Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 21:01:33
KAZAN

Ezildi taneler envâitürlü...
Ezelden yellenir ateşi harlı;
Taşıyor lezzeti köpüğü kirli;
Kapağın suçu yok, kaynıyor kazan.

Menfaat üstünde yontulup lâflar,
Menzili tartılmaz görülmez gaflar,
Yalandan pestili çiğniyor saflar!...
K...

Kazan, @Salih Erdem
22.2.2010 16:17:18
batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 14:31:55
Her insanın hakkıdır





Her insanın hakkıdır, insan gibi yaşamak,
En büyük şeref ise, elbette insan olmak,
Irka, dine ve dile, öncelik tanımamak,

İnsan olmayan varsa, bizden ayrılabilir,
İnsan olan sadece, insanı bilebilir,


Mi...

batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 14:29:22
Ama ben görememiştim .
Sonra içimden öyle garip birşey geçti ki,
Düşündüm gözlerim görüyor ,hemde çok iyi görüyor
Peki ama önümde duran şu tuzluğu neden görememiştim.
Bundan şu kanıya vardım ki?
Bir anlık öfke bile gözü körediyor

Sonra gözle...

batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 14:14:27
Kal diyen olsa da duramam artık;
Gözümde başlarken hazan yağmuru..
Sensizlik şehrine bir bilet aldım…
Gözümde başlarken hazan yağmuru…

Dinmiyor bir türlü akıyor yaşlar;
Ortaktır derdime şu sağır taşlar;
Sebebsiz boşyere çatılmış k...

Hazan yağmuru, @Ali ALTINLI
22.2.2010 02:05:43
batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 14:11:15
Kör karası gecelerde ağlamayacağım,
Gecenin bir yarısı,uyanmayacağım kabuslarla,
Kırılmayacak bundan sonra,kolum kanadım…
Yıldızlar,
Yalnızlığıma değil,
Mutluluğuma ortak olacaklar…

Ah yâr!

Ne yaptın bana böyle?
Sen hiçbir za...

Ah yâr !!!, @Sevgi Salman
22.2.2010 00:02:15
batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 13:25:58
Gözlerim yenilmiş, uykusuzluğa,
Bir kardelen kadar buruk baharım.
Umudum yenilmiş, umutsuzluğa,
Geceden karanlık yine sabahım.

Sözlerim yenilmiş, yalan,dolana,
Sırtımdan vuruyor dost sandıklarım.
Hayaller kurarken, gelen sabaha,
Gecemi yakıy...

Düşmeye gör, @ensarpinar
21.2.2010 01:29:38
batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 06:57:28
DİRENİŞ VAR


Ankara’da emekçinin yüreği.
Analar, Babalar can, cana.
Onlar hepsi evlerinin direği.
Direniyor Yiğit Tekel işçileri.

Onbinler yürüdü dün desteğe.
Selam olsun direnen emekçiye.
Onbinler geceledi, sabaha kadar.
Ama hala ...

Direniş var, @UNALAN
21.2.2010 12:07:19
batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 06:25:08
AŞKIMI GERİ VER


Ağla desem gözüme, ağlayamaz ki artık
Çağla desem gönlüme, çağlayamaz ki artık
Bağlan desem kalbime, bağlanamaz ki artık
Kurudu gözyaşlarım, yaram dağlandı artık
Gelme sakın istemem, kapı açılmaz artık

Bulunmaz Hint kumaşı...

Aşkımı geri ver, @belkiz
19.2.2010 14:06:02
batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 06:19:50
Görebilsen hâlimi cenneti terk ederdin
Bakar yaralarıma ben ne etmişim derdin
Bu dinmeyen sızıyı ciğerime sen verdin
Hasretinle tükendim seni çok özlüyorum.

Sığındığım limanlar lodos ile yıkıldı
Üzerime basarak zirvelere çıkıldı
Varlığım bu d...

batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 06:16:57
Bir zamanlar benim de bir sevgilim vardı,
Ne yere sığardı nede göğe,
Hayret nasıl sığdırmışım onu kalbime,
O hayırsızın biri,
O hain’in biri.,
O benim için ölü.
Ne güzel anılar yaşamıştım onunla.
Bırakıp gitti sonunda.
Yanık yarası gibi...

Sevmiyorum, @AHMET ACAR
21.2.2010 14:48:14
batu_41
@batu-41
22 Şubat 2010 Pazartesi 06:11:33
Baş tacımız dedik suçu sevgiye
Bulmadık sevgilim ayrılamadık mı?
Allah’a duadan bir gün geriye
Kalmadık sevgilim ayrılmadık mı?

Düşümüzde kaldı mutlu bir yuva
Bütün hayalimiz düştü bak suya
Hiçbir seven kalpten dilden beddua
Almadık ...

Ayrılmadık mı?, @romanci28
19.2.2010 20:54:45
batu_41
@batu-41
18 Şubat 2010 Perşembe 05:35:54
18 Şubat 2010 Perşembe 03:20:16
______Sel olsun kahkahan,neşe tufanı...
______Sular çekilince,bulurum seni...!
______Yürü,görsün dünya; Güzel endamı...
______Belin bükülünce,bulurum seni...!

----Bırak düşlerimde kalsın,her sitem...
----Yürek...

Bulurum seni, @ensarpinar
18.2.2010 02:19:31
batu_41
@batu-41
18 Şubat 2010 Perşembe 02:07:49
Neden yoksun bıktın mı benden?
Haber almıyorum üzgünüm senden.
Sesin gelmiyor artık, kırık mı telden?
Koku gelsin artık sevdiğim gülden.



Duman olsa haberin, yine izlerim.
Geleceğin bilsem yolunu gözlerim.
Yorulup kar üstüne düşse dizlerim...

Neden yoksun, @mete75
17.2.2010 23:18:22
batu_41
@batu-41
18 Şubat 2010 Perşembe 01:59:37
Kırık dökük geçmişim,
Yıkılmış hayallerim..
Ben kimim?Nerdeyim?

Bu koşturmaca neden?
Ben niye durduğum yerdeyim?

Çıkarmanın vakti geldi,
Parmaklılar ardından,
Kilitli kalbimi…
Müebbet hapse af çıkardım da
Bunca yıl sonra bocalar mı...

batu_41
@batu-41
18 Şubat 2010 Perşembe 01:23:27
Seni seviyorum sonsuza dek de seveceğim,
Eminim ki sen de beni seviyorsun inanayım değilmi ?
Veda etmeyi düşünüyorum sana ,
İşitiyor musun her gece bağırıyorum gıyabına,
Yıllarımı çaldın geçmiş günlerimi geri ver bana.
Omzuma başını koymak isti...

Aşkım ( akrostiş ), @AHMET ACAR
18.2.2010 01:03:52
batu_41
@batu-41
17 Şubat 2010 Çarşamba 14:10:04
kurşun gibice
öylesine de ağır
duyun hey komşu
çık üstüne de bağır



Gönlünüzdeki baharlar hiç biymesin şairim.Gönlünüze,yüreğinize sağlık.Güzel bir şiirdi.
batu_41
@batu-41
17 Şubat 2010 Çarşamba 14:07:52


----------Dalmış,uykusuz gecenin şafağında..
----------Bir damla gözyaşı gül şakağında...
----------Gülmüş sanki gamzesi, yanağında...
----------Uyan;Ey gönlümün,gülü,lalesi........!

Saçmış zülüfleri,seherin yeli......
Sırma gibi,omuzunda ...

Uyan, @ensarpinar
17.2.2010 00:06:21
batu_41
@batu-41
17 Şubat 2010 Çarşamba 13:59:41
BENİM BAHÇEM

Hayat bahçemde
Dilek ağacım vardı
Bez bağlardım dallarına
Gözyaşlarım karışırdı dualarıma
Bahçem öyle güzeldi ki
Renk renk çiçeklerim açardı
Hepsi benim anılarımdı
Koparmaya kıyamazdım
Bahçemin kapısını
Sevdiklerim a...

Benim bahçem, @GÜLDESTE
16.2.2010 23:15:04
batu_41
@batu-41
17 Şubat 2010 Çarşamba 13:55:55
Bilseler de sevinirler
Oh ne iyi olmuş derler
Çoğu kıskançtırlar zaten
Kimselere diyemedim.

Kader buymuş deyip durdum
Kendime teselli verdim
Derdimi içime gömdüm
Kimselere diyemedim.


Dost yürek her gönülde acılar farklı farklıdır.İşte k...

batu_41
@batu-41
17 Şubat 2010 Çarşamba 13:53:10
Yürek isyanını dile getirmiş,Kutlarım dost kalem.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.335
Şiir Okunma
3.866.180
Yazı Okunma
82.977
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL