Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
15 Mayıs 2009 Cuma 18:46:13

Naneden, maydanozdan limondan,
Derelerden, göllerden, denizden,
Sonu mutluluğa varan izden,
Sen de koşup gel diyesim geldi.

Sahtekârlara ve yalancılara,
Milleti soyan talancılara,
Akrepçilere, yılancılara,
İçimden “yuh, yuh” diyesim geldi....

O çok iyidir…, @ibrhim
15.5.2009 12:35:39
flycan57
@flycan57
15 Mayıs 2009 Cuma 18:26:20
Hadi fırtına ol götür beni buralardan
Sevdiğini sandığım o vefasızın yanına
Övünsün kendi eseriyle her ne kadar beni tanıyamasa da
Yırtık pırtık kıyafetle senin sürüklediğini görünce acır belki
Tutar elimden insafa gelir de kim bilir..
Hadi...

flycan57
@flycan57
15 Mayıs 2009 Cuma 13:01:53

bir vedamıydı çekip gitmen
vefamıydı acı çektirmen
bir selamı esirgeyen yürek
gülermi şimdi o gözlerin


@SİTEMİM SANADIR@


yarınlara döndü yüzüm gülmüyor
oysa sende bırakıldı yıllar
şimdi acı verir zalim anılar
son diyerek kapandı kap...

Sitemim sanadır, @esmerefsane
14.5.2009 16:22:14
flycan57
@flycan57
15 Mayıs 2009 Cuma 12:57:52
özlem ve sevda kokan dizeleri yazan yüreği kutluyorum ..tebrikler..çok güzeldi..saygılar..selamlar..
Sensiz zaman, @fırtına.
13.5.2009 19:55:47
flycan57
@flycan57
15 Mayıs 2009 Cuma 12:55:18
Yitiriyorum kendimi
Basamaklara değen
Kırmızı adımlarında
Ardın sıra

Ömürden kaç mevsim
Geçiyor
Susuz baharlara
___________Bilseniz
Çöken aklımın kurallarında

çok güzel ve farklı..tebrikler saygılar selamlar..
Tarifsiz///, @esteban
14.5.2009 19:06:59
flycan57
@flycan57
15 Mayıs 2009 Cuma 12:52:58
Turna yanında salın, uç ta gel dersin
Küheylanlar gibi coşmamı beklersin
Hasretini göklere yazmamı istersin
Cennet bahçesinde, bağrındayım anne.

Burada çile ve dert var, acıları şerbet gibi
Gülen yüzünü özledim, açan güneş gibi
Buruk yaşasam ...

flycan57
@flycan57
15 Mayıs 2009 Cuma 12:49:43
Her tarafı tarih dolu
Mis kokuludur hava ile suyu
Güzeldir ana dolu
Akar suyu, yaylası, ovası
Günün neşesidir doğuşu
Gün batımı hüzün dolu
Bir başkadır Anadolu

Padişahlık yolu
Zaferlerdir onuru
Gidersen hazırdır sana
Bakar sofrası kur...

Anadolu, @Son Damla
14.5.2009 20:41:25
flycan57
@flycan57
14 Mayıs 2009 Perşembe 20:36:22
Söyle sevgili
Saçlarından daha koyu siyah var mı
Geceme kara bir kısrağın yelesi gibi salınsın
Ve beni sınır dışı hayallere bulaştırsın



Şimdi anlıyorum ki senden öncekiler
Vefasızlığın duvarlarına imzalarını atan
Tenimde nankör ısırıkları...

Söyle sevgili...., @jamais vu
14.5.2009 16:05:10
flycan57
@flycan57
14 Mayıs 2009 Perşembe 14:18:29
Yaşamak aslında…
Siyah, beyaz, gri hiç fark etmez
Hepsinin özü beyazdır nasılsa
Tüm renkleri hakkıyla yaşa…
Yaşa ki
Tohumsuz baharlarda
Çiçek açacağım diye uğraşma…

Çok güzeldi dizeler..anlamlı ..düşündürücü..özgürlük ve mutluluk ne güzel ...

Yaşamak aslında, @Şükran AY
12.5.2009 00:27:06
flycan57
@flycan57
14 Mayıs 2009 Perşembe 01:02:06
Dönermiyiz buraya
Bilmiyoruz bir daha
Dönsekte birdaha
Dönmesekte buraya

Bizden Size hoş seda
Gidiyoruz ELVEDA

Bir daha görüşünceye kadar
ALLAHAISMARLADIK
......
çok güzel dizelerdi tebrikler..yüreğinize sağlık..saygılar..
El veda, @Son Damla
11.5.2009 22:42:30
flycan57
@flycan57
13 Mayıs 2009 Çarşamba 19:41:39
Kader defterini en son okursun
Dur Kader Kâtibi saatin kursun
Hayır nerde gizli sen anlamazsın
Aklın varsa eğer hayır dokursun

Kaderde var ise çekersin çile
Kâtibin eline karışmaz hile
Elinle gönder sen, sonuna sabret
Peygamber de gitmiş bak...

“ö.ç.m” den toynak, @ö.ç.m
13.5.2009 16:50:26
flycan57
@flycan57
13 Mayıs 2009 Çarşamba 19:34:26
Gözlerin pınardı,sevgiyi içtim,
Tatlı dilin ile kendimden geçtim,
Seni benliğimde, yar diye seçtim,
Geceme bir ışık sal ela gözlüm.

Kalbimde yerin var unutma sakın
Biraz sabredersen, mutluluk yakın
Baharlar geliyor, bitsin firakın
Gön...

Ela gözlüm, @Hatice Katran
12.5.2009 00:12:30
flycan57
@flycan57
13 Mayıs 2009 Çarşamba 19:27:21


esmer efsane yolun uzun
kıldan ince olsun boynun
desin ki anan asker oğlum
BU VATAN BİZİM..

gerekirse bende gideceğim
hainlere cezasını vereceğim
ölüm olsa kefeni giyeceğim
BU VATAN BİZİM..

BU VATAN BİZİM.. bu sözden sonra artık başk...

** bu vatan bizim **, @esmerefsane
13.5.2009 17:19:58
flycan57
@flycan57
13 Mayıs 2009 Çarşamba 16:06:33
Bol, yani “Kesir” olan, çok şifalı bir balmış;
Piri Reis de “Balı Kesir” deyu not almış.

Tarihte ilk akvaryum, halk şaşkın şaşkın bakmış;
Bu yörenin adını da, “Balık Esir” takmış.

Çok eski bir beyliğin yeri “Beylik Hisarı”
Sonra “Balıkesir”...

Haz, @ekremsama
13.5.2009 05:49:09
flycan57
@flycan57
13 Mayıs 2009 Çarşamba 16:01:13
Emanettir bu aşk,bana Atamdan,
Biz ne canlar verdik,göz kapamadan,
İsteyen de vursun,şimdi arkamdan,
Bu uğurda kefen,biçer gideriz !

Boş hayale düşsen,olur mu niyet,
İstersen niyetin, sen şikayet et,
Vatanımla evli,bu Cumhuriyet
Dere,...

Gideriz, @leventozgec
3.8.2008 23:00:06
flycan57
@flycan57
13 Mayıs 2009 Çarşamba 11:35:33
Döküyordu nağmeler gönül sazımın teli.
Ilgıt ılgıt esiyor sonbaharımın yeli.
Aklıma düştüğünde kalbim atıyor deli.
İçimde dinmeyecek yürek sızımsın benim

tebrikler..çok güzeldi...sevgilerimle..saygılar..
Yürek sızım, @sonbahar53
8.5.2009 00:02:02
flycan57
@flycan57
13 Mayıs 2009 Çarşamba 11:27:43
çok güzeldi ..tebrikler..yüreğinizin sesi çabuk duyulur umarım..saygılar ..
Canım bir tanem, @monoroza73
13.5.2009 09:59:00
flycan57
@flycan57
13 Mayıs 2009 Çarşamba 11:22:05
şiirimi burada sonlandırıyorum,
şiirimi kendime yoldaş sayıyorum,
şiir benim cigaram,yalnızlığımı anlamlandıran duman.
şiirde benim öksüzüm,
şiirsellik umut yüklü batmış,kamaram.
içinde neler yok ki,
yaşadığım acılar,
kahkaha atan anılar,
ken...

Yalnız adam, @SPARTAKÜS
12.5.2009 20:38:42
flycan57
@flycan57
12 Mayıs 2009 Salı 22:21:28

tüm aşklarımı topladım ; elde var; sen
yalan aşkaları çıkardım ; elde var; sen
hayatımı, aşklarıma böldüm ; elde var; sen
içimi dışımla çarptım ; elde var ;sen
kalbimi çarpanlarına ayırdım ; elde var ;sen
eşitsizliklerimi ,eşitledim herkese ; ...

Jjj, @paspaltu
12.5.2009 21:45:40
flycan57
@flycan57
12 Mayıs 2009 Salı 19:51:26
buralarda zaman geçmiyor
hasretlik türküsü bitmiyor
bir mektup dahi yetmiyor
üzülme dönerim bir gün.

sen duanı eksik etme
vuslatı sabırla bekle
benim yerimede gün ekle
üzülme dönerim birgün.

eğer sana ulaşamazsam
bir gün gelir kapına bed...

** askerim **, @esmerefsane
12.5.2009 13:11:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.003
Şiir Okunma
1.480.702
Yazı Okunma
66.585
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL