Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
25 Şubat 2010 Perşembe 21:33:09
Ne mübarek gün
Açılsın kalp gözün
Öyle güzellikler var ki...
Yetmez buna ömrün

NEŞE KIZILYAR

ÇOK KIYMETLİ GÖNÜL DOSTLARIM SAĞLIK HUZUR BEREKET BARIŞ DOLU DİLEKLERİMLE HEPİNİZİN MÜBAREK MEVLİD KANDİLİNİ KUTLARIM SEVGİLER SAYGILAR

Dost all...

Mübarek gün, @GÜLDESTE
25.2.2010 21:19:34
batu_41
@batu-41
25 Şubat 2010 Perşembe 21:29:58
Şükretmek gerek böyle yüce bir YARADAN tarafından yaratıldığımız için.
Bizi en mükemmel şekilde yarattığı, ve böyle bir dünya da yaşam hakkı tanıdığı için.
Gerisi bize kalmış birşey ,ister dünyayı kendi zevk ve arzularımız için ,yaşanmaz hale getir...

Yaradanı bilmek, @Y. Kaya
24.2.2010 09:49:58
batu_41
@batu-41
25 Şubat 2010 Perşembe 21:18:02
Sana gülüp sevgi duyduğum insan
Şimdi benden ayrı kenarda kaldın
Bir sefer çağırsam hemen koşardın
Şimdi tanımadın beni kenarda kaldın

Bir sözmü dediler hatamı yaptım
Konuşup her sözü sana sordum
Senin sözlerinle ben sana geldim
Terk edip gi...

Kaldın, @Asker Omur
21.2.2010 19:04:17
batu_41
@batu-41
25 Şubat 2010 Perşembe 18:16:30
Bugün doğdu o rahmet peygamberi
Mevlit kandiliniz mübarek olsun.
O cümle insanların peygamberi
Mevlit kandiliniz mübarek olsun.

Doğduğu gece tüm putlar kırıldı
Melekler de yeryüzüne serildi
Son peygamber için müjde verildi
Mevlit kandiliniz ...

batu_41
@batu-41
25 Şubat 2010 Perşembe 14:45:08
İNSAN İNSAN

İnsana kulum dedi
Âlemlerin sahibi
İnsan Gonca Gül gibi
Koklanmazsa gücenir

Secdeye varışıyla
Hayırda yarışıyla
Sevdası, barışıyla
İnsana insan denir

Bazen bir yayda okta
Bazen müphem bir nokta
Aşı-ekmeği çok da
Efkârıy...

İnsan insan, @bekirce
23.2.2010 10:18:06
batu_41
@batu-41
25 Şubat 2010 Perşembe 14:41:55
Bekledi nöbeti emzirdi sütü
Can anamın her günümde hakkı var
Sevdi, okşadı, besledi, büyüttü
Dize gelirim önünde, hakkı var

Helâli hoş bulup kaçtı haramdan
Bin ızdırab çekti tek bir yaramdan
Gözümde fer, yetmiş yedi bin şamdan
Bugün, yarın v...

Tahtımın sultanı anam, @bekirce
24.2.2010 21:31:24
batu_41
@batu-41
25 Şubat 2010 Perşembe 14:38:38
Deli gönlüm güzel sana tutuldu
Siyah saçlarında salınır durur
Bakışların gözlerime takıldı
Gece gözlerinde dolanır durur

Zülüflerin deste deste yüzünde
Geceler hiç bitmesin güzel gözünde
Koyupta başımı yatsam dizinde
Sözler boğazımda dizi...

Deli gönlüm, @Çamlıgil
25.2.2010 14:26:03
batu_41
@batu-41
25 Şubat 2010 Perşembe 13:55:03
Hani çiğ düşerde yaprağa
Damla damla sızar toprağa
İşte birkaç damla göz yaşım
Süzülüp akmıştı yanağa.

Onlarda özlemişler seni
Mahsunlaşan bu gözlerimi
Yanıpta kül olan kalbimi
Yalnız bırakmadılar beni.

Sıcak sımsıcaktı o yaşlar
Sana duy...

Akıvermişler, @lemoslu
24.2.2010 22:32:43
batu_41
@batu-41
25 Şubat 2010 Perşembe 13:47:34
Kirpiklerin kaşa değerdi
Gözlerin ömre bedeldi
Sana damı felek vurdu
Ne hallere düşmüşsün sen

Çekinirdin konuşmaktan
Çalışırdın hiç bıkmadan
Yanmadan olmuşsun duman
Küle dönüp gitmişsin sen

Hâlâ farkında değilsin
Nasıl sararıp solmuşsun ...

Sen, @aliorhan06
24.2.2010 23:09:15
batu_41
@batu-41
25 Şubat 2010 Perşembe 13:39:46
KİN TUTUYORSUN

Bana yakın değil yaban gibisin
İçimde aşk değil çıban gibisin
Duydum ki ailenin kazan dibisin
Şımarıklık yapıp acıtıyorsun
Galiba sen beni avutuyorsun
Kızıyorsun bana kin tutuyorsun.

Yıllardır kalbimde yılan besledim
Gurbet...

Kin tutuyorsun, @AHMET ACAR
24.2.2010 23:50:40
batu_41
@batu-41
25 Şubat 2010 Perşembe 13:14:55
VEFAKARLIK VE NANKÖRLÜK

İYİLİĞE İYİLİKLE CEVAP VERİRİM
VEFAKAR OLMAYI ÇOK SEVERİM.
KÖTÜLÜĞE KÖTÜLÜKLE CEVAP VERMEM
NANKÖR,HAİN İNSANLARI HİÇ SEVMEM.

BANA BİR ADIM GELENE
BEN İKİ ADIM GİDERİM.
BANA NANKÖRLÜK EDENE
BEN ONUN HAYATINDAN ÇEKER...

batu_41
@batu-41
24 Şubat 2010 Çarşamba 19:09:45
Yaralarım gece azar
Belki de yâr deydi nazar
Kuruldu bu aşka pazar
Satıldım hep malın oldum

Güz ayları geldi geçti
Dertler gelip beni seçti
Bahar geldi çiçek açtı
Sen gül iken çalın oldum

El eline deydi elin
Hala bende bil saç telin
Nas...

batu_41
@batu-41
24 Şubat 2010 Çarşamba 18:23:38
Uzat bir kez tutayım, son nefeste elini!
Bari yerine gelsin, dünyadaki son arzum!
Okşayayım sırayla, saçının her telini,
Adın olsun yalnızca, dudağımda son sözüm!

Denizlere attım ben, bedenimi varımı,
Söndürmedi o bile; yangınımı, narımı,
Isl...

Son arzu, @İzzet KOCADAĞ
24.2.2010 16:34:09
batu_41
@batu-41
24 Şubat 2010 Çarşamba 15:08:14
Ey gönlümün nadide, açamayan sümbülü
Eğer yanımda yoksan, Dünya bana haramdır.
Aşkından ne haldeyim, oldum aşk’ın bülbülü
Sevdamı anlamazsan, bana sevda haramdır.

Bakışınla kalbimden, vurdun madem sev bari
Kalbim zaten yaralı, gel şifas...

Haramdır, @FİKRET SAĞ
24.2.2010 15:01:01
batu_41
@batu-41
23 Şubat 2010 Salı 22:10:14
Mutluluğun uğramadığı çıkmaz sokağım ben,
Ne ben onu bilirim, ne de o beni,
Onunla tanışamayan tek yabancıyım ben,
Ne ben onu tanırım, ne de o beni,
Sevdiğimin gözlerinde bir ömür geçirdim,
Yaşadığım hayatımdan habersiz,
Dudağından çıkacak,iki...

batu_41
@batu-41
23 Şubat 2010 Salı 15:28:10
Gördüm gül yüzünü yüreğim açtı
Gönül kafesimde bülbülüm öttü
Gözlerim önünden gençliğim geçti
Rastlayınca sana ah gece gözlüm

Saçların savrulur gönül dağımda
Güllerim açıldı viran bağımda
Yaşlı beden bir ilkbahar çağında
Yirmisini yaşar ah g...

Gece gözlüm, @Çamlıgil
23.2.2010 14:22:59
batu_41
@batu-41
23 Şubat 2010 Salı 13:03:34


Son gülüm değildi benim, koklayamadığım ilk gülümdü,
Öylesine özlemiştim, sesini duymak özgürlüğümdü,
Oysa ben öyle hasrettim, onunla bir defa konuşmaya,
Kalbim duracak sanmıştım, sanki benim için düğünümdü,

Nihayet buldum izini, benden...

batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 23:22:19
BİR GÜN BENİ ÖZLERSEN..!!!


Bir gün olur da beni hatırlarsan
Denizlere sor dalgalarda gözyaşım var
Nereye gittigimi ögrenmek istersen
Martılara sor onlar sana söyler
Bir gün olur beni istersen
Erik çiçeklerinden gelinligim
Şeftali çiçekle...

batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 23:19:37
Kırıldık

Umutlarımız tükendi belkide

Ben...küskün çiçekler gibi

Sen...gurbet ellerde bir hercai

Hasret bitti ..bitti dedik ama

Biz ...biz...ikimiz...

Firkat ateşiyle yandık o anda


Kutlarım değerli dost.Yürek sesiniz akmış sayfa...

Kimbilir ?, @GÜLDESTE
19.2.2010 23:58:07
batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 23:14:33
İYİ BİLİRİM

Hasretlik çekenleri iyi bilirim
Parçalanır onlar için yüreğim
İşte ben onlara canlı örneğim
Hasretlik çekenleri iyi bilirim

Ülkemizin işte bu gerçekleri
Yürekler dağlıyor hep türküleri
Hâlâ uyaramadık uyuyanları
Uyutanları uyu...

İyi bilirim, @aliorhan06
22.2.2010 22:51:07
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.363
Şiir Okunma
3.866.395
Yazı Okunma
82.980
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL