Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
15 Şubat 2010 Pazartesi 19:11:04
Tüm gücünü aldın bedenimin
Mahkûm ettin beyaz çarşaflara
Alacak tek ruhum kaldı değimli
Hadi onu da alda bitsin bu çile
Elveda her sabah süt verdiğim sokak kedim
Elveda doğuşuna ve batışına hayran olduğum güneş
Elveda türlü şekiller oluşturan ...

Veda, @NURCAN CANDAR UYGUR
15.2.2010 16:27:46
batu_41
@batu-41
15 Şubat 2010 Pazartesi 18:57:13
Yangın kıvılcımla başlar, ateşleyen fert olur
Resul ümmetten utansa, Müslüman a dert olur.

Hazaniyem Hak yolun da,Sıtk ile gitmiyoruz
El giriyor aramıza, biz bize yetmiyoruz
kur’anın tavsiyesine itaat etmiyoruz

Mümin Müslüman ım diyen...

Dert olur, @Erdoğan BEKTAŞ
15.2.2010 11:47:57
batu_41
@batu-41
15 Şubat 2010 Pazartesi 18:53:21
Hani nerede ilk ve sonbahar?
Ekvatorda yaşamıyorum ki ben baharsız kalayım.
Sen adaletsiz bir sevgilisin işte böyle.
Ne sevmeyi biliyorsun,
Ne de sevilmeyi hak ediyorsun.
Rüzgar dediğin bir soğuk eser bir sıcak bir de ılık.
Yani bir kere de ılı...

Üşüyorum…, @erkan gerenlik
15.2.2010 12:01:10
batu_41
@batu-41
15 Şubat 2010 Pazartesi 18:50:14
Hiçbir kimse istemez elbette ki
Ölü kardeşinin etin yemeyi
Peki, niye yaparız bu gıybeti
Dur dostum yediğin kardeş etidir

Yahu doğru bütün bu dediklerim
Ben olmayan şeyi mi didiklerim
Herkesin bildiği söylediklerim
Zannetmem ki olanların kat...

batu_41
@batu-41
15 Şubat 2010 Pazartesi 17:55:01
________
seni dünlerde bırakıyorum
anmıyorum adını bile
ellerim titremiyor ilk defa
gözlerim boşlukları seyertmiyor sanki inatla
__________
dalıp gidiyorum yok oldugum hayata!!
özlemiyor sevmiyorum seni bu defa
derin bir nefes çekiyorum
yeni...

Değmezmiş sana!!, @Funda SAĞLAM
14.2.2010 13:37:55
batu_41
@batu-41
15 Şubat 2010 Pazartesi 17:48:32
EN BÜYÜK HAYALİM

EN BÜYÜK HAYALİM
3-4 YAŞINDA BİR KIZ EVLAT EDİNMEK.
EN BÜYÜK DİLEĞİM
MİNİK,KİMSESİZ BU KIZI ÇİÇEK GİBİ BÜYÜTMEK.

ADI NAZLIGÜL OLURDU
SOYADIMIZ İSE KESKİN OLURDU.
BEN NAZLIGÜLÜM DERDİM
KIZIMDA CANIM ANNECİĞİM DERDİ.

KIZ...

En büyük hayalim, @sevdapınarı
15.2.2010 17:39:46
batu_41
@batu-41
15 Şubat 2010 Pazartesi 17:42:21
Masal gibi sevdaya yakıştı mı böyle son.
Çılgın aşkımı bırak başka gönüllere kon.
Ben ateşin olayım gel sen bana geri dön.
Çağlayanlar gözümde yolunu bekliyorum.

Gönlün her sayfasında anılarla ismin var.
Evimin her yanında canlı duran resmin v...

Ahım ahirette bulur, @HATAYLI
15.2.2010 09:56:08
batu_41
@batu-41
15 Şubat 2010 Pazartesi 17:30:11
Tarık on dört şubat sevgi gününde
Sende başka ne bir iki nede üçünde
Ruhum arıyor evvel gibi ervah içinde
Evvel zaman içinde sadık bir kul idim


Kutlarım dost yürek.İnasanlık için edebi olan güzel bir şiir okudum sayfanızda.Kaleminiz daim olsu...

Sevgi gününde, @ttttark
15.2.2010 16:40:07
batu_41
@batu-41
14 Şubat 2010 Pazar 22:32:26
Gelme sakın dünyaya o sonsuz boşlukta yat
Nankörlük etme doğup istemem diye dayat
Mahkum etti kendine "istemediğim hayat"
Ben doğmasam katlanmazdım her derde
Nerede o sukunet dipsiz hülyalar nerde...



Çok ince bir ruh sesini okudum sayfanı,...

batu_41
@batu-41
14 Şubat 2010 Pazar 21:40:39
EHİL KİMDİR
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

[ kalin ]işini yapamıyan ama yaptım gibi görünen, kendini begenen zevatlar mı işin ehli yeksa işini mükemmel yapıp mütevazilik gösteren ilim erbapları mı[ /kalin ]

---...

Ehil kimdir, @ozanali
7.2.2010 14:59:58
batu_41
@batu-41
14 Şubat 2010 Pazar 20:28:27
Gönlüne girebilsem, karşılaşmam vedanla
Aşkına kurban bu can, yolunda hiç ölmezmi.

Yüreğimde sevginle, vuslat yolu ararım
Gözlerimle ömrümce, yalnız sana bakarım
Kalan nâçiz ömrümü, yalnız sana adarım
Aşkına kurban bu can, yolunda hiç ölmezmi....

batu_41
@batu-41
14 Şubat 2010 Pazar 20:25:26
Sığındığım limanlar lodos ile yıkıldı
Üzerime basarak zirvelere çıkıldı
Varlığım bu dünyadan dünya benden sıkıldı
Özleminle tükendim seni çok özlüyorum.

Sevgililer günüymüş sen gideli unuttum
O verdiğin son gülü başucumda kuruttum
Makberinle ...

batu_41
@batu-41
14 Şubat 2010 Pazar 20:21:47
Doktor amcan ;
“Müjde, yakışıklı bir oğlun oldu” demişti,
Doğumunla nasılda şaşırtmıştın bizi.
Görüyordun değil mi?O an ki sevincimizi.
HOŞ GELDİN BEBEĞİM.!
Allahım seni bana iyi ki verdi.
Dört kişilik bir dünya kurmuştuk kendimize,...

Oğluma mektup, @Sevgi Salman
14.2.2010 00:03:00
batu_41
@batu-41
14 Şubat 2010 Pazar 20:15:22
Bahanesi çoğaldı her gün dolu iş,
Söyledim kendisine dedim bu yanlış gidiş,
Ak güvercin misali uçup ta gitti yarim.
Ahmet Acar kendine hem de bana ediyor,
Her geçen gün bu yara benim sevdam bitiyor,
Bu ayrılık beni de dertten derde yitiyor,
Bir...

batu_41
@batu-41
14 Şubat 2010 Pazar 19:07:56
Eskisi gibi umurumda değilsin
Yüzünü bile unuttu gözlerim
Anlamadığım bir şeyler var ki
Neden hala ruhum seni özlüyor
İzlerine rastladığımda
İç çekişlerimde kasırgalar kopuyor
Ellerim birbirine kilitlenip
Sonra birden kaskatı kesiliyorum
Hüzü...

"biliyormusun, @hasret
3.2.2010 00:16:15
batu_41
@batu-41
14 Şubat 2010 Pazar 19:04:17
sevgili
Bir gelsen diyorum
Bağrımda esen hazan yelini dindirsen
Yaşanmamış günlere inat
Sahipsiz yarınlara çatlak bir sızıdan
Yeniden doğabilsek mutluluğun avuçlarına
Yüreğimize serpilse bir tutam sevgiyle
Yürüsek sonsuzluğa giden yolda seninl...

Sevgili, @hasret
14.2.2010 01:46:36
batu_41
@batu-41
14 Şubat 2010 Pazar 16:34:58
Bitmeyen bu derdi kim bana verdi
Çekmekten usandım sabrım kalmadı
Yeni bataklıktan, çamurdan çıktım
Artık dayanacak gücüm kalmadı

Nefes almak bile bu cana ağır
Ya sen gel Azrail ya beni çağır
Görmüyor gözlerim kulağım sağır
Artık dayanacak g...

Gücüm kalmadı, @ceyhunaltunkas
14.2.2010 16:03:44
batu_41
@batu-41
14 Şubat 2010 Pazar 14:59:14
Sevgili kardeşim ellerin dert görmesin.Güünüümüzü anlatmaya aydınık olsun dileğimdir.Ama ben zıt bir dörtlük yazacağım.Sevgilerimle kalın..


Efendi dediniz,kanım emdiniz,
Yemeğin yağlıısını sizler yediniz.
Bu anlamaz deyip daim bindiniz.
Bir k...

Hakim bey-3, @kocakurtsoylum
13.2.2010 21:05:57
batu_41
@batu-41
13 Şubat 2010 Cumartesi 19:11:09
Seçtim de gönderdim, yönetsin beni
Bakın ne haldedir bizim zürriyet,
Rayından çıkmıştır halkın treni
Nasıl demokrasi, nasıl hürriyet?

Yeminli meclisim yasayı koyar
Halka ters bakanlar davayı dayar
Yedi atanmışım bunu yok sayar
Nasıl demokras...

batu_41
@batu-41
13 Şubat 2010 Cumartesi 18:47:03
Seçtim de gönderdim, yönetsin beni
Bakın ne haldedir bizim zürriyet,
Rayından çıkmıştır halkın treni
Nasıl demokrasi, nasıl hürriyet?

Yeminli meclisim yasayı koyar
Halka ters bakanlar davayı dayar
Yedi atanmışım bunu yok sayar
Nasıl demokras...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.330
Şiir Okunma
3.866.134
Yazı Okunma
82.976
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL