Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
12 Mayıs 2009 Salı 17:48:27
Gönlüm sığmaz geçer mi hiç elekten
Bir mutlu an çalamadım felekten
Mısralarım dökülünce yürekten
Kalemimden taşıyorum gördün mü!

Umudumun hayal olduğu her gün
Mutluluk uzakmış benim gördüğüm
Bütün hayallerim şimdi kör düğüm
Anılarla yaşıyoru...

Gördün mü ?, @leventozgec
14.11.2008 13:50:59
flycan57
@flycan57
12 Mayıs 2009 Salı 12:47:22
bir gül düşün ki dikenleri olmasın
tut ki her yanı dikenli bir gülüm ben
tut ki koklarken beni parmağını kanattım
bilmez misin ki
aynı güldür sana baharı duyumsatan
ve aynı güldür sana sevdayı koklatan



ey güzel
üç yanımı kurban verdiğim ...

Ey güzel, @yılmazYANARDAĞ
28.4.2009 11:09:55
flycan57
@flycan57
12 Mayıs 2009 Salı 12:28:37
Kendin olabilmek en güzeli başta
Toplumda adam olabilmek bambaşka

Akıl yaşta değildir baştadır başta
Kazanacaksın ilk kendinle savaşta

’’Olamadın derler baltayı sapta’’
Sap oldum ama hani nerde BALTA...

harikaydı..kısa fakat öz anlamlı..t...

Balta, @kader_48can
12.5.2009 00:16:44
flycan57
@flycan57
12 Mayıs 2009 Salı 12:26:29
bir zamanlar
eflatun sokağı vardı
denizlide sevilen
şimdi kayboldu

eflatun sokağının
kalkıyordu buğusu
uçardı havada
kar kokusu

şimdi kurudu sokak
kurutuldu
hüzünlenmiş
kıyı bucak

sevi yok
sevgi yok
sevda yok
sevdalılar başı örtü...

Eflatun sokağı, @ramazan.efe
12.5.2009 00:01:48
flycan57
@flycan57
12 Mayıs 2009 Salı 00:49:13

Gecenin bir vakti
Beyninin kıvrımlarında imgeler
Cenin düşer rahme
Şiire hamiledir şair

Çiy’ler dökülürken
O en sessiz zamanlarda sancı

Tanyerinde başlar yangın
Kızıla boyanır şafak
Ve güneşi öper yeni gün

Doğar şiir
En güzel bebekt...

Şair ana, @_ZERRE_
11.5.2009 18:33:03
Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
12 Mayıs 2009 Salı 00:39:25
Bir gözün Urfa´ya,
Bir gözün Malatya´ya,
Bir kaşın Ağrı´ya,
Bir kaşın Hakkari´ye benziyor.
Sen nerelisen

Bir dudağın Bitlis´e,
Bir dudağın Kilis´e,
Bir yanağın Batman´a,
Bir yanağın Van´a benziyor.
Sen nerelisen.

Burnun Maraş´a,
Alnı...

Barış kızı, @Sevi-esin
11.5.2009 23:01:15
flycan57
@flycan57
12 Mayıs 2009 Salı 00:19:57
Gözlerim kan çanağına döndü ağlamaktan
Sensiz çok kötü bir haldeyim anla beni

Gözlerim yolda kaldı yorgunum uykusuzum
Özledim senin sesini ne olur bana konuş

Bir baksana ne haldeyim deli divane oldum
konuş ki sesin aksın içimde bir pına...

Ölüm de var...., @Babacan24
12.5.2009 00:01:33
flycan57
@flycan57
12 Mayıs 2009 Salı 00:15:46
Nihayet göründünüz
Demek diğer köşedeydiniz
Hiç düşünmemiştim bunu
Sürpriz
O kadar hoş ki ne desem az
Ve gülümseyişiniz
Yüreğimde engin bir haz

Artık buldum sizi
Her şey buraya kadar
Hasbelkader olacaktı zaten
Haydi vurun artık beni sevda...

Vurun beni sevdalar, @x adamus
11.5.2009 21:05:41
flycan57
@flycan57
12 Mayıs 2009 Salı 00:09:21
Bir damla su olsam
Aksam gönlüne
Öbek öbek bulut olsam
Yağmur olsam, yağsam üzerine
Mihrin olsam batmayan
Isıtsam yüreğini sevgimle
Bad-ı sabahın olsam
Sana essem özgürce
Gerçeğin olsam, sana yeter mi?
Yeter mi sana,sence?
çok güzel bir şii...

Olsam, @hazan444
11.5.2009 14:59:05
flycan57
@flycan57
12 Mayıs 2009 Salı 00:02:41
Seni düşünüyorum burdan gittin gideli
Terkettiğin geceyi hatırla istiyorum
Seni sevdiğim için bana diyorlar deli
Aç dinle kulağını bak sana ne diyorum

Seni bekliyeceğim sen asla dönmesen de
Seveceğim çılgınca sevmesen de sen beni
Bekle hayall...

O buse mukaddesti, @zorel
10.5.2009 20:43:20
flycan57
@flycan57
11 Mayıs 2009 Pazartesi 23:56:25
ağaçlarda uçan bir kumruydum
taş atılarak kanadımdan vuruldum
mevsimlerin baharında rüzgardım
çöle dönmüş mecnunla vuruldum

çok güzeldi tebrikler..kaleminiz hep daim olsun..saygılar selamlar..
**vuruldum**, @esmerefsane
11.5.2009 23:18:52
flycan57
@flycan57
11 Mayıs 2009 Pazartesi 20:45:46
Haydi sarıl bana, ihtiyacım var manen,
Seni çok seviyorum, gülüşünü esirgeme benden,
Hüzün sarmasın üzülme hiç bana
Ölürüm, seni böyle görmeyim ,
Görmeyim annem...
Meleğim,
Bir tanem,
Tek varlığım validem....

çok güzeldi..etkiledi..Allah an...

flycan57
@flycan57
11 Mayıs 2009 Pazartesi 20:40:36
Nice zengin, nice fakir, zalim yan yana,
Nice gaddar, nice cahil, alim yan yana,
Ömürle bir çizgi, ölüm yan yana,
Kara toprak almış kara bağrına.

Ne yürekler dertten, yanmış kavrulmuş,
Ne umutlar uçmuş, kül tek savrulmuş,
Ne çınarlar kasırgas...

Kara toprak, @dilfin
11.5.2009 00:08:49
flycan57
@flycan57
11 Mayıs 2009 Pazartesi 18:16:27
Karlar yırtan kardelenler
Mahlûkatı fikredenler
Seherlerde zikredenler
Bülbülleyin güle solduk

Ağaç olduk, göğe ağdık
Yağmur olduk yere yağdık
Tevekkül nuruna değdik
Yunusleyin sabır dolduk

Aç olanda, tok olanda
Gönül zikirle dolanda
Al...

flycan57
@flycan57
11 Mayıs 2009 Pazartesi 16:40:51
Annem şimdi kıymetin
Yüzbin kat daha arttı
Sevgin ve muhabbetin
Tüm benliğimi sardı.

Daha nice yıllara
Kavuşmanı dilerim
Günün kutlu olsun der
Ellerinden öperim

anne sevgisiyle dolu bir yürekten ,sıcacık bir şiirdi..çok güzeldi.. tebrikl...

Anneler günü, @İrfan KILIÇ
11.5.2009 10:13:33
flycan57
@flycan57
11 Mayıs 2009 Pazartesi 16:37:54
Kalemler bitse anlatılamaz
Ak sayfalara sığdırılamaz
Sonsuz sevgisi sınırlanamaz
Özledim seni can özüm annem

Gülen gözlerin sevgi doluydu
Öğüt verirdin hakkın yoluydu
Öğrettiklerin bize dolu doluydu
Özledim seni can özüm annem...

Annelik ...

A n n e m, @Aysel Var
10.5.2009 13:20:55
flycan57
@flycan57
11 Mayıs 2009 Pazartesi 16:30:01
Gecelerde zaman bereketlenir gönüller kenetlenir,
Kandilce baştacı, gecelerin mahmur fısıltıları.
Sevgileri örgüler, duyguları şefkatlice sarmalar,
Esmerce sükutlanır günün alevden dudakları.

Günü masumlar; yıldız gözlü ay dudaklı peri…
Yanık ...

flycan57
@flycan57
11 Mayıs 2009 Pazartesi 16:20:51
’şimdi
dan etti aklın
uyan ulan yüreğim uyan
hiç intikam alınır mı?
o çok sevdiğin
uçup giden
uzun kuyruklu mavi kelebekten’...

gitti
kaldın tutuk
işte böyle hayat
iki ara bir kuru dere misali
boşluğa sal mavi duygularını
ve kaldığın ...

flycan57
@flycan57
11 Mayıs 2009 Pazartesi 13:31:54
canım diye başlıyor ilk cümlesi
beni özlediğim her satırında yazmışın
hal hatırımı sormuşun,gülümsedim
şimdi ne desem ki sevdam
kötü desem üzüleceksin sen

içime çektiğim nefesim dahi
seni özlemiş kokunu çekmeye
ahh şu günleri iple çekerim ...

flycan57
@flycan57
10 Mayıs 2009 Pazar 22:38:43
Rahman Rahim olansın, kullarını yakmazsın,
Ateşe düşen kulu, ebedi bırakmazsın.
Sana şirk koşanların, yüzlerine bakmazsın,
Sana gelmek isterim, kabul eyle Allah’ım!

Ümit’in acizliği, bellidir sözlerinden,
Seni bilen kulların, yaş dinmez gözler...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.945
Şiir Okunma
1.480.411
Yazı Okunma
66.566
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL