Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
31 Aralık 2008 Çarşamba 20:08:39
Yeni yıl şiirinizle birlikte dilekerinizin kabul olması dileğiyle sağlıklı,huzurlu ve mutlu yıllar dilerim.Sayğılarımla. Daha nice şiir dolu yıllara
cebirin defteri
@cebirindefteri
31 Aralık 2008 Çarşamba 20:01:08
Bu şiirinize hakaret içeriyor diyen çıkarsa ondan şüphe duymak lazım. Hiç kimseyi sayıp salmadan vurup kıracaklar Demokrasinin beşiği diyerek övdükleri amerikası,avrupasını bizim sözde aydınlarımız varya onlar okusunlar nerdeler mamaları keslir konu...

cebirin defteri
@cebirindefteri
31 Aralık 2008 Çarşamba 15:59:07
Sen gurbet nedir bilmezdin
Nasıl yaşayacaksın gurbet elde
Bir yanda hasret, bir yan vuslat
Dayanamazsın sevdam acıdır hasret
evet hasret çok acıdır. 2009 yılının hayırlı olması dileğiyle. Tebrikler
Dayanamam sevdam.., @Alaaddin Uygun
31.12.2008 15:35:22
cebirin defteri
@cebirindefteri
31 Aralık 2008 Çarşamba 15:57:54
Yenildin hayatın arsızlığına
En güzel yılların yarsızlığına
Ölümden de beter yalnızlığına
Baktım da ağladım öl diyemedim
en güzelini yapmışsınız bence. 2009 yılı hayırlı olur işAllah. Tebrikler
Diyemedim, @ahmet ekici
31.12.2008 15:38:43
cebirin defteri
@cebirindefteri
31 Aralık 2008 Çarşamba 15:56:22
Bu gömlek üstünde ebedi sanma
Önünde eğilenlerden de haz alma
Yalakalardan da sakın feyz alma
Gömleksiz ortada donarsın bir gün.

Tebrikler
Mevki gömleği, @ferah çetin
31.12.2008 15:45:09
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 23:05:54

Güller gülüşüne hayran,bülbüller güzel sesine
Varlığın cana can,sen benzersin gül destesine
Gitme uzaklara a canım,gönül dayanmaz hasretine
Bir ben sana,bir sen bana,sevda ölürcesine...
TEbrikler
Şansımsın, @Müfide Decdeli
30.12.2008 21:51:32
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 23:04:37
Ölürsem bilinki kederimdendir
Kavuşamadığım sevdiğimdendir
Göremediğim günlerimdendir
Derdimdendir sebebi

Yaşamadığım umutlardandır
Paylaşamadığım mutluluktan
Geceleri uykusuzluktandır
Ölümümün sebebi...
ÖLüm hiç yakışmıyor size. Tebrikler
Sebep, @ayten alankuş
30.12.2008 21:57:35
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 23:02:26
Bakalım bensiz kalsan huzur bulacakmısın
Yoksa birden unutup mutlu olacakmısın
Onu ona sormak lazım. Tebrikler
Vicdanına bıraktım.., @şairce
30.12.2008 22:16:42
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 23:01:11
Sensizlikte aldığım nefes bile, ziyanmış,
Gözyaşım, hasretinle al kızıla boyanmış,
Hasretin ki, ateşinde umutlarım yanmış,
Ah sevgili nerdesin, sana gelemez oldum…

Diziliş,anlatım olarak harika bir şiir olmuş bence Tebrikler
Umut fakiri geceler, @_DİVANE_
30.12.2008 22:22:13
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 22:58:17
Merhaba gece gecede uyku
Merhaba gecesi ak bahtı kara Türkiyem.
Merhaba türküler,ağıtlar,koçaklamalar
Namus uğruna bıçaklayıp bıçaklananlar
Düşmanı yere serip tavşandan saklananlar
Merhaba kırlangıçlar karabataklar
Suda balıklar merhaba
Dağda ...

Merhaba, @sabahın kanatları
30.12.2008 22:39:20
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 22:57:17
şanlı bayragımıza rengini veren
ulusal marsımızla
milleti kendine getiren
şanlı türk milletiydi onun onun adı
Tebrikler,Tebrikler
Mustafa kemaldi onun adı, @tekiero
30.12.2008 22:39:29
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 22:54:48
Vakit gece yarısını çoktan geçti.
Aylardır içime hapsettiğim hüznüm artık taştı.
Tanrıdan tek dileğim,
Yaşarken kavuşmaktı
Olmadı !...
Vazgeçmedim.
Vazgeçmem,vazgeçmiyorum !
Biliyorum.
Vuslat ahirete kaldı !
Düğün gecesinde matem tu...

cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 22:53:29
Aldırma!
Yalnızlığıma akan gözyaşıma!
Aldırma!
Tebrikler.
Aldırma sevdiğim, @gurkankaranfil
30.12.2008 22:49:34
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 14:14:38
Tebrikler. Yeni yılınız kutlu olsun.
Seni anlayamadık, @zorel
23.12.2008 20:37:58
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 13:04:42
Yüreğine ,sazına,sözüne sağlık. Allah cc nazardan saklasın. Tebrikler
Sorarsın beni, @zekibekar
30.12.2008 03:20:03
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 09:33:32
Tebrikler efendim.
Der/de düşer *)(*, @yunusi
28.12.2008 00:03:37
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 09:31:32
Her insan sevmeli ve sevilmeyi hak etmeli bence Yürekten kutluyorum. Tebrikler
Sevmek, @haşim kalender
29.12.2008 15:46:10
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 09:30:06
Her zamnki ustalıkta yazılmış bir şiir bunuda ancak hakan bey gb üstadlar yapabilir. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 09:28:17
Çok güzel tebrikler
Yeni bir yıl, @Gurbet Melegi
30.12.2008 09:04:00
cebirin defteri
@cebirindefteri
30 Aralık 2008 Salı 09:27:21
Çok teşekkür ederim.
Aşkı ateşin, @maskosu
30.12.2008 09:06:57
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.724
Şiir Okunma
932.153
Yazı Okunma
7.570
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL