Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
17 Ağustos 2020 Pazartesi 13:32:24
Şiir çocuk iyi ki varsın

ne güzel yazmışsın dünyaya ait olumsuzlukları.

Çok yaşa canım

sevgilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
17 Ağustos 2020 Pazartesi 13:05:52
Yaff..Fransız bundan çok sene önce internet yok ya da bende yok .Herkesin bir birini telefonlarda işlettiği zamanın birinde.Haldır haldır temizlik yapıyorum.Ev telefonu da zırıl zırıl çalıyor.Nefes nefese açtım.Genç bir bey sesi.Efendim dedim.Sesiniz...

Koleksiyon, @fransız
17.8.2020 11:49:29
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
17 Ağustos 2020 Pazartesi 11:31:52
Tesbih yapmaya başladığımdan beri severim tesbihleri. Hatta insteğramda kuyumcularda taşları hakkında bilgi alırım.Bu arada gül kokulu olanları da var.
Ama şu var size tesbih hediye eden kişi çok önemliymiş.Ya da yapan..
Çünkü taşlara onun enerjisi...

Tespih ile gül, @zakir
17.8.2020 09:27:22
Ferda,ca
@ferda-ca
17 Ağustos 2020 Pazartesi 11:25:19
Sevgili yıldız şiiri okuyunca aklıma bi şey geldi sizle ilgisi olmasa da anlatacağım.

Bu arada dokuzuncu katta oturuyorum.Birisi yukarıdan sigara izmariti atmış.Ben de nasıl daldıysam aaa yıldız kaydı demişim.Oğlum biri izmarit attı dedi ve gülüşt...

Come over, @YediYıldız
17.8.2020 03:55:57
Ferda,ca
@ferda-ca
17 Ağustos 2020 Pazartesi 11:11:07
Çok şık olmuş ..:)
Öyle işte, @notes
17.8.2020 10:46:23
Ferda,ca
@ferda-ca
17 Ağustos 2020 Pazartesi 11:08:49
Ölümün adı soğuk olsa da her canlı ölümü tadacak..

Allah gecinden versin hocam.

Saygılarımla..

Arkadaşlar Vahap hocam girememiş siteye sanırım sorun var bazı sayfalarda.Ses ve resim de eklenmiyor bilginize..

Ferdaca
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Ağustos 2020 Çarşamba 00:54:25
İnsan en çok da sevdiklerine kırılırmış ya..Son dizeye geldiğimde şiiri unuttum baş harf aramaya başladım bu arada :))

Sevgiler yüreğinize hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
10 Ağustos 2020 Pazartesi 08:29:07
Sevdaya dair zarif bir anlatımdı..

Sevi de yalnızlık gibidir.Var,yok eder kişiyi

Tebrikler saygılar hocam.
Yok sandım, @Kasım EDİZ
25.5.2020 15:00:16
Ferda,ca
@ferda-ca
10 Ağustos 2020 Pazartesi 08:16:20
Canan olmayınca can darlanır.

Ama sen de mızıkçı olma:)

Sevgilerimle şairem.

Ferda,ca
@ferda-ca
9 Ağustos 2020 Pazar 22:50:22
Dibine büyür bazen insan..

Acılardır insanı insan yapan..

Güzel bir anlatımdı

Tebrikler şaiem sevgilerimle..

Bazen, @gül hatun
9.8.2020 00:22:43
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Ağustos 2020 Pazar 22:46:15
Çok yaşayın hocam :)

Yüreğiniz dert görmesin saygılarımla.
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Ağustos 2020 Pazar 22:04:54
Mesela derler ya ayrılıklarda

Kendine iyi bak..

Onsuz nasıl bakacaksak mesela

hepsi yalan olur talan olur da

yine de bir ümit besleriz mesela:)

Sevgilerimle şairem kalemde kalsın hüzünler diyeceğim de;

Hüzünler olmasa nasıl yazacağ...

Mesel'a, @notes
9.8.2020 12:24:19
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Ağustos 2020 Pazar 22:01:07
Gözler kalbin aynası derler ya ..

Samira'nın gözleri de yazdırmış hani..:)

Tebrikler saygılar hocam.
-samira..., @AZAP
9.8.2020 14:09:40
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Ağustos 2020 Pazar 21:57:29
Duyarlı yüreğinize sağlık hocam saygılarımla.
Yaralı çoban, @Ahmet KARA
8.8.2020 10:55:26
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Ağustos 2020 Pazar 21:54:59
Muhteşemdi şiir ihlaslı yüreğiniz var olsun hocam.

Günümün hece şiiriydi.

Saygılarımla.
İrşad, @ishakaras
9.8.2020 00:16:50
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Ağustos 2020 Pazar 21:51:35
Hece şiirini en güzel yazanlardan birisin.

Nasıl anlamlıydı her dörtlük.

Turgay hocama ve size sevgilerimi sunuyorum yürekleriniz var olsun.
Ferda,ca
@ferda-ca
9 Ağustos 2020 Pazar 21:46:37
Bazen hayatımızdan neler gider ç/alan bilmez ama..

tebrikler ustam saygılarımla.

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Ağustos 2020 Pazartesi 08:32:40
Sevdikçe sevesim geliyor içime sığmıyorsun demiş şiir..

Ustam yüreğiniz var olsun çok güzel bir şiirdi.

Saygılarımla.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Ağustos 2020 Pazartesi 08:30:08
Güzel kadın hep güzel kal emi..

Segilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Ağustos 2020 Pazartesi 08:28:05
Anne yüreğim;annesi toprak kokan biri olarak gözleri buğulu okudu şiirinizi Topraktan elleri ve bir gün toprak olacak o sıcacık elleri öpüyorum hasretle minnetle..

Gün güzelliğinizi ve yüreğinizi tebrik ediyorum şairem sevgilerimle..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.763
Şiir Okunma
1.279.570
Yazı Okunma
103.078
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL