Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
1 Ocak 2010 Cuma 11:37:38
Gün gelir, sende beni anarsın...!
Hasretle ,bağrına taşlar basarsın,
Yanılıp ,umuda yelken açarsın,
Unutma ;Sevdamız büyük deryadan!

Gözlerin nemlenip ,yüreğin çarpar...!
Hayaller, uzaktan sana göz kırpar,
İçinde dinmeyen fırtına kopar,
Unut...

U n u t m a, @ensarpinar
1.1.2010 02:08:46
batu_41
@batu-41
1 Ocak 2010 Cuma 10:20:19
Od oldun sineme, kül ettin beni,
Bir vefa bilmeze kul ettin beni,
Hasretten, kuru bir dal ettin beni,
Hicran mı olurdu, vuslat olsaydı?

Kanıyor yüreğim, tutmuyor yama,
Dinmesin acısı tuz bas yarama,
Gurbette sensizlik, ölümdür ama,
Hicran mı...

Gurbet sensin, @ümit zeki soyuduru
30.12.2009 00:10:21
batu_41
@batu-41
1 Ocak 2010 Cuma 10:16:04
Gece gündüz döndüm dolandım durdum
Güzelim yılları boşa savurdum
Gençlik gitmez sandım hayaller kurdum
Türlü dertler beni seçti neylerim

Üç beş metre yolum kaldı mı bilmem
Göçersem dünyadan geriye gelmem
Acırım halime ağlarım gülmem
Gönül se...

batu_41
@batu-41
1 Ocak 2010 Cuma 10:13:04
İki bin on yılı hoş geldin hele
Bulunmasın içinde kin ile hile
İki bin dokuzda yedik biz sille
İki bin on yılı hoş geldin hele

İki bin dokuz perişan etti bizleri
Kim koruyor yetim hakkı yiyeni
Kararmadı yanıyor deniz feneri
İki bin on yılı h...

İki bin on yılı, @aliorhan06
1.1.2010 09:48:44
batu_41
@batu-41
31 Aralık 2009 Perşembe 18:16:07
Tek kelime şairem tek kelime muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.Kutlarım yeni yıl gibi şiirdi..
Sensiz yapamam..., @yasemin00
31.12.2009 04:37:35
batu_41
@batu-41
31 Aralık 2009 Perşembe 18:12:25
Kutlarım değerli dost yürek güzel şiirirnizi
batu_41
@batu-41
31 Aralık 2009 Perşembe 16:41:11
Yar için gönlüne özel köşk yapar
Sevmek ne kelime,adeta tapar
Bir seraptan çıkar, birine sapar
Koşar çölden çöle,göl bulamazsın

Deryayı görürsün bakışlarında
Sır dolu gözünün nakışlarında
Tadı dudağının yakışlarında
Aşktan daha tatlı bal bul...

batu_41
@batu-41
31 Aralık 2009 Perşembe 16:37:35
Baktık başa kül maşası
Gene de bol çok yaşası
Bizimki işin şakası
-Bir yaşa varol da bizden
Gülmek geldi içimizden

Başını sallasa bini
Döşünü nallasa bini
Finnara yollasa bini
-Can verecek sırf bu yüzden
Övmek geldi içimizden

Zannetmişl...

Maşalık maşası, @bekirce
30.12.2009 21:49:33
batu_41
@batu-41
31 Aralık 2009 Perşembe 16:34:29
Kutlarım değerli dost,bu güzel şiiri ve yüreğini.Çok mükemmel bir yeni yıl vedası gibi mükemmel bir şiirdi..

Yeni yılınızı canı gönülden kutlarım.Bütün sevenlerin kavuşması dileğim,Tüm insanlığın barış ve huuzur dolu bir ömür dileğimle..
= değmezsin =, @gelmeyenvuslat
31.12.2009 00:26:58
batu_41
@batu-41
31 Aralık 2009 Perşembe 16:23:28
Gelin Beyler yanlış yola sapmayın
Mazlum halkın haklarını yutmayın
Doğrulara yalan yanlış katmayın
Gelin beyler yanlış yola sapmayın
Mazlum halkın haklarını yutmayın

Deniz sanmayın bu devletin malını
Yasa emreder onları hep korumayı
Ka...

Yutmayın, @aliorhan06
31.12.2009 04:32:56
batu_41
@batu-41
31 Aralık 2009 Perşembe 16:06:39
Seni hep gülerken hatırladım ben;
Ağlarken gözlerim görmesin sakın…
Aklıma geldiğinde sevgiye dair satırlar okudum
Neşeli şarkılar dinledim eşlik ederek
Nakarat mısralarına…
Özlem tadı meyan tadında bile olsa
İçime çektim buram bur...

Seni hep gülerken!.., @Ali ALTINLI
31.12.2009 10:49:48
batu_41
@batu-41
31 Aralık 2009 Perşembe 15:57:44
Analar babalar yürek dağlarken
Gözümüzden kanlı yaşlar çağlarken
Kimsesiz garipler her gün ağlarken
Gülüşen bir daha bırakmaz seni

Yeter Zeki Tombul söyleme yeter
Siyasetçi olan şeytandan beter
Dürüstler kötüyü inşallah iter
Çalışan bir daha...

Siyaset koltuğu, @ZEKİ TOMBUL
31.12.2009 00:07:34
batu_41
@batu-41
30 Aralık 2009 Çarşamba 13:05:39
Hoca Nasreddin yatar
Akşehir’de Türbede
Üstüne yoktur mizah
Güldürmede gülmede

Aslanlı kışlasında
Bulunmuş ilk matbaa
Tüm Dünya’da ünlüdür
Konya kapalı havza

Tuz gölünü boş geçme
Selçuklu’da tarih var
Saymakla bitmez ...

Manice ( 42-konya), @UNALAN
30.12.2009 10:23:35
batu_41
@batu-41
30 Aralık 2009 Çarşamba 02:12:47
Elimde galem yazar
Söledim azar azar
Deperim beğir gibi
Bu galem böle yazar

Hep nazında nazında
Balda vadur tasında
Bizden bi gız sevenin
Saç galmaz gavasında

Ilgazum gardur benim
Eteğüm dardur benim
Heveslenme kel olan
Sevenüm vardur ...

Manice ( 37-kastamonu ), @UNALAN
29.12.2009 06:38:53
batu_41
@batu-41
30 Aralık 2009 Çarşamba 02:09:46
Kapıya şavk vurmadan
Heyallarım ben seni
Geçti koskocaman yaz
Gözetleyom gül beyaz

Seyirdirim buradan
Yarime kavuşmadan
Annasın sen bunları
Kavuştursun yaradan

Hıyelledim ben seni
gafana gat bi iyi
Bir naşırfa su getir
Yare hasreti bit...

Manice ( 32-ısparta ), @UNALAN
29.12.2009 13:50:39
batu_41
@batu-41
30 Aralık 2009 Çarşamba 02:07:04
Saz ilen, söz ilen açtım gözümü
İnkar etmem geçmişimi özümü
Yükümüz gamdır, diller ağlasın
Sivas ellerinde sazım çağlasın

Yiğido’lar yiğit candır, can bize
Selam olsun buralardan herkese
Yazılsada yetmezki binlerce dize
Bu dergahta yer...

Manice ( 58-sivas ), @UNALAN
29.12.2009 19:59:45
batu_41
@batu-41
30 Aralık 2009 Çarşamba 02:01:59
Ele sevirem Ayşe’ yi
Ne bilirim hiç bilmirem
Civil lavaş dürüm gibi
Gendi gendimi yiyirem.

Külli biçare galmışem
Amaan işde, işde ele
Sabah olir, horoz ötir
Yatmirem hiç işde ele

Culuhlari öpirem ben
Amaan işde, Ayşe diye
Yar dadı...

Manice ( 25-erzurum ), @UNALAN
30.12.2009 00:14:34
batu_41
@batu-41
30 Aralık 2009 Çarşamba 01:53:21
İsikilpte dolmama
Sungurluda ver mola
Sonra devam et yola
Hattuşaş da tarih gör

Akarsular, ovalar
Hava mis gibi kokar
Yaz ayları gelince
Eksik olmaz poyrazlar

Ayvalar şişman olur
Gelenler huzur bulur
Güzel Memleketimi
Görmeyen pişman o...

Manice (çorum), @UNALAN
28.12.2009 21:08:44
batu_41
@batu-41
29 Aralık 2009 Salı 01:20:15
Orhan baba,köroğlu ocağın batsın dergibi bir hava seziyorum.Ağlamak birçaçrelerin işidir.Birazda diyorum,öneri sunsak..
Zamlarla, @aliorhan06
29.12.2009 00:08:22
batu_41
@batu-41
29 Aralık 2009 Salı 01:18:00
Kaç mevsimdir beklenen bakmıyorsa yüzüme;
Bırakın bundan böyle kan damlasın gözüme;
İnanmaya tahammül etmiyorsan sözüme;
Dudak çeker tetiği kurşun dolar dilime….

Aldanmaya hazırım yalanım olacaksan;
Şükretmeye razıydım kalanım olacaksan;...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.288
Şiir Okunma
3.865.836
Yazı Okunma
82.971
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL