Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
29 Ocak 2010 Cuma 17:14:11
even yürek yazmış gönül pınardan sayfaya akıtmış .Kutlarım dost kalem.
Yokluğun, @canesra
29.1.2010 12:41:35
batu_41
@batu-41
29 Ocak 2010 Cuma 17:10:32
Gurbet ocağında böyle hep çile ile,
Acılar çektirdiler bize, hep bile,bile.
Bizi anmasanızda,çağırmasanızda,
Dostlarım biz size, hasretiz,hasret..!

Durak YİĞİT böyle bitecek ömür,
Elbet bizede sıla yolu görünür..
Ağlayan gözleri mevlam ...

Ölmüş gibiyim, @belkiz
25.1.2010 17:30:31
batu_41
@batu-41
29 Ocak 2010 Cuma 16:39:14
Güneş İstasyonu’nda karıştı tren gene
İhtiyar ile çocuk veda etti trene
Palas pandıras birden dışarı itildiler
..Ve anne çığlık attı: ‘İhtiyar yavrumu ver..!’
Ama çok geçti artık banliyö yürümüştü
Anne heyecanından bayılıp yere...

Banliyö sefası, @bekirce
28.1.2010 19:31:07
batu_41
@batu-41
29 Ocak 2010 Cuma 16:31:04
ön be gurbet kuşum yeter gezdiğin
Yetmiyor mu beni böyle üzdüğün
Bilmez misin benim seni sevdiğim
Dön be gurbet kuşum yeter gezdiğin

Uzun yıllar sürükledin peşinden
Dönmez isen silinirsin düşümden
Etme beni bu dünyada sevgiden
Dön be gurbet ...

Dön be, @aliorhan06
28.1.2010 22:43:01
batu_41
@batu-41
29 Ocak 2010 Cuma 16:28:07
Ne dilersen karşına, önce kendine dile;
Dile ki; düşmeyesin, utançta dilden dile…
Ferâset kılıcınla, kibrini dile dile;
Benliği eze eze… Anca ıslâh olursun…
Yunusça nefes alır, mısralarda solursun.


Boşa değil, nazımla, çiğn...

Kalender, @Salih Erdem
29.1.2010 13:44:49
batu_41
@batu-41
29 Ocak 2010 Cuma 16:15:54

Eşşek senden özür dilerim,senide ettiler en sonunda talan.Falan filan birazda sen al sen oyalan.

Söz yerinde söylenmeliymiş meğer.Dost el söylerse böyle söyler.
batu_41
@batu-41
29 Ocak 2010 Cuma 01:07:34
**SİTEM**

Kâbuslu gecenin sabahındayım
Canımdan bezdiren güne kırgınım
Biten sevdaların ben âhındayım
Gençliğimi çalan düne kırgınım


Bir adım gelene koşarak gittim
Buz gibi çözüldüm eridim bittim
Sorarım kendime ne yanlış ettim
Yedivere...

**sitem**, @acemice ben
29.9.2009 00:09:51
batu_41
@batu-41
29 Ocak 2010 Cuma 01:05:17
İster uzak olsun isterse yakın
Kötüyü aklına düşürme sakın
İçimde feryatlar ediyor akın
Baharda yel gibi estim de geldim


Gözüne bakınca sevdayı gördüm
Aşkı nakış gibi işledim, ördüm
Kalbini hissettim sanma ki kördüm
Baharda yel gibi estim ...

Estim de geldim, @acemice ben
29.1.2010 00:52:45
batu_41
@batu-41
29 Ocak 2010 Cuma 01:00:31
GÖNLÜMÜN GÜLÜNE…(Beyitler)

GÖNLÜMÜN GÜLÜNE…(Beyitler)

Gönlümdeki gül goncası gürleşir gülünce
Görmeyesin gam güzelim gülesin gönlünce
Az laf çok iş kutlarım dost kalem.İiki satırda hayat yüüklü
batu_41
@batu-41
29 Ocak 2010 Cuma 00:48:56
Senin yaran teninde bende yürek yaralı.
Kader sayfamdaki bak her bir satır karalı.
Masum yüzlü dilberim bana adım soralı,
Bakışlarındaki gizde telef oldu bedenim,
Seni böyle bırakıp söyle nasıl giderim?

Gitmek çözüm müdür kaçmak olur savaştan....

Söyle nasıl giderim, @HATAYLI
28.1.2010 17:37:14
batu_41
@batu-41
28 Ocak 2010 Perşembe 18:34:44
Vurulmuşum toprağına taşına.
İnsanına , çiçeğine , kuşuna.
Güzel bayrağımın ayyıldızına.
Bütün canlar feda olsun Türkiyem...

Dağlarında kaval çalar çobanın.
Yanık yanık türkü söyler kızanın.
Efkârlanır , şiir yazar ozanın.
Yazar seni mısra m...

Türkiyem, @Mehmet Aktaş
27.1.2010 18:20:43
batu_41
@batu-41
28 Ocak 2010 Perşembe 18:27:32
Gönül kervanı bu ıraktır yolu
Güller arasından süzülüp gider
Kimbiir nasıl ? neresi durağı ?
Yürekler konuşur lal olur diller

Gariptir yolcusu yükü aşk dolu
Vuslat yaylasına ömrünü döşer
Hasretle sarılır sevgi yumağı
Umutlar saçılır gülümser...

Gönül kervanı, @GÜLDESTE
20.1.2010 00:48:24
batu_41
@batu-41
28 Ocak 2010 Perşembe 18:14:07
Nice umutlar söndü ışıklar içinde
Albenili şehrin sokak lambalarımda
Henüz yolun başında ilkbaharında
Ne güzel dünyaları vardı düşlerinde



Korunacakken düştüler tehlikelere
İnandılar saf kalple yabancı ellere
Katlanmak zorunda kaldı gülenl...

Uçuyor kelebekler, @mete75
27.1.2010 22:19:24
batu_41
@batu-41
28 Ocak 2010 Perşembe 17:49:45
Hamurlar katlı katlı
Laz böreği bir tatlı
Böyle sütlaç görmedim
Bak bu sütlaç kabaklı

Mısır unu ve üzüm
Az biraz buğday unu
Pepeçuraymış adı
Bu da tatlının sonu

Kırbirkere maşallah
Diyelim mi Rize’ye
Tam Manice tadında
Doyduk gez...

Manice ( 53- rize), @UNALAN
28.1.2010 12:36:54
batu_41
@batu-41
28 Ocak 2010 Perşembe 17:17:35
Ters yönleri arşınlarken adımlarımız
Avareler gibi şaşkındık
Dönüp tekrar bakıştık
Son kez kavuştu gözlerimiz
Hiç unutmamacasına


Kaleminizin gücü belli dost.Yürekten kutlarım.Keşke okuya bilseydim bende.Hayat,kader,felek ne dersek diyelim...

Mucize, @flycan57
17.1.2010 22:38:02
batu_41
@batu-41
28 Ocak 2010 Perşembe 00:05:08
n ömrü az olan bir gül
Nasıl gölge yapsın ki dalına
Sana gülüm diyemiyorum
Bunun için korkarımda
Sabır sadakatteymiş
Tutkuyla bağlıyım ya sana
Onun için belki de
En bitmez tükenmezinden ,
O da bende çokça…

Yine de boş değildir
Boş...

batu_41
@batu-41
27 Ocak 2010 Çarşamba 23:50:50
Dal altında dal büyümez
Gölgede daim uyumaz,
Der ki; güneşim suyum az,
Seni bu sevdam büyüttü.

Sevgi ve sevda soyuttu,
Bu tavrın beni uyuttu
Aşkım tek yön tek boyutlu
Seni bu sevdam büyüttü.

Oğuzsoylum rahmet ola,
Gele yerimi boş bula,
...

batu_41
@batu-41
27 Ocak 2010 Çarşamba 23:46:44
Yenik düştüm sevdaya hiç kendimi övemem.
Boynum bükük kadere talihimi dövemem.
Gönül kıblem sanadır başkasını sevemem.

“Adına gül dedim ya! Seni gülden sorarım.
Bir gül diktim tavafa. Döner döner ararım.”


Usta kalemi tebrik ed...

Adına gül dedim ya!, @romanci28
27.1.2010 22:00:08
batu_41
@batu-41
27 Ocak 2010 Çarşamba 18:06:22
Bir meczup dolanır içimde,
Çıldırmış gözleriyle,
Bazen bir huri,
En berrak, billur haliyle...

İçimde Ahab?ın darağacı,
Karıp katacağım tüm benliğimi,
İyi, kötü demeden!
Sonra atacağım sehpaya tekmeyi..

Ruhum Ahab?ın darağacında sallanırke...

Ahab'ın darağacı, @GulBeyaz
26.1.2010 18:12:56
batu_41
@batu-41
27 Ocak 2010 Çarşamba 17:20:52
ü»



Bir imparatorluk bir devlet gibi
Can yurdumda kuruluşum senmişsin
Dağların zirvesi, denizin dibi
Kâinatım var oluşum senmişsin

Hayallerim dem sürerken hüzünde
Aşk silah kuşandı senin yüzünde
Bir çift mavzer gibi bakan gözünde
H...

Senmişsin, @aşık obalı
26.1.2010 21:13:55
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.304
Şiir Okunma
3.865.965
Yazı Okunma
82.972
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL