Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
11 Eylül 2020 Cuma 13:40:54
Sevgili öğretmenim siz ve sizin gibi öğretmenlerimin ellerinden öpüyorum.

Şiir ve yorum harikaydı.

Sevgi ve saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Eylül 2020 Cuma 13:38:20
İşte o kadar tek servetimiz yavrularımız..

Tebrikler saygılar hocam.
Servet beyanım, @halilşakir
11.9.2020 09:48:56
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Eylül 2020 Cuma 13:36:35
Özgür kardeşim hep güzel yazar ..

Kadınların dilinden anlamak ne güzel ayrıca:)

Çok beğendim ..

Pembeye inat kımızı demiş seçki kurulu çok da yerinde bir kararla..

Başarıların daim olsun sevgilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Eylül 2020 Cumartesi 17:30:15
Gün seçkinizi kutluyorum hocam nicelerine ..

Saygılarımla..

Kısacık not :) Siz böyle derseniz bilmez tabi el kızı..:)

El olarak görmezseniz kadın ya da erkek el olmaz insana..

Bilmez el kızı, @Ahmet KARA
3.9.2020 10:23:37
Ferda,ca
@ferda-ca
5 Eylül 2020 Cumartesi 17:27:19
Orda bir köy var uzakta o köy bizim köyümüzdür..

Köyde büyümedim ama köy hayatını bilirim.

Eşim köy çocuğu ama ben ondan daha köylüyüm:)

Yüreğinize sağlık güzellikleri şiire dökmek de bir o kadar güzeldi..

Saygılarımla hocam.
Bizim köy, @ishakaras
5.9.2020 00:01:11
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Eylül 2020 Cuma 20:02:36

Ellerin şiir yazsın yine de

sevmek ölüm olsa bile..

Kısacık ama iki dünya hayatının harmanı ile

kırmızıya değen kaleminiz harikaydı..

Her şey gönlünüzce olsun şairem.

Sevgilerimle.



Ferda,ca
@ferda-ca
4 Eylül 2020 Cuma 18:34:32
Aşk bitti demeyle bitmi yor ki..

Dokunamasan da,konuşamasan da,yüreğinde hissettiğindir aşk..

Ne aylar ,ne yıllar ne mevsimler mani olabilir buna..

güzel bir anlatımdı.

yüreğinize sağlık şairem.

Sevgilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Eylül 2020 Cuma 18:25:04
Ben de bu aralar onu çok düşünür oldum.

Haldır haldır bir koşturmaca..

Dur nereye yetişeksin diyorum kendime..

Ne dünyanın işi biter ne koşuşturması..

Bu dünya sadece imtihan dünyası

Manidardı şiir yaşam adına..

Sen ama çok yaşa :)...

Tutsak, @-Tesbih-
29.8.2020 01:23:09
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Eylül 2020 Cuma 18:24:27
Ben de bu aralar onu çok düşünür oldum.

Haldır haldır bir koşturmaca..

Dur nereye yetişeksin diyorum kendime..

Ne dünyanın işi biter ne koşuşturması..

Bu dünya sadece imtihan dünyası

Manidardı şiir yaşam adına..

Sen ama çok yaşa :)...

Tutsak, @-Tesbih-
29.8.2020 01:23:09
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Eylül 2020 Cuma 18:19:54
Güzel bir serenattı aşka dair..

Anladığım kadarıyla hüzünlü bir serenat..

İstemsiz gidenin ardından..

Ne güzel dünyada olmasa da sevenin onu bırakmaması..

Yüreğiniz var olsun saygım ile hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Eylül 2020 Cuma 18:13:59
Türkülere değen sözleriniz tam da türkü tadındaydı..

Çok beğendim yüreğinize sağlık ozanım

Saygılarımla..
Türkülerimiz, @ziya var
3.9.2020 00:45:37
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Eylül 2020 Cuma 18:12:06
Seven ne olursa olsun bekler ..

Verilen söz namustur..

Üzülür tabi ki insan hele ki askerse..

Şiir de tam yerindeydi sözler..

Vefasıza ne yapsanız vefasızdır.Belki de sizin için hayırlısı buydu.

saygılarımla hocam.
Düğünü olmuş, @İlyas Ateş
4.9.2020 08:16:13
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Eylül 2020 Cuma 18:05:52
Kısacası aşk dört mevsimi bir mevsim gibi hissederek yaşamaktır..

Yüreğiniz solmasın şair saygılarımla.
Olası aşk, @ilhanaşıcı
4.9.2020 10:28:03
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Eylül 2020 Cuma 17:44:21
:)) Çok güzeldi hocam

saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
4 Eylül 2020 Cuma 17:17:34
Çok değer değersizlik getiriyor Filizcim.

Genelde düzgün insanlara da hep vefasızlar denk geliyor.

Yosun gözlerinden öpüyorum tüm kadınlar adına.

Çünkü şiir Seni anlatıyor ama çoğu kadınları da içeriyor.

Çok sevgilerimle..
Filiz(arşiv), @Filiz Şahin.
16.1.2020 19:43:12
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Eylül 2020 Salı 22:02:04
“Canım benim
tüm sevenler ilkin ısırır “
:)

Eşimi ilk gördüğümde hiç azetmiyorum şu kendini beğenmişi demiştim:)

Ama hala öyle:)

Yine de sevmeyi ertelemeyelim.

Güzel hoş bir şiir olmuş

Emeğine yüreğine sağlık Yıldızcım.

Kutsal melek, @YediYıldız
1.9.2020 19:37:02
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Eylül 2020 Salı 21:54:50
İstekler ihlaslı bir yürekten çıkınca şiir de manidar olmuş.

Yüreğiniz var olsun hocam

saygılarımla..
İlim isterim, @ishakaras
28.8.2020 00:09:00
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Eylül 2020 Salı 20:45:07
Git derken gitme kal gibiydi duygular..

Çok güzeldi

Yüreğiniz solmasın diliyorum sevgilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Eylül 2020 Salı 19:57:42
Neredeyse bir sene olmuş hoş geldin canım.Tebrik ediyorum gün seçkini ..

demek o dönem ben de biraz ara vermişim yeni gördüm.

Sevgilerimle nicelerine arkadaşım..
Kurak ve çorak, @Filiz Şahin.
29.8.2020 09:43:51
Ferda,ca
@ferda-ca
1 Eylül 2020 Salı 01:04:24
Tebrik ederim nicelerine

Saygılarımla hocam.
Aşk eylemdir, @~ Ş i m o ~
31.8.2020 19:06:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.814
Şiir Okunma
1.279.664
Yazı Okunma
103.092
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL