(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevda Senin Neyine ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevda Senin Neyine ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sizi ve değerli İhsan beyi kutlar, İhsan beyin yoğun bakımda olan sevgili kızına geçmiş olsun derim bir kez daha..Allah şifalar verir inşallah...saygımla...
Değerli şairem siz gerçekten çok daha güzelliklere imza koyacak yeteneğe sahip harikulade bir insansınız.O hisleriniz var ya sizi daha da mükemmel kılmış .Yüreğimin derinliklerinde okadar acılar duydum ki ,size bu birkaç cümleyi yazmasam acılarım dinmeyecekti.Beni geçmişte bir kez daha yaşattınız.Hayatın zevklerini tatmaktan mutluluk duyuyorsak ,yine o hayatın acılarına katlanmakta bir erdemdir diyorum.Şu hayat denilen kısacık yolun iniş ve çıkışlarını da istemesek de sineye çekecegiz.Başka çıkkar bir yol var mı? İyi ki sizi arkadaş listeme almışım.Listede olmasaydınız bu duyguları yaşamıyacaktım belki .Çünkü arkadaşlarım ne yazmış diye zaman zaman kontrol ediyorum .Size en samimi sevgi ve saygılarımı sunuyorum duygu yüklü şairem.
Sahifenizden gönül sesinizi anlatan çok duygulu bir şiir okudum.Seslendirme de çok harika olmuş. Fakat,gönlünüzün karamsarlığını asla kabul edemedim Dallar yapraksız ve gölgesiz kalmaz.Sonbaharda yapraklar sararır kurur kışın yok olur,İlkbaharda yeniden yeşerir,Gölge verir. denizler hiç yok olmaz.Kışın kabarır,yazın durulur.dolayısıyla hayal deniziniz hep vardır. Siz niye biteceksiniz.Sevdalar şarap gibidir.Yüreğinizde gönlünüzde var olduğu sürece,Size yaşama sevinci verir.Nitekim ,sizin canlılığığınızı ortaya koyuyor bu harika şiir. Selam sevgiler.
"Biliyormusunuz sevgili arkadaşım ben bu şiiri yazdıktan sonra artık yazmama kararı aldım. Siz öylesi güzel bir yorumla karşıma çıktınız ki acaba yanlışmı yapıyorum diye ikilemde kaldım. Gönül kapınız hep mutluluğa açılsın, sevgi ile hep mutlu kalın."
Yüreğine sağlık, duygular şaha kalkmış yengem... Sen gibi bir şiir dinledim kaleminden, şiirine ses olan İsmail bey'in ağzına sağlık... alkışlarım seni yürekten.......
MUHTEŞEM BİR VE DİZELER OKUNUŞ SES TON ÇOK GÜZEL BİR AYARLAMAYDI TAM KIVAMINDA ELENMİŞ KUTLUYORUM BU GÜZEL ŞİİRİ YAZANI VE OKUYANI.. SEVGİLERİM ABLAMA TEŞEKKÜRLER.
.....Ç
.............O
.......................K
.............................................
.............................................G
...................................Ü
.........................Z
...............E
....L
.............................................
S
.......A
.............Y
....................G
...........................I
.................................L
........................................A
.................................................R
.....................................................
...........ADNAN .....ŞAHİN...........