(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKALA UMUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKALA UMUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içinde çocukluğum var kırmızı rugan ayakkabılarım bisikletim,topum, kaybolan tadım,yıllarım var
yakala umut düşürme sakın,iyi tut içinde sevdiklerim yok olup sevemediklerim var olup sevmediklerim var
hadi yakala umut...
Yüreğindeki düşüncelerindeki bütün güzellikleri yakalasın umut ve gerçeklerştirsin. Umut kapında beklesin ki sen çıktığında her adımına eşlik edsin. Hiç umutsuzluğa kapılma can. Sevgilerimle..
Umuda giden kadar hiçbir şey önemli olamaz. Ki odur yaşama direncini veren . Ne mutlu umutla hasbihal edene. Umutlarınız sönmesin daim olsun. Beğeniyle okuduğum eserinizi candan kutlarım. Sevgi ve saygılarımla.
Umut yakalamak güzel bir imge...Oysa umut yakalamaya uğraşırken içimizdeki buluta yakalanırız bazen...Soldurduğumuz umutlarımız düşlerden gelir dalga gibi acımasızca bazen, çarpar kıyılarımıza...Umudum çokça yakalanını azca neyse...Bu şiir bana dokundu... Saygı ve selam ile.
ucu dantelli bir mektup gibi çile çile işlenmiş yaşam sunulmuş ucu yırtık umuda, ........... Hadi yıka umudun ellerini, çözülsün gözlerinin pusuki unutulmasın istencin iki söz arası................umudun sizin olması dileğiyle, enfes şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. kaleminiz susmasın. saygılarımla.....
Böyle bir demet yapıp umuda gerçekten atmaya kalksaydık, tutabilir miydi acaba diye düşündüm ... Hiç sanmıyorum... İnsanoğlunun taşıdığı, çektiği cefayı başka hiçbir şey taşıyamaz... Kutlarım kaleminizi, saygılarımla...
yakala ve yolla bana umut... hep ummakla geçen bir ömrün senden alacağı hayli çoğaldı ver artık umut aldıklarını... bu şiir sizi kutlarım sevgili şair...mükemmeldi... sevgiler saygılar
yolluyorum yakala umut
içinde çocukluğum var
kırmızı rugan ayakkabılarım
bisikletim,topum,
kaybolan tadım,yıllarım var
yakala umut
düşürme sakın,iyi tut
içinde sevdiklerim
yok olup sevemediklerim
var olup sevmediklerim var
hadi yakala umut...
Yüreğindeki düşüncelerindeki bütün güzellikleri yakalasın umut ve gerçeklerştirsin.
Umut kapında beklesin ki sen çıktığında her adımına eşlik edsin.
Hiç umutsuzluğa kapılma can.
Sevgilerimle..