Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
27 Ocak 2010 Çarşamba 17:01:23
Ermişler deryasında duygular hemzemin.
Binbir derde derman olmuş zemzemin.
Gülmeyi unutmuş firarlarda gamzemin.
Hakkı bulur olduk feleğin işine bak.

Dert varken anladım bendeki bensizliği.
Affetmem islama aykırı densizliği.
Nasıl yapar insan ...

Feleğin işine bak, @şairselo
27.1.2010 00:00:07
batu_41
@batu-41
27 Ocak 2010 Çarşamba 15:22:54
O; mayası bozuk hamur,
O; yapışkan nazik çamur,
Öze akan ezik yağmur,
Göze dolan selimdir o,
Aşkı yalan zalimdir o.

Hayatı var olmaz iflah,
Mematı zor bulmaz felah,
Hasatı ar bilmez günah,
Beni bulan ölümdür o,
Aşkı yalan zalimdir o.

Ku...

Aşkı yalan, @mimarefe
27.1.2010 00:00:28
batu_41
@batu-41
27 Ocak 2010 Çarşamba 15:20:50
Gözüm olmaz senin mesut yuvanda,
Unutursun sen de geçen zamanda,
Gün olur da görür isen rüyanda,
Ahu gözler benden kaçsın gelinim.

Felek kahpe, senin değil bu kusur,
Hatıranı silmez geçse bin asır,
Kara sevda bizi etse de esir,
Prangamı bend...

Güle güle gelinim..., @aysıla
27.1.2010 01:40:24
batu_41
@batu-41
27 Ocak 2010 Çarşamba 15:02:07
Erdemoğlu, tanıyasın küreni…
Tezgâhında motifleri kırka yar!
Manzûmende yeğ tutasın türeni…
Demokrasi bir edâlı nazlı yâr;
Yâr olursan, ülken olur bahtiyar.


“Çıkar yol mu tahrip etmek üzeni
Tek çıkar yol, ıslâh etmek düze...

batu_41
@batu-41
27 Ocak 2010 Çarşamba 14:43:42
Ver Allah’ım derim O’da az verir
Derdim çoğaldıkça bana haz verir
Sevgi yürekteyse Mevlâ yaz verir
Ben mutluyum dertten yıllar çaresiz

Sevdiğin arayan mutlak ulaşır
Sevda gönüllerden dile bulaşır
Zeki Tombul yârim diye dolaşır
Gö...

Çaresiz, @ZEKİ TOMBUL
27.1.2010 01:21:08
batu_41
@batu-41
27 Ocak 2010 Çarşamba 14:22:25
Her nereye baksam,sensin karşımda
Duamdasın Hakka yakarışımda
Sanki bir köz durur bağrım başında
Gözlerimde yaşın,farkında mısın?

Gönlümde fırtına ne varsa yıktı
Ateşim yükseldi kırklara çıktı
Sana geliyorum hasretin yaktı
Şu kanatsız kuşun,...

batu_41
@batu-41
27 Ocak 2010 Çarşamba 14:20:06
Dertli Fikret, Ozanmıdır bilmem ne?
Söylenir, söylenir kendi kendine.
Uyku benden uzak girmez gözüme.
Bak şu Vatan’a ne haller olmuş.


Sevgili heöşerimi ve buraya duralılık gösterip yorum yazan büütün yürekli dostlara selam olsun.Yanlız ...

Arzuhal, @UNALAN
26.1.2010 21:29:56
batu_41
@batu-41
26 Ocak 2010 Salı 18:43:34
BOZUK DÜZENİN SAZLARI ÇALIYOR,ŞU KARŞIKİ DAĞDA KOÇ KATER KATER..YİYİN ULAN YİYİN.ÇATLAYANA,PATLAYANA KADAR YİYİN.BİTİNCEDE............VARIN ANLAYIN ARTIK
Tekel işçisi, @kazım Doğan
26.1.2010 09:55:20
batu_41
@batu-41
26 Ocak 2010 Salı 18:39:33
PAŞAM!

-Darbecilere ithaf-

Kan gölüne dönerdi, camilerle, çarşılar
Onlar ki Allah Allah, demeye de karşılar…

Dost kutlarım iki satırla kırk hatırı yıktınız..İnanmayan SİNAN TORAMAN efendi sen öyle bil.İşte bu kafalardaki düşünen kö...

Paşam!, @Hanifi KARA
26.1.2010 11:07:06
batu_41
@batu-41
26 Ocak 2010 Salı 18:19:36
Değişik libas giyerek,
Vatanseverim diyerek,
Kirlettiler hep siyerek,
Bu gidişe dur denmeli.

Suret-i haktan görünüp,
Kuzu postuna bürünüp,
Oğuz’um alçak sürünüp,
Bu gidişe dur denmeli.


Köroğlu ocağın batsın.Olun kızın uykusuz yats...

batu_41
@batu-41
26 Ocak 2010 Salı 18:09:06
Sabredip beklemedin
Gülleri saklamadın
Dönüp geri bakmadın
Ne hallere düşmüşsün!

Sarhoşa gönül verdin
Katmerleşti hep derdin
Kısmeti yere serdin
Ne hallere düşmüşsün!

Annen seni özledi
Sılada yol gözledi
Durumuna sızladı
Ne hallere düş...

batu_41
@batu-41
26 Ocak 2010 Salı 18:04:40
A..zade’ yim cihad deyin
Bir arslan olun kükreyin
Bombalar altında kőyün
Eriyor barış diyorlar !..


Selam şairlerin şairine.En kalbi saygılarımla kutlarım şairim.Yüreğin ve emeğini karşılığını bulsun.Dost kalem.
batu_41
@batu-41
26 Ocak 2010 Salı 18:02:15
Mecnunları leylalardan ayırdım
Mazlum ezip zalimleri kayırdım
İnsanları haram ile doyurdum
Vicdanını yakıp duran kor benim

Anlaşılmam damardaki demdeyim
Ahlakından hep bir adım öndeyim;
Ruhun ile aynı libas tendeyim
Kalbindedir gizlendiğim y...

Benim adım (nefs), @fatma.naz
26.1.2010 01:07:56
batu_41
@batu-41
26 Ocak 2010 Salı 16:46:55
Kemanımın en ince nağmeleriyle,
Ağladı geceler.
Ben yoruldum.
İlmek ilmek işlercesine sevgimi,
Kemanımın tellerinde,
İnce bir sızı.
Sigaram tükenir,
Kadehimin son yudumuyla,
Söner ışıklar.
Hüzündür gecemin adı...

Kutlarım güzel şiiriniizi...

batu_41
@batu-41
26 Ocak 2010 Salı 16:41:52
Elim, kolum canım oğlum.
Gittin kırıverdin kolum
Gel gör nicedir ki; halim.
Acele et dön gel oğlum.

Baban seni çok seviyor
İleriyi hep görüyor
Hayatı iyi biliyor
Bekliyorum dön gel oğlum.

Gurbet ele ilk gidişin
Sevinçli olur dönüşün
Sen...

Canım oğlum, @AHMET ACAR
26.1.2010 10:01:42
batu_41
@batu-41
26 Ocak 2010 Salı 16:38:38
Alnımda yazılan kaderimin çizgileri belirdi
Ayazın vurduğu süretimde
Sonra gölgeler düştü peşime belirli belirsiz
Karanlığı fırsat bilip,
Bir den siren sesleri gelmeye başladı ara sokaklardan
Devriyeler sandım bir an
Ceplerimdeki son satırla...

batu_41
@batu-41
26 Ocak 2010 Salı 15:18:02
Kalbime kurduğun taht yıkıldığı gün bil ki,
Dönüp de suratına bakar isem namerdim.
Geçmişin hatırına “merhaba” derim belki,
Yollarına bir daha çıkar isem namerdim.

Vazgeçilmez değilsin, senden de vazgeçerim,
Söylemesi kolay da, kan...

batu_41
@batu-41
25 Ocak 2010 Pazartesi 23:25:04
Sahip çık burası seninde ülken
Bırak hayalleri uyan o düşten
Koru gel ülkeni bölücülerden
Sahip çık burası seninde ülken

İbret al orada bak Yoguslavya
Girmeyelim bacı kardeş kavgaya
Meydan vermeyelim yabancılara
Sahip çık burası seninde ülke...

Sahip çık, @aliorhan06
25.1.2010 22:28:47
batu_41
@batu-41
25 Ocak 2010 Pazartesi 23:19:35
Yozlaşmayla uygarlığı, karıştırdık birbirine.
Öteberi aranma hiç, potansiyel suçlu biziz!
Kuşakların önüne bak, ne verdik ki her birine?
Ürününde irin varsa, mikrobuyla güçlü biziz!

Beyinleri yularlayıp; dizginleri verdik ele,
Esareti körük...

Potansiyel suçlu, @Salih Erdem
25.1.2010 12:12:34
batu_41
@batu-41
25 Ocak 2010 Pazartesi 23:14:39
Etraf kaynıyorken millet
Güpegündüz ne cesaret
Hap mı aldın ki hap oldun
Geldin de bana sap oldun

Bu şehir yutmuş ikimizi de
Seni hap yapmış beni ise su
Ama sen bunu görmezden gelip


Güzel bir tema ,cevabıda varmı Hasan gardaşım..?Olmalı....

Kentleşme-2, @İhsan POLAT
25.1.2010 22:58:13
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.322
Şiir Okunma
3.866.068
Yazı Okunma
82.974
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL