(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONBAHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONBAHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her sene tabiat yeniden başlar, Sonhabar ölüme bir saattir... Kışın kapalı yerde kalkmaz baş'lar, İlbahar yeniden yaşama davettir. HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler Üstadım.. saygılar
Şair arkadaşım, Güzel şiir ve yorumunuza candan teşekkür ederim. Bayramda,evlatların ve torunların yanına gittik İstanbul'a. 20 gün ora senin bura benim gezdik.Şair arkadaşlarımın şiirle- rine pek bakamadım.Şimdi Akhisardayım. Yenifoça etkinliğine, İstanbul'dan gelip katıldım.Sizinle yakından tanışmayı çok arzu ediyordum.Gelemediniz. Biliyorsun,yazın 7-8 ay Yenifoçada kalıyorum.Orda yazlığım var. Esen kalın değerli arkadaşım...
oldu bahçedeki güller. Oldu virane bülbüller. Nerde kaldı mutlu günler ? Benim mazimsin SONBAHAR. Akıttım gözümden kan-yaş. Hicran bana oldu yoldaş. Ana , baba , bacı , kardaş, Rüzgârla gitti SONBAHAR...
şAİRİM ÖYLEDİR,ÖYLEDİR ZALİMLER ELİNDEN ,DİLE DÜŞERDE SÖYLETİR..BEN ANLARDIM DA SANMAKİ YANLIZSIN BU DÜNYADA.KİM BİLİR AMA KİMSE DEMEZ.DİYENEDE DEL DERLER.SENLE BEN GİBİ.
Hocamı kutluyorum.Ne güzel düşünmüş içimizin bu puslu günlerinde sonbaharın güzelliğini sermiş önümüze, ben sonbahar şiirlerini çok severim.Ve çok sonbahar şiirim var ülkemizin içinde bulunduğu bu kötü gidişattan kurtulupta güzel şiirlerimizi siteye koymaya fırsat bile bulamıyoruz.Allah milletimize ve hepimize sabır versin.Hocamın şiiri çok güzeldi.Kutluyorum puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Merhaba hocam.Görselliğe bakınca Sonbaharın da güzelliğine diyecek söz yok doğrusu.Gel gör ki;doğanın uykuya daldığından mıdır sebep bilinmez, bu mevsimde bir karamsarlık kaplar içimizi.Benim için de çok anlamlı Sonbahar.İlk defa gönülden sevdiğim aynı sevgiden hicranı tattığım.Nice saçımı okşayanları ebediyete uğurladığım ve yelkenleri yırtılmış kalbime yeniden bir liman bulduğum.Bu yüzden hocam içinde Sonbahar geçen her sözde ben bir tuhaf oluyor,kendimi bazen mutlu bazen üzgün mazinin sayfalarında buluyorum.Düşünmeyi seven gönlüm bu yüzden size minnettardır.Selam olsun nice yaşanmışlara...En kalbi selamlarımı,saygılarımı bırakarak ayrılıyorum sayfanızdan...
Şair meslektaşım, Siteye ilk girdiğim aylarda bu şiirimi manzarasız yayınlamıştım.Şimdi manzaralı olarak tekrar yazdım.Seninde belirttiğin gibi,okuyucu arkadaşların çoğu sonbaharı ayrılık ve ölümü anımsattığı için sevmeyip yorum yazmadıklarını gördüm. Zorlama yok. Güzel yorumunuza çok teşekkür ederim. Ellerine sağlık. Esen kalın...
Şair arkadaşım, İlkbaharı herkes gibi bende çok severim.Ama nedense ilkbaharın ömrü çok kısa.Çiçekler açıyor,toprak yeşil kürkünü giyiyor,ağaçlar gelinlklerini giyiyor,kuşlar şarkılar söylüyor. Söylediğin gibi,sonbaharda insanın içine bir hüzün çöküyor. Ahmet Haşimin ''Ağır ağır çıkacaksın bu merdivenlerden, Eteklerinde bir yığın güneş rengi yaprak. Ve bir zaman bakacaksın semaya ağlayarak'' dizelerini anımsarım. Güzel yorumunuza çok teşekkür ederim. Ellerine sağlık. Esen kalın...
Sonhabar ölüme bir saattir...
Kışın kapalı yerde kalkmaz baş'lar,
İlbahar yeniden yaşama davettir.
HakanKURTARAN
Yürekten Tebrikler Üstadım..
saygılar