Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 13:15:22
Taşıyamam ben bu aşkın yükünü
Ağır desem ağır hafif kalır
Al kalbimden gel de derdin kökünü
Yoksa senden önce ecelim alır

Harabeyim gel gör perperişanım
Kalmadı namım bak garibanım
Çekiliyor ruhum ile şu canım
Yokluğun acıtan bir yara olur
...

Harabeyim, @ceyhunaltunkas
2.3.2010 12:58:40
batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 13:07:01
Kara kalem kara yazmış yazımı,
Taşa çatıp kırdım gönül sazımı,
Kimse dindiremez yürek sızımı,
Gör eskiden neydim ne hale geldim.

Ayla koşar yıldızla dans ederdim,
Çileli başım var bitmez kederim,
Gurbet elde öldü yazık pederim
Gör eskiden ne...

Kara kalem, @AHMET ACAR
2.3.2010 12:53:49
batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 12:48:24
ustaların usatası.Şairlerin efendisine selam olsun dost.Mükemml bir dinledim sayfanızda.Saygılarımla kalınız....
Vesselam, @ çetin kabak
2.3.2010 01:24:04
batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 12:46:21
Kaç çiçeği soldurdum, o tozlu yollarında
Sen, sevdalı yüreğim, kururken neredeydin
Kaç cananı yar ettim, yorulmuş kollarımda
Sahte aşklar kalbimden, vururken neredeydin

Sakın sorma hemen git, pişmanlık duygusuyla
Doyumsuz arzulara, şimdi dost ...

Sakın sorma, @samanyolu1234
2.3.2010 01:08:12
batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 12:33:16
’’Alma mazlum ahı çıkar aheste.’’
Pişmanlık duysanda en son nefeste,
Ruhun çıkarken gönül kafeste,
Gerçeği görmeyen kulu neyleyim?

Her gün yaklaşırken o malum sona,
Topraktan geldikse döneriz ona.
Bütün dualarım ...

Neyleyim, @HATAYLI
23.12.2009 20:27:39
batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 12:21:30
Cananım bu kentten gittin gideli
Beni her dem yakan sözlerin kaldı.
Gökte Saman Yolu yıldız misali
Odamda asılı gözlerin kaldı.

Ararım ben seni evde sokakta.
Parklarda caddede köşe bucakta
Şöyle geri dönüp arkana bak da
Akort bozuk suskun sa...

Gözlerim aksın, @HATAYLI
28.2.2010 21:05:43
batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 10:12:13
Dost yüreği tebrik ederim monoton bir hayat ve şiirde başka temaya yer vermiş zekice bir çalışma kutlarım.Ben gittim gördüm çokda hoşuma gitti.
Sizin çalışmanızda hoşuma gitti hoşça kalın
Yayla termal, @sevdapınarı
2.3.2010 02:05:27
batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 09:19:37
Sen ,istediğin kadar değil..!
Sevebildiğin kadar sevseydin beni,
Başarmak kadar zor olsada,
Vuslat kadar mağrur olurdu bu aşk.
O kadar kolay mı ? Beni bende bırakmak.
O kadar kolay mı ? Bu yürekle oynamak.
Ahh.. Yok mu Şu kırılası ayaklar..!
G...

batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 00:52:08
Dost sizi fark eememişiz kusura bakmayın.Ne güzel şiirleriniz varmış böyle keyifle okuyorum inanın.Hep birlikte olalım dost kalem.
batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 00:49:53
Söylentiler almış başını
Vesvesenin yerinde yeller
Diyarı terk etmiş melekler
Lanetlerin şehri olmuş fikirler
Saplantı ve kıvırt/kanlık

Akkorsuz bir gitarda besteleniyorum
Yine yoksun düşünce
Beş parasız zühürt
Avluda açılan mendile konuyo...

Düşünceler, @vel-asr
1.3.2010 12:13:17
batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 00:44:06
Hep öksüzdü sensiz , sevgisiz sol yanım,
Sızım sızım sızladı yokluğunda hep canım,
Ah bir duyabilsen görebilsen can yoldaşım,
Hasretim bitti , ama sönmedi hiç yangınım...

Bak tek tek ağarıyor sırma gibi saçlarım,
Kalmadı dökülecek birkaç damla...

Doğum günüm, @Sonkardelen
21.2.2010 14:03:29
batu_41
@batu-41
1 Mart 2010 Pazartesi 23:49:13
Akıl kullanmak kişinin harcı
Tavuğu görmeden Kaz’ı bilmeyiz
Çalışıp üretmek varlık ilacı
Boş zaman görmeden nazı bilmeyiz.

Yaşam zorlaştı hele bu çağda
Rızık aramada tarlada bağda
İster şehirde isterse dağda
Soğuk kışı görmeden yazı bi...

Bilmeyiz, @Suskunyolcu
1.3.2010 16:00:51
batu_41
@batu-41
1 Mart 2010 Pazartesi 23:24:53
Ana adını sorandan,
Millete plan kurandan,
Miklin miskin oturandan,
Allah’ım bizi sen koru.

Salyasını akıtandan,
Kendi yerken bakıtandan
Ters taraftan okutandan
Allah’ım bizi sen koru.

Oğuzsoylum soysuzlardan,
Deccal gibi boy...

batu_41
@batu-41
1 Mart 2010 Pazartesi 23:11:01
Sultana yük olur şöhreti şanı
Yar yar diye aksa gönül çeşmesi
İncinmez bülbülün yansada canı
Boş değil gönlünün güle düşmesi.

Vuslat olmayanın dinmez ağrısı
Mecnun olan anlar işin doğrusu
Mevla’yı zikirdir Leyla çağrısı
Yüz bin ...

Sevda, @Erdoğan BEKTAŞ
1.3.2010 23:08:04
batu_41
@batu-41
1 Mart 2010 Pazartesi 23:09:04
Bana haset duyanlar dolanırken çevrende
Arlandım, arlanmanın hakkını veremedim
Onurlu, güzel yerim varken şimdi evrende
Neden küçüldüğümün sırrına eremedim


Hep kıyas edilirken hasret duyduğun yâre
Sana gün ve âtiyi sunmaktan aciz kaldım
Se...

batu_41
@batu-41
1 Mart 2010 Pazartesi 23:05:13
Bilirsin hasretim seni sevmeye
Razıyım ömrümü sana vermeye
Ne zaman çağırsan her an gelmeye
Müsade eylede varayım canım

At kuşkularını, bırak korkuyu
Seninle uyuyayım gece uykuyu
Aşkın kanunu bu, gerçek sevgiyi
Bırakta yaşayalım sevgilim.
...

batu_41
@batu-41
1 Mart 2010 Pazartesi 22:25:02
HOCADA SARIK YANMAZ MI?

Şey’i elleyip elleyip
Minareye çıksa Âşık
Ezanı türkü belleyip
Ayşe kıza yaksa Âşık

Hocada sarık yanmaz mı,
Danimarka uyanmaz mı
Geç bu halkı, işin ucu
Diyanet dayanmaz mı?

Allahüüü..! ya.. Allahü..! ya.....

batu_41
@batu-41
1 Mart 2010 Pazartesi 22:22:24
Vali Beye, Isparta’ ya, Halkına
Al rengiyle Ay Yıldızlı Bayrağa
Binbir ürün veren,sizin toprağa
YÜZ SÜRMEYE GELDİK, BU GÜN SİZLERE.

MİSLER GİBİ KOKAN, O GÜLÜNÜZDEN
CENNET MİSALİ, ŞU GÖLÜNÜZDEN
GÜLDÜKÇE GÜL AÇAN,O YÜZÜNÜZDEN
NASİPLENMEK...

Isparta ve eğirdir' e, @lemoslu
1.3.2010 21:54:24
batu_41
@batu-41
1 Mart 2010 Pazartesi 03:33:23
Neden böyle oldu sonumuz bizim
Hep dertli çalıyor sazımız felek
Titriyor ellerim tutmuyor dizim
Niye böyle kara yazımız felek

Bana zalimlerden medet umduran
Bak şimdi çamurla doldu kunduram
Mazi paramparça her anımız dram
Ne zaman gülecek yü...

Felek, @ceyhunaltunkas
28.2.2010 19:14:24
batu_41
@batu-41
1 Mart 2010 Pazartesi 03:31:11
Bir ateş de sen yaktın, acımadın halime
Seni seven gönlüme, hüzün eker geçersin
Leyla’dan beter oldum, sus diyemem dilime
Umut fidanlarımı, neden söker geçersin


Kapatmıştım yadlara, gönlümde tekti yerin
Gülmeyen gözlerimde, yağmur seni...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.359
Şiir Okunma
3.866.377
Yazı Okunma
82.977
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL