(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİM ÜŞÜYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİM ÜŞÜYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YÜREĞİM ÜŞÜYOR ısıtamıyorum Çok sıcak olsa bile ben titriyorum.. Yürekler üşümemeli,üşüyen her şey ısıtılır ama üşüyen yüreğin tek ısıtıcısı istediği sevgiye ulaşmasıdır.Umarım dilediği sevgiye ulaşır o üşüyen yürekte üşümesi geçer..yüreğinize sağlık vede üşümemesi dileği ile..
Sen yüreğini hep mavi tut Gölgeler düşse de yüreğinin üzerine güneşini sakın söndürme Kutlarım yüreğine saglık yüreğinden sevgi sıcaklıgı eksilmesin dileklerimle mutlu kal
Ağlanacak halime üzülmedim,güldüm........ HALİNİZDE BİR ŞEY YOK. GÜLMEK İSE OK.HEMDE 366 GÜN Her yüzüme gülene de,iyi dost bildim....... AMANHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Yalan dünyanın yalan insanlarını sevdim... DOĞRULARIDA VAR..SONUNU DERSEN HERKES KUL OLAN GÖÇECEK. Kimin ne olduğunu nerden bilebilirdim...... İNCELEMEN SÜZMEN GEREKİYOR BİRAZ .( BENCE )
Mezar taşı kadar soğuk bedenim...........SELAMLAR SAYGILARLA HÜRMELERE.. BELKİ BİRAZ ISINIRSINIZ.. Bir gün çamur olacak ak kefenim........... RABBİM ÖMÜR VERSİN ÜSTADIM
Ne yazık ki çevremizde gördüğümüz, elimiz ile dokunduğumuz sıcak diye yanına yaklaştığımız her şey ve her yürek gerçek anlamda üşütüyor bizi yalanları ve iki yülülükleri ile. Peki bundan sonra bulabilecek miyiz gerçek dostluk ve yüzleri. Hiç sanmıyorum ama umudumuzu da kaybetmeden bekliyoruz.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. Gerçek dostlukların yaşanabilmesi dileği ile
YÜREĞİM ÜŞÜYOR ısıtamıyorum Çok sıcak olsa bile ben titriyorum.. ============================= Yüreğin karşılıklı sevgiyle hep ısınsın Tanıdığın insanlar yalancıysa çatlasın
Sen kendine düşeni yapsan vicdanın rahat Gönül sıcaklığıyla ısınmansa bacım şart
İnsanlar soğuk olsa; sen sıcak olmalısın En soğuk buzlarıysa;erittip yakmalısın.. ...Güzel anlamlı sitemli dizelerine cahilane mısralarımla yanıt verişimi can bacım bağışlar sanırım. Güzel eserini beğenerek okumam beni çene düşüklüğüne ittiyse;mahzur görmemen dileğiyle!.. Kardeşcesine saygı ve selam.
Ağlanacak halime üzülmedim,güldüm Her yüzüme gülene de,iyi dost bildim..
Yalan dünyanın yalan insanlarını sevdim Kimin ne olduğunu nerden bilebilirdim..
Mezar taşı kadar soğuk bedenim Bir gün çamur olacak ak kefenim..
YÜREĞİM ÜŞÜYOR ısıtamıyorum Çok sıcak olsa bile ben titriyorum..
Yürek üşümesi yalnızlıktandır,ayrılıklardandır,duyguların tek taraflı yaşanıp hüsranlar görmesidir,Çok güzel ve duygu dolu dizelerdi.Kutlarım yürekten.
Çok sıcak olsa bile ben titriyorum.. Yürekler üşümemeli,üşüyen her şey ısıtılır ama üşüyen yüreğin tek ısıtıcısı istediği sevgiye ulaşmasıdır.Umarım dilediği sevgiye ulaşır o üşüyen yürekte üşümesi geçer..yüreğinize sağlık vede üşümemesi dileği ile..