Girdim bi yola yeni bişeyler yapabilme umuduyla.Dönüşü olmadığını bilmek yolun sonunu görmeme neden ama bir o kadarda geriye dönüp bakmama engel, kesin olan bişey var oda kararsızlık sebebi olduğu.
Yaşanan tekerrürler çoğu zaman telafi sebebedir,bir şans bir fırsat nedenidir.Ne kadar telafi ne kadar enkaz yolun sonunda beni bekleyen zincirlerini koparmış bir bekçi misali belli olacak.Yolu her ne kadar ben yürüsemde sonucu bekçi tayin edecek.
Çoğu zaman özgürlük içerisinde özgürlük aramak esaret sebebidir peki ne kadar özgürlük ya da ne kadar esaret barınmakta zihimde.Arayış içerisinde olmak mı esarete iten yoksa özgürlüğü aramamamk mı???
En kararlı olduğunu düşündüğün anda kısacık bir zaman boşluğunda kararsızlığa düşmekmi bir enkaz sebebidir yoksa zihninde yapı olarak aldandığın şeyin bir enkaz olduğunu bilmekmi?
Geleceği kestirebilmek ne kadar zorsa geçmişten ders almakta bir o kadar zordur fakat esas olan bir gerçek varsa oda geçmişin geleceği tayin ettiğidir .......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yolcu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yolcu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çoğu zaman özgürlük içerisinde özgürlük aramak esaret sebebidir peki ne kadar özgürlük ya da ne kadar esaret barınmakta zihimde.Arayış içerisinde olmak mı esarete iten yoksa özgürlüğü aramamamk mı??? Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.