(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAKİM BEY-3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAKİM BEY-3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hakim Bey üçlemesi bir bütün benim gözümde; Bu ülkede inısanların yoksul ve cahil kalmalarını sorgulamak zorunda Hakim beyler önce.. Kime yaradığını, kimin beslendiğini gözden kaçırmadan... Adalet mülk'ün temelidir sözü, o yoksulu mülk etmez; o'nun hakkını O'nun mülkünü de korumaktır sözün özü... Yıllar önce benzer bir duyarlılıkla yazdığım, 2006'da yeniden düzenleyip deftere kaydettiğim bir şiirim geldi hatırıma..
Beraatimi İstiyorum Hakim Bey..!
İtirazım var, Yaşananlara Karşı olan varsa Yazdıklarıma; Koyabilmeli eleştirisini, Hata diye yorumladıklarıyla.. Oturup kabullenmem, Sakin olmam mümkün değil; Kimse el uzatmasın Savunma hakkıma... Sadece şiir yazmıştım; Üstelik duvara değil, sayfama Suç olduğunu nerden bileyim Şiir yazmanın.. Gerisi tevatür inanın, Piza Kulesini filan Ben yamultmadım. Kimse gıyabımda hüküm veren, Kırdığı kalemi Bulup da yapıştırsın Ben sorumlu değilim hatalarınızdan Kız kulesiyle alakam olmadığını, Anzaklara içki de satmadığımı, Üstelik; Bilumum olası suçlardan arındığımı Hele bir duyurun ahaliye.. Artık bulacağınız uygun bir şekilde, Temizleyin sabıka kaydımı. Gerisi yalan, Elbette özgürlüğe, vatanıma sevdamı Söylediğim şarkıların makamını Aldığım solukların hesabını Veririm nasılsa kaçınmadan..