(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ADIM YAKINSIN, BİN ADIM UZAK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ADIM YAKINSIN, BİN ADIM UZAK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğani’ yem yüreğimin tabibi, Ebediyen sensin, yanlız sahibi, Ecelim olacak, Azrail(a.s) gibi, Bir adım yakınsın, bin adım uzak.... Nefis şiirinizi kutladımselamla dost şair.Yüreğin var olsun
Gönül sayfamı ziyaretinizle onur verdiniz...Değerli yorumunuz ve güzel dörtlüğünüz için çook teşekkür ederim:-)..Gönül sayfama işlenmiştir...EyvAllah...Şiir tadında bir gün dileklerimle...
Gönül sayfamı varlığınızla onurlandırdınız...Değerli yorumunuz ve hakkımdaki güzel düşünceleriniz için teşekkürler:-)..Siz de benim okumaktan büyük keyif aldığım usta şairlerden birisiniz...Kaleminiz daim olsun hocam...Yüreğinizce güzel, şiir tadında bir gün dileklerimle..
Anlamlı ve güzel sevgi dizeleriydi gönül tabiki ulaşmak ister ara ara aranızdaki uzaklıklar biter inşallah kutluyorum şiirinizi Yunus diyarından selamlar.
SU DIZEELRI VARYA aRIF sAG DAN DINLIYORUM sEHER YELI BIZIM ELE GIDERSEN ONU SEVDIGIMIS OYLEME; BAGRIMA TAS BASTIGIMI SOYLEME; VE AGLYIORUM DOGANIM BENIM; ICIM YANIYOR ABLAN ÖLSÜN SANA CANIM BENIM; NE DUYGU VAR SENDE
Sakın ha! ablam ağlamak yakışmaz sana, gülmek yakışır...Sen kimsenin yoluna ölme asıl, seni sevgiden yana öldürmeye çalışanların duyguları ölsün...Kendine iyi bak güzel ablam, Allah' a emanet ol...
Elimi uzatsam, dokunacağım, Bir adım yakınsın, bin adım uzak... Hep mi hâyaline, bakınacağım, Bir adım yakınsın, bin adım uzak...
yarim biraz uzakta olmaşı aşıkla maşuka güzel duygular yaşatır ama bu bin adım uzaklık biraz fazla. böyle olursa aşık usandırır. yakınlaşması şart kardeşim. sen adımlarını biraz çoğalt bir dene . selamlar
Haklısızınız hocam ama zaman ve mekan müsait olmuyor kavuşmamıza ben ahireti bekliyorum bel ki orda sonuç verir haykırışlarım ve kavuşurum ona kimbilir Yaradan' dan başka..?? Sayfamı ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için çook teşekkürler:-) İsmail Abim..
Tüm şehir boğuldu, döktüğüm selle,
Sınırın çizilmiş, dikenli telle,
Bir adım yakınsın, bin adım uzak.......
Güzel bir dörtlük ve harika bir şiir. Severek okuyorum şiirlerinizi. Kutlarım..............