Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
17 Kasım 2009 Salı 11:41:01
Biliyorum sönmeyecek
Ayrılıgın bu ateşi
Kana kana içmeyince
Sensizligim geçmeyince

Ruhum gibi yapayalnız
Bu dudaklar bilki sensiz
Kavrulacak mahşere dek
Bu beden de inan sensiz


Hasret her iki yandan kuşatınca,yakarı ve serzenişlerinde b...

Özlem, @belkiz
17.11.2009 11:10:55
batu_41
@batu-41
17 Kasım 2009 Salı 10:47:26
Kıymetinı bilmek şart şart
İyi düşün ve iyi tart
Ne yüz ver vede ne şimart
----Hanımlar başımızda taç
----Erkekler onlara muhtaç

Nhat derkı şu hanımı
Rabbım almasın canımı
Boş koymasın mekanımı
----Hanımlar başımızda taç
----Erkekler onla...

Hanımlar, @Nihat YURT
17.11.2009 03:31:17
batu_41
@batu-41
17 Kasım 2009 Salı 10:45:28
Tarihten söz açılsa , bende yazsam kelamı
Sin’imi övdü diye hemen Türkçü diyorlar
Din’imi de yaşayıp versem Tanrı selamı
Hoşlanmaz namussuzlar , bize ırkçı diyorlar

“Türk’müsün Müslüman mı” böyle soru sorana
İslam’ım desen hemen kibrit çakar ç...

batu_41
@batu-41
17 Kasım 2009 Salı 10:44:06
Tarihten söz açılsa , bende yazsam kelamı
Sin’imi övdü diye hemen Türkçü diyorlar
Din’imi de yaşayıp versem Tanrı selamı
Hoşlanmaz namussuzlar , bize ırkçı diyorlar

“Türk’müsün Müslüman mı” böyle soru sorana
İslam’ım desen hemen kibrit çakar ç...

batu_41
@batu-41
17 Kasım 2009 Salı 10:31:14

Bunların kursumu var kim nerede okuyor?
Mideler almaz oldu her yer ölüm kokuyor.
Hem mazlumlar ağlıyor hemde suçlu anası,
Şeytanın güdümünde gençler suç makinası.

Bizler böyle değildik karınca incitmezdik,
Ne hayvana ne kula hiç eziyet etme...

Ne oldu bize dostlar, @ahmet sivri
17.11.2009 10:00:40
batu_41
@batu-41
17 Kasım 2009 Salı 09:48:30
Duman olup karlı dağlar başından,
Her seher inseydim sabah olmadan.
Çiğ olup da yârin mahmur yüzünü,
Öpseydim her seher kendi bilmeden.

Zülfüne takılıp öyle baksaydım,
İnip yanağına tenin koksaydım.
Yanıp ateşinden göğe çıksaydım,
Men...

Her seher, @İzzet KOCADAĞ
17.11.2009 07:15:58
batu_41
@batu-41
16 Kasım 2009 Pazartesi 11:08:22


--------------------------------------------------------------------------------
ÇOK ÖZLEDİM


Çok özledim seni sonkez görmeyi
Komşularla soğan ekmek yemeyi
Düğül çorbasına kaşık salmayı
Çok özledim vatanımı köyümü

Nerde benim emim dayı...

Gözümde tütüyor, @kemalakgül
16.11.2009 08:13:01
batu_41
@batu-41
16 Kasım 2009 Pazartesi 11:06:06
Öyle özledim ki güzel köyümü
Gözümde tütüyor, göresim geldi
Yudumlarken hayal ettim çayımı,
Gözümde tütüyor, göresim geldi


Yoluma bakar mı benim acaba
Köylülerim, eş-dost, hısım-akraba
Gariban anamla, çileli baba
Gözümde tütüyor, göresim g...

Gözümde tütüyor, @kemalakgül
16.11.2009 08:13:01
batu_41
@batu-41
16 Kasım 2009 Pazartesi 09:44:40
Gün gelip gideceğim buralardan
Seni bensiz bırakacağım
Sol yanını boş bırakacağım
Belki bensizliğe ağlayacaksın
Belki anılarımla yaşacaksın
Belki de unutacaksın beni
Başka sevdalara yelken açacaksın
Ama ben seni hiç unutmayacağım
Hep benimle,...

batu_41
@batu-41
15 Kasım 2009 Pazar 21:40:30
ÇANAKKALE HAİNLERİNE

-18 Mart’ta fitneye sarılanlara-

Mahşer günü geride.. Anafartalar uzak,
Vatan hazır nasılsa, uzanmış yatmaktalar
Bir gaflet uykusu ki Salib’ten sinsi tuzak
Şanlı Gelibolu’ya küfrü dayatmaktalar

Bunlar Hamidiye’de Hari...

Çanakkale hainlerine, @bekirce
15.11.2009 20:55:59
batu_41
@batu-41
15 Kasım 2009 Pazar 18:29:56
ÖMER MUHTAR,ALLAHIM TPORAĞINI GANİ GANİ RAHMET VE NURU İLE DODURSUN.MİNNET İLE YAD ETTİM.
Şairim.AZADİ ne güzel böyle bir eseri kaleme almanız büyük bir yüreğin sesini kutluyorum.
دعوة, @ çetin kabak
15.11.2009 04:30:59
batu_41
@batu-41
15 Kasım 2009 Pazar 14:07:01
Aldım sazı elime vurdum alt üst teline
Teline vurur vurmaz daldım dost hayaline
Hayaline dalınca düştüm sevgi seline
Seline kapıldım bak sor neden bu hallerim

Hallerim yazılınca mısraya satırlara
Satırlara sığmayan güzelim hatırlara
Hatırlara...

Sor neden...?, @şiirindili
14.11.2009 04:08:45
batu_41
@batu-41
15 Kasım 2009 Pazar 13:56:19
Sustu inlemeler,ahlar, vahlar sustu
Gündüzler gecelere küstü
Yürek kapandan kurtulan kuştu
Bir gece vakti sessiz babam öldü...

Ana derken baba acısını da yaşadım
Baş ucuna oturdum bağırarak ağladım
Sesini kulağıma, yüzünü aklıma kazıdım
Ama ...

Babama, @emre vehbi alkan
14.11.2009 09:47:45
batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 19:01:14
Anne gece.
Anne karalık her yer.
Anne bana gözlerinin ışığını gönder.
Anne soğuk.
Anne donuyorum.
Anne bana nefesinin sıcaklığını gönder.
Seninde mi gücün tükendi,
Seninde mi anne?
Merak etme…
Çocukların vurulmadığı bir dünyaya uçuracak beni...

batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 18:57:21
Olmayacak umutlarınızla umutlandırmayın çocukları
Kinden önce sevmeyi öğretin onlara
Yağmurlarını ıslatmayın, toplamayın yıldızlarını
Ölümden önce yaşamayı öğretin onlara…

Yarınlarını yaşatmayı öğretin çocuklara
Kaf dağını, Anka kuşunu unuttur...

batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 18:45:25
Bir canım var kurban sana
Alırsan al senin olsun
Dikenini gönder bana
Koklanan gül senin olsun

Benim derdim sana neş’e
Bakma gözümdeki yaşa
Yüreğimi baştan başa
Bölersen böl senin olsun

Çalıp gittin benden beni
Keşke sevmeseydim seni
Be...

Bulursan bul, @bekirce
13.11.2009 16:06:29
batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 14:20:36
Yiğitlik yapacaksan, ayarında birine yap
Küçüğe, düşmüşlere çatmak yiğitlik değildir
Kiminle uğraştıysan o kadardır sendeki çap
Kadına, çocuklara çatmak yiğitlik değildir

İnsan için büyük savaş, nefsiyle savaşıdır
Bilsen nefsine uymak, kötülü...

Yiğitlik, @hacı ali
13.11.2009 12:09:28
batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 14:17:30

Geldi geçti yaz ve kış,
Hiç etmedim aldırış,
Tanımadım el-tanış,
Tövbeye yüzüm mü var?

Secde görmedi başım,
Akmadı hiç gözyaşım,
Olmadı arkadaşım,
Tövbeye yüzüm mü var?

Elimde boldu nimet,
Bilmedim asla kıymet,
Zayi oldu emanet,
Tövb...

Yüzüm mü var?, @HAS
13.11.2009 11:45:10
batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 14:10:24

Bir yanda lüks, şatafat diğer yanda sefalet
Geçenler kaybolmuş gün, gelecekse felâket
İmkânlar peşkeş olmuş, hiç kalmamış adâlet
Ağla! Şanlı ecdâdım; ağla rahmetli dedem!

Yetmiş yıldır vatanım aydınlıklara muhtaç
Hiç kimse olamadı acılarım...

Dedeme mektup, @Oflu
13.11.2009 10:22:13
batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 14:03:08
Umudum tükendi caresiz kaldım
Gülen gönlüme sancılar saldım,
Yüzüm gülmeyipte hüzüne daldım,
Günlerim kederi gönle bağlıyor.

Hüzünlü olsamda,duramam uzak,
Günlerden hazırlandı bana tuzak,
Zamanlar bitmeden hepsini yazak,,
Günlerim kederi gö...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.207
Şiir Okunma
3.864.997
Yazı Okunma
82.931
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL