Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
9 Mayıs 2009 Cumartesi 18:29:54
Kendimi kaybettim çoğu zaman,
Aradım yok, cevap vermiyor hayat.
Aradığınız kişiye şuan ulaşılamıyor,
Şimdi sevda denizde derinlerde bir yerde,
Yalnızlığına boğulmuş.

Gözyaşları deniz olmuş,
Sandalına hasret,
Küreksiz yapayalnız.

Derinler...

"imdat", @PIKÇIRIK
9.5.2009 16:27:21
flycan57
@flycan57
9 Mayıs 2009 Cumartesi 15:48:51
belki bir rüyaydın sen
sadece bir kez gördüğüm
ama bana gerçek sana hayal,
uğruna pervane döndüğüm,
gidişine yalandan sevinsemde,
ardından gülümseyerek
ağlamayı seviyorum...

çok güzeldi..tebrikler saygılar..
Suç ve sevda..., @kırmızıkar
30.4.2009 08:37:08
flycan57
@flycan57
9 Mayıs 2009 Cumartesi 15:35:25
Kadın çocuk kan içinde
Bilen yok ki suçları ne
Acı haber her yerlerde
Adın batsın senin töre

Cehalete olduk kurban
Kimi anam der kimi babam
Bu acılara gelde dayan
Adın batsın senin töre

Mezarlar dizildi sıra sıra
Her hanede derin ...

flycan57
@flycan57
9 Mayıs 2009 Cumartesi 12:38:46
Boşunadır ağlaman yetmez üzülmek sana
Bunca kırdığın ceviz sana hesap soracak
Beyhude çabalama dön de bir bak ardına
Bıraktığın tortuyu kalmadı toplayacak

çok güzel ..anlamlı dizelerdi..tebrikler..saygılar..
flycan57
@flycan57
9 Mayıs 2009 Cumartesi 12:34:32
Ardından gözyaşı dökersem kızma
Gönlümü yerinden sökersem kızma
Arada canını sıkarsam kızma
Fırtınalar gibi dinişin olsun

A..zadeyi böyle yalnız başına
Koyupta giderken boğ göz yaşına
Bir defa gel n’olur mezar taşına
Bırak bu da senin yanlış...

flycan57
@flycan57
9 Mayıs 2009 Cumartesi 10:50:08
Namus işçisi… yani
Yürek işçisi.”
Şairin dediği gibi:
“Yivlerinde yeşil güller...”
Yerine, kan fışkırmış...
“Susmuş dağ,
Susmuş deniz.
Dünya mışıl mışıl
Uykular derin,”
Mezopotamya’dır burası.
Sümer kitabelerinde bura insanına:
“Guti” vey...

flycan57
@flycan57
9 Mayıs 2009 Cumartesi 10:43:22
Ömrüm gelse geçse sevmem demiştim
Zamanı durdurdu,yeşil gözlerin
Nelerin üstüne yemin etmiştim
Andımdan döndürdü,yeşil gözlerin

Sen yoken yanımda yağmur yağmasın
Aşıkların gönlü aşkla dolmasın
Umrumda değil ki sabah olmasın
Güneşi söndürdü,...

Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
9 Mayıs 2009 Cumartesi 10:32:23
Kuş olsam sağ kanadıma seni alırdım
Hiç merak ettin mi bilmem ama
Sol kanadıma kimi alırdım dersin
Kendini büyük görenler var ya, işte onları alırdım...

ilginç ve güzeldi..tebrikler..saygılar..
flycan57
@flycan57
9 Mayıs 2009 Cumartesi 10:30:30
Yüzsüz bir yüreğim ben

İçinde binlerce aşk barındıran

Umudum sevdam yok benim

Ayrılıklar şairiyim anlatamam

Senin varlığın yok eder beni

Senle yaşayamam nefes alamam

Ne olur git sensiz bu sokaklar daha güzel

Ne olur git seni uza...

flycan57
@flycan57
9 Mayıs 2009 Cumartesi 10:25:15
Hayat ışığı bahar
Gökkuşağı ile yarışır
Yumuşacık yeşilin tonları
Hayat iksiri can cana karışır
Ağaçtaki çiçekler
Nazlanıyor rüzgara
Ney çalıyor kelebekler
Raks ediyor akarsu
Sevinç çığlıkları kuşların
Allah diyor böcekler
Hu hu çekiyor çiç...

Bahar, @siyah-beyaz
9.5.2009 02:53:13
flycan57
@flycan57
9 Mayıs 2009 Cumartesi 10:14:40
ana rahminden geldim sana
bir kefenle giderim mezara
sen sür keyfi bu yolunda
kıyametin kopacak dünya

boş kürek salladım toprağında
ne şehitler verdik senin uğrunda
boynumu büktürdün bana sonunda
senin kıyametin kopacak dünya

her dizesi b...

flycan57
@flycan57
8 Mayıs 2009 Cuma 23:55:07
Her şey rana,var mı burda bir sorun?
Sorun kendinize bakalım,bir sorun
Lakin ademiyyet,huzursuz olur
Burda da başına sonunda bir tasa bulur
Mutlu hayattan bunalır,durur
Sular durgun diyerek bir formül uydurur
Ve sonunda hep başına işler çıkarı...

Pembe rüya ülkesi, @hazan444
8.5.2009 21:40:10
flycan57
@flycan57
8 Mayıs 2009 Cuma 20:06:38
Ben işledim bu suçu,
Bırakmadım ipucu,
Sansınlar şimdi öcü,
Anne,n’olur kayırma !...

Koştukça yollar uzar,
Erirsin azar azar,
Kuruldu çoktan pazar,
Boşa kendini yorma...

Toz-duman her tarafta,
Bölündüm pafta pafta,
Kalırken bir arafta, ...

Muamma, @hyazici58
8.5.2009 19:55:50
flycan57
@flycan57
8 Mayıs 2009 Cuma 19:54:15
yalnız kaldım çekip gittiler
zoruma gitti ben sürüklediler
pişmanlık duydum onlar bilmediler
dualarım arşa yükselmedi HEKİM BEY


ağaçlar döktü sonbaharda yaprağını
hayallerim vardı okyanusta battı
benim güneşim hiç doğmadı
yalnızlığıma idam...

Hekim bey, @esmerefsane
8.5.2009 14:42:45
flycan57
@flycan57
8 Mayıs 2009 Cuma 18:39:10
Sabah doğan güneş benim
Sabah aldığım nefes benim
ruhum senin değil benim
Sildim seni ben güzelim

Çık git artık hayatımdan
yazım dan baharım dan
Bu hayat senin değil benim
Sildim seni ben güzelim

Yaşayacağım artık doya doya
Ağlamadan gü...

Sildim seni, @meryem kara
8.5.2009 12:42:40
flycan57
@flycan57
8 Mayıs 2009 Cuma 18:26:36
Bir bilebilsem onu…
Ayaklarının altına uzanır,
Yüzümü eşiğinden kaldırmaz,
Bir sözünü, iki eder miydim?
İlim yolcusuyum deyip kendime
Her emrine köle olurdum.
Bir bilebilseydim ben,
Gönül sultanının kim olduğunu,
O sultana gönüldaş ol...

flycan57
@flycan57
8 Mayıs 2009 Cuma 15:34:51
Hatırı var yine
Büyülenmiş gitmişim

Aşık değilim sevmişim
Hem onu, hem orayı, hem geceyi

Düşlemekten değil

yaşamaktan.

süperdi değişik...güzel bir anlatım..yürekten tebrikler...saygılarımla..
Sevgiye, @fırtına.
25.4.2009 10:17:29
flycan57
@flycan57
8 Mayıs 2009 Cuma 15:21:41
günahların en büyüğü
şimdi dipsiz çukurum,
dipsiz çukur konuğum,
tek misafirim sensin.

fakat sen yeni açan bir çiçek,
çevresine işkence eden,
ya da herkes yanında mesut,
memesi olmayan tek veled,ben.

herkese eşit hürriyet,
sen ılık nihav...

flycan57
@flycan57
8 Mayıs 2009 Cuma 12:07:16
ağıtlar yaktın sevdiğin için
bilirim zor günler geçirdin
aşkına karşılık verilmedi
gözlerin yaşla dolu ACEM KIZI

yıllar geçti esti rüzgar
küle döndü ömrün yanar
gökyüzü yağmurları seninle ağlar
bırak ağlama ACEM KIZI

sürgün ettiler hayat...

Acem kızı, @esmerefsane
8.5.2009 00:40:56
flycan57
@flycan57
8 Mayıs 2009 Cuma 00:19:18
Anaların babaların yüreği yanıyor,pırıl pırıl gençlerimize yazık oluyor..tüm bunların bir sonu olsun artık..Aslan Mehmetçiklerimizin sayesinde rahat uyuyor..rahat yaşıyoruz..Onlara uzanan hain elleri nefretle kınıyorum..şehitlerimizin ruhu şad olsu...

., @simray
30.4.2009 23:33:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.038
Şiir Okunma
1.480.903
Yazı Okunma
66.596
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL