2015 EKİMİNDE ,ANKARA GARINDA ,HALAY ÇEKERLERKEN,TERÖR SALDIRISINA UĞRAMIŞ MASUM İNSANLAR İÇİN KALEME ALDIĞIM BİR ŞİİR.
anKARA --------------- Kini pusudaydı Ölümü sırtında Ve İmanı kanda. Pimini çektiğinde cehalet, Sessizlik öldü, mahşerimsi bir anda.. Daha kardeşlik Omuz vermişken -Henüz- halaya... Ölü bir barış vurmuştu Kızıl çığlık denizinden, O anKARAYA..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
anKARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
anKARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O günü çok iyi hatırlıyorum oğlum da o sırada oradaydı Anıtkabire ziyarete gittiler arkadaşıyla. Arkadaşı gel kahve içelim diyor oradan ayrılıyorlar.Ve on dakika sonra olay oluyor..
Mekanları cennet olsun..
Ateş düştüğü yeri yakmıyor hepimiz çok üzülmüştük..
saygılar benden ferda hanım.. bu insanlıktan uzak terör eyleminin vermiş olduğu travmayı,,oğlunuzdan dolayı daha şiddetli hissetmenize üzüldüm.maalesef insanın olduğu her yerde bu can sıkıcı durumlar mevcut.insanoğlu aynı kalitede eğitilmiyor .eğitilip aklını ve egosunu ,"şer"de besleyen menfaatçilerde bu durumları kaşıyor....nereden baksan tutarsızlık,nerden baksan ahmakça..üzülmemek elde değil.bende naçizane şiirimle okuyanlara ,kendimce biraz daha farkındalık yaratırım hissiyle kaleme aldım bu dizeleri.beğenmenize sevindim. ....sevgi ve saygıyla kalın
O günü çok iyi hatırlıyorum oğlum da o sırada oradaydı Anıtkabire ziyarete gittiler arkadaşıyla. Arkadaşı gel kahve içelim diyor oradan ayrılıyorlar.Ve on dakika sonra olay oluyor..
Mekanları cennet olsun..
Ateş düştüğü yeri yakmıyor hepimiz çok üzülmüştük..
Görev icabı
Ne zor zamanlar yaşadık
Allahım o ve benzerlerini birdaha yaşatmasın hiç bir kimseye inşallah
Kaleminiz daim olsun efendim saygılarımla
keklik pınarı tarafından 10/21/2020 3:37:10 AM zamanında düzenlenmiştir.