Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Ağustos 2020 Pazartesi 08:17:11
Mistik dokunuşlarıyla muhteşem bir şiirdi.İhlaslı yüreğiniz dert görmesin hocam.Ayrıca açıklamalı yazısı da ilgimi çekti.

Kuran'nın ben üç yerinde şairlerle ilgili yazıya rastladım.İlgimi çekti meallerine bakmıştım.Sadece kafamı kurcalayan şu oldu...

Ferda,ca
@ferda-ca
3 Ağustos 2020 Pazartesi 07:58:04
Sitem olsa da çok güzeldi dörtlükler..

Yüreğiniz dert görmesin.Tebrikler saygılar.
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Ağustos 2020 Pazartesi 07:43:01
Tebrik ediyorum şairem nicelerine ..

Sevgilerimle..
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Ağustos 2020 Pazartesi 07:39:16
Deneyip-yanılma metodu yaşamda kaçınılmazdır.

Her yanılgı bizi güçlendirir ayakta tutar

Ve sonunda anlarız ki...Bir tek yaradandır yanımızda olan.

Bu kişinin erdemi ile ile ilgili.

Kimi daha erken kimisi daha geç anlar ..

Ama istemese ...

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
3 Ağustos 2020 Pazartesi 07:27:01
Bayramlar ki; yola bakma günü ..

Bayramlar ki;hatıraların canlandığı gün

Bayramlar ki;bir kere değil bin kere ölümü çağrıştıran gün..

Son bayram sabahından selamlar saygılar hocam.Nice bayramlara hep güzellikle inş..

Ferda,ca
@ferda-ca
3 Ağustos 2020 Pazartesi 06:51:30
Yazan yazdıran yüreğe selam olsun.Süveyda ile doğum günümüz aynı bu arada kutluyorum kendisini.

Aslan kadınları özü sözü bir sevgiye,saygıya vefaya gerçekten değer veren kişilerdir.Dostlukları,arkadaşlıkları,sevdaları başkadır onların.Şiir de ne g...

Himaye, @Cömert Yılmaz
25.7.2020 00:04:45
Ferda,ca
@ferda-ca
2 Ağustos 2020 Pazar 15:34:03
Çanakkale'ye ve şehitlerimize yazılan manevi değeri yüksek çok güzel bir şiirdi.

Yüreğiniz var olsun ozanım şehidlerimizin ruhları şad mekanları cennet olsun.
Çanakkale'de zaman, @yitikozan
18.3.2015 18:36:54
Ferda,ca
@ferda-ca
2 Ağustos 2020 Pazar 15:29:17
:))

Hocam sevginin en sade içten diliyle anlatımına gülümsediğime bakmayın çok güzeldi..

ıyı bayramlar saygılarımla efendim.
Bir yâr var, @DÜŞLER SIĞINAĞI
31.7.2020 00:02:43
Ferda,ca
@ferda-ca
2 Ağustos 2020 Pazar 15:05:36
Hüzünlü bir yürek sesiydi şiir..

Zarif duygularla anlatılan..

Tebrikler iyi bayramlar şairem sevgilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Temmuz 2020 Salı 21:32:39
Çok doğru..

Öğrendim ki 187, @hacı gürbüz
21.7.2020 21:27:50
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Temmuz 2020 Salı 21:31:24
Türkü tadında güzel bir şiir.

Tebrikler saygılar hocam.

Yüreğinize sağlık.
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Temmuz 2020 Salı 21:26:56
Tebrikler şair nicelerine..
Şekerleme, @fransız
20.7.2020 15:40:41
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Temmuz 2020 Salı 21:24:41
Rabbim gecinden versin

hayırlı ölümler nasip etsin herkese..

Önemli olan buz dağının öbür yanı ..

Tebrikler saygılar hocam
Buz dağı, @robinson7575
20.7.2020 01:01:14
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Temmuz 2020 Salı 21:18:27
:) güleriz bazen ağlanacak hallere..

Duyarlı yüreğinize sağlık
Kaka ya da başka, @barbor
21.7.2020 20:39:13
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Temmuz 2020 Salı 21:09:30
Su gibi aziz ol derler ya..

Suya değen kaleminiz de öyle..

Saygılarımla hocam.
Su hayattır, @ishakaras
21.7.2020 00:03:50
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Temmuz 2020 Salı 20:32:54
Kartepe'de zirveye çıkmıştım tek kışilık teleferikle.
Zirvede olmak özgürlük gibi görünse de
soğuktur zirve ve hep yalnızlığı çağrıştırır bana
Sonra aşagıya indim.
insanlar cıvıl cıvıldı
birden ısındığımı hissettim
İnsanın olmadığı her yer ıssı...

Asî/l, @Fikret Şimşek
21.7.2020 00:11:33
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Temmuz 2020 Salı 20:19:10
Wuuuuu...yergili vurgulu çok hoş şiirdi.


Muatabı okur inş.

Yüreğiniz kaleminiz var olsun hocam.Sevgilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Temmuz 2020 Salı 16:15:18
Resme bayıldım..

Gönlünüz aynasında taze zamanlar eksilmesin ne güzeldi yürek sesiniz.

Çok sevgilerimle şairem.
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Temmuz 2020 Salı 16:08:32
Ela gözlere yazılabilecek en güzel şiirdi.

Yüreğinize sağlık hocam.

Bakan değil de hisseden gözlere selam olsun saygılarımla.
Ela gözlerin, @Ahmet KARA
21.7.2020 00:31:23
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Temmuz 2020 Salı 16:01:54
En güzel şiirler kızgınken yazılan şiirlerdir.Sonradan okuyup güleceksin inan..

Ben bir şiirimde ''İki mandal bir leğene değişirken yüreğini'' diye bir deyim kullanmıştım.Eskici yapmıştım karşımdakini.O an yazdım ama daha sonra her dinlediğimde na...

Namert, @KeLeBeK EtKiSii
21.7.2020 00:19:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.765
Şiir Okunma
1.279.570
Yazı Okunma
103.078
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL