:46
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 21:34:47
Aşka tarif var mıdır, her kez kendin görüyor,
Cemal âşık oldun mu, dostlar bunu soruyor,
Aşkın gözü kör derler, bunu bilmeyen var mı?
Bir kez gönül severse, kalbi hasret bürüyor.


abmin kalemine..mustinin nefesine saglık...harika olmuş..kutlad...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 21:33:22
Ne acı ayrılık yaşayan bilir
Yokluğun cemenmen narı gibidir
Seni unutamam haylin gelir
Dönüşü olmayan sonsuz yol olsun




son olsun!!!!

kutladım kalemi....saygımlaaa.................her dem....................................................

Son olsun, @nazmi başyiğit
15.7.2011 00:00:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 21:32:20
Ne acı ayrılık yaşayan bilir
Yokluğun cemenmen narı gibidir
Seni unutamam haylin gelir
Dönüşü olmayan sonsuz yol olsun




son olsun!!!!

kutladım kalemi....saygımlaaa.........
Son olsun, @nazmi başyiğit
15.7.2011 00:00:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 21:31:14
Temâşâdaydı âlem yaşanırken hikâyen
Yoğruldum özlem ile mâzinin gergefinde
Mâşuka ödendi de sevda renkli sermayen
Aynel yakînin paha biçilmez sedefinde
Arşa çıkmış câziben mânâ yolumu açtı
Rahmete ermiş tövben öz canıma mîraçtı
Miras olarak sen...

Beyaz lale, @mimarefe
11.7.2011 00:00:02
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 21:30:07
Korlaşsın istiyorum şiirlerimde yüzün
Yarasaların öttüğü sonsuz derinlikli
En koyu gecelerde bile
Kozasında ölsün lal
Ve sen
Güneşi hiç tükenmeyen gündüzlerimde
Tümlenmemiş bir resim gibi öylece kal


kalem daim olsun saygımla...
kut...

Perasma, @Necdet ARSLAN
4.10.2011 14:42:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 21:29:04
kenarına kayıyorum yatağın
tutup kollarından çekip
üstünü örtüyorum.
bu kez,ben düşlerimi
ona yolluyorum
gülsün diye


emeğe kaleme....sevgmle kutladım!!
Düş'üm, @deniz-ce
10.10.2011 10:36:03
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 21:28:00
Değil mi ki
Çocukların açlığıyla doyuyor aklım
Ve dinamitliyorken öfkemi başıbozukluk
Öyleyse
Neden öksüz cümleler sığdırıyorum beyaz sayfaya
Yüzümde ekimden kalma hüzünle sesimde yara
Neden gölgelerini omzuma yüklüyorum
Beşiğini sallayan a...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 21:14:55
Bak ağlıyor gökyüzü
Mutluluktan belki
Çünkü kavuştu doğaya
Sarıldı sıcacık toprağa

Oysa ben hala seni düşür
Ağlarım hala
Alışamadım yokluğuna
Alışamadım sensizliğe
Her gece çaresiz ruyalar görmekteyim
Kürek çekiyorum umutsuzluga,,,
...

Ağlıyor gökyüzü, @AYSE 09
10.10.2011 21:13:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 21:11:42
BİR ŞEY SÖYLEYECEĞİM TEKRAR GİTSEN BİLE SEVİYOR GALİBA HALA BU KALP SENİ....


........

söylemin duyulmuşsa döner bence:)hıı ne dersin??


kutladım can...sevgimleee
____duygusuz____________, @adnuf
10.10.2011 18:40:19
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 17:23:57
Yalan dünya gibi, dolansın dursun
Bırakın kendince bir dünya kursun
Önüne gelene, bir tekme vursun
Dokunmayın Şaban’ıma yazıktır
-
Haydi bağışlayın, böyledir huyu
Yaşam onun için, bir dipsiz kuyu
Dosteli dilinde ,özdür can suyu
Dokunmay...

Dokunmayın şaban'ıma, @Dosteli_
10.10.2011 17:18:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 17:22:24
Haykırışlarım göğü bölerken
Kırıldım
Küstüm
Eğildim
Duruldum.


Şimdi ise; tek başıma,
Sazların tellerine tutunan
Gizi kalmış sevdanın
Labirentinde yürüyorum…



kutladım meleğimi..sevgimleee...can
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 12:27:46
Çığlığımı boşaltsam da yeryüzüne,
Haykırışlar çare değil matemime
Tek sevdiğim kuş baykuş artık,
Gecelerde arkadaşım onunla,
Sen yoksun ya!

Ben dünyadan ötelerdeyim artık,
Kolum kanadım kırık.
Kapılmışım serseri bir rüzgâra…
Ha o düny...

Sen yoksun ya!, @UNALAN
10.10.2011 12:25:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 08:46:49
Unut diyorlar
Unut gitsin, unut.
Kolaydı sanki !


:((((değil!!tabi....

emeğine saglık cansın..kutladım...sevgimle..nefesinle taçlanmış....bu güzel paylaşımı
Unut diyorlar, @Berat Bahure
7.10.2011 15:05:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 08:43:10
Hani .bir resmin vardı ya bende
Dalgın ve üzgün duran
...bir zamanlar yitik sevda umuduyken
Tatlı hayallerle düşlerine yatılan

Saçlarımıza düşen aklar gibi
Şimdi onu da soldurdu da zaman

Yaşananlar içinde geçmiş canlandı da gözümde
Bir y...

Şiirlerim sana öksüz, @KNİSK
10.10.2011 08:41:02
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 08:16:51
Siz hiç top-tüfek sesleriyle uyanmadınız
Hiç bölünmedi derin uykularınız
Parçalanmış bedenler görmediniz
Nereden bileceksiniz bayım


Değil bayım!
Gün aydınlık değil
Gün katran karası

G ü n k a r a r d ı b a y ı m!



kutladım can..say...

Gün karanlık, @Neva Ney
9.10.2011 21:53:37
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 08:15:46
gün doğumları mateme boyama sakın!
şimdi
rahmet yağmurları göz yaşlarımla valsindeyken
ben en sevdiğin orkideleri kondurdum, dudak kenarlarına
akşamları eskitip kapatsan gözlerime Kız kulesi
ve
deniz kabukları sen kokar burcu burcu cancağızım ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 08:14:40
ve nedendir…
kasımpatların yaprak kıvrımlarını saydım
dün gece cırcır böceklerin nağmelerinde
andım yine yad ettim döküntülerimi topladım yüreğimden
megafondaki şarkıda ince sızım çaldı sabaha kadar hasreti
tan yerinin aydınlığında çöpe a...

Zerre, @N.ALTIN
10.10.2011 00:12:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 08:13:34

terinimden tuz ölümleri baskıya sarkıyor
istila sanınca ayaksız karıncalanmalar
haylazı yaralı göğsümün esiyor seni
sızımı ıslatan evsiz kapıların çarpıyor yüzüme
gece yolluğuma çıkıyor düşler
aydınlığım elimde
defterime sokuluyor mısralar ...

Muamma, @~ Ş i m o ~
10.10.2011 02:14:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Ekim 2011 Pazartesi 08:09:54
Bilseydim Sonumun Böyle olacağını..
Sever/miydim Seni.
Kanar/mıydım O süslenmiş Sözlerine
Aldanır/mıydım Sevgiyle Bakan o Güzel Gözlerine
Git simdi Nereye kadar gidebilirsen Git Uzaklaş Benden.
Hadi Sen Git..Git ki Çocukluğum Gelsin Geri
Sen L...

Çocukluğum gelsin, @AsSya
10.10.2011 02:57:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.393
Şiir Okunma
1.227.953
Yazı Okunma
112.478
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL