Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 11:48:57
Bütün suçların suçlusu,
Meğerse Ergenekon muş!
Hem de en açık uçlusu,
Meğerse Ergenekon’muş.

Gizli örgüt açık şema,
Nedense belirsiz tema
Tanıyormuş yer gök sema,
Meğerse Egenekon’muş

Bizi okula salmayan,
Vatan sevgisi olmaya...

Ergenekon'muş, @kocakurtsoylum
7.3.2010 14:43:58
batu_41
@batu-41
5 Mart 2010 Cuma 16:09:51
Göz göz oldu yaram döndü irine,
Gün geçtikçe her gün iner derine,
Ben dert çektim sen gam çekme sevdiğim.

Bir sonbahar çıkıverdin karşıma,
Günde on kez uğruyordun çarşıma,
Bıraktın sen kaderle tek başıma,
Ben dert çektim sen gam çekme sevdiği...

batu_41
@batu-41
5 Mart 2010 Cuma 00:49:47
Gelen geçen vurmuştu bari sen vurmasaydın
Sözlerinle incitip karşımda durmasaydın
Seni seven gönlümü yok yere kırmasaydın
Yürek acıya gebe, bu yolun sonu firak (*)
Bana bir iyilik yap, kendi halime bırak.

Her derdine katlandım canı adadım cana...

batu_41
@batu-41
5 Mart 2010 Cuma 00:48:37
dEĞERLİ DOST SAYFAYI AÇSANIZDA ŞİİRİ OKUYA BİLSYDİK.
batu_41
@batu-41
5 Mart 2010 Cuma 00:07:54
EMRİN OLUR SULTANIM

Hicrana demir attım aşkının tutkunuyum.
Sesler çıkmaz dilimden bu sevda suskunuyum.
Kaderim küskün bana rüyalar bezginiyim.
Gülmek gelmez içimden fedadır sana kanım,
Gül de ben de güleyim emrin olur sultanım.

Hasretin çö...

Emrin olur sultanım, @HATAYLI
4.3.2010 21:31:14
batu_41
@batu-41
4 Mart 2010 Perşembe 16:59:12
Bahçe ektim ot kapladı
Ay gören yürek hopladı
Çok bekledim gelmeyince
Kumru o dala atladı

Aç gönül kapını gelem
Halini hatırını soram
İster isen bir sır verem
Kumrunu matem kapladı

Bu tenim fani gidecek
Melekler sual edecek
Ne...

Kumru, @Nuh Comba
4.3.2010 16:36:20
batu_41
@batu-41
4 Mart 2010 Perşembe 12:47:39
----Uzanır sereserpe yanıma yalnızlık,
----Bir başka hüzün verir ipekli boş yastık.
----Dilekler tutarım son ayrılığa ,
----Daha bir koyu gelir yeni ayrılık.

__Vurur dağlara hazan solar lale gül,
__Bir başka matem tutar dağlara bülbül.
__Umut...

Düş, @ensarpinar
4.3.2010 00:29:23
batu_41
@batu-41
4 Mart 2010 Perşembe 12:07:03
Kararı vermişsin gideceksin sen;
Giderken rüyamdan uyandır da git…
Veda sözleriyle kendini yorma;
Giderken rüyamdan uyandır da git…

Görme ağlasam da görme yansam da;
Her nefes alışta seni ansam da;
Seni dertlerime derman sansam da...

batu_41
@batu-41
4 Mart 2010 Perşembe 11:53:30
Nasıl sevebilirim ki yanardöneri
Bu bukalemunların çoktur hüneri
Sevemem ben gizli dönen dümeni
Nasıl sevebilirim ki dümencileri

Dönüp dönüp bakıyorum arkama
İkiyüzlüler hep yaparlar numara
Dayanamaz oldum bu fırıldaklara
Nasıl sevebilirim k...

Nasıl, @aliorhan06
4.3.2010 10:50:38
batu_41
@batu-41
4 Mart 2010 Perşembe 11:33:03
Bükme dudağını kıyamam sana
Bir damlacık yaşın dert olur bana
Zerrece umut yok vuslattan yana
Yüreğe düşecek nâr var bebeğim.

Güzellik dediğin nice sürecek
Yıllar defterini çabuk dürecek
Felek ağlarını ah/a örecek
Elinde hileli zar var bebeğ...

= bebeğim =, @gelmeyenvuslat
4.3.2010 00:07:56
batu_41
@batu-41
4 Mart 2010 Perşembe 11:29:39
GÖNÜL DİYOR Kİ
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

1981 yılının bir gurbet Akşamı Almanya'nın Lamspringe beldesindeki Heim'ımda Ankara'daki eşim ve çocuklarıma duyduğum ansızın bir hasret şidditeyle böyle bir şiir yazmı...

Gönül diyor ki, @bekirce
3.3.2010 22:59:17
batu_41
@batu-41
3 Mart 2010 Çarşamba 18:33:25
Dünya denen şu düzene.
Kem bakmayan gözümüz var
Yoksul fakiri ezene.
Söylenecek sözümüz var.

Erenlerden nefes aldık.
Sel olduk ummana daldık.
Ne aşırdık nede çaldık.
Doğrulukta özümüz var

Pervane misali yandık.
Her güleni biz do...

batu_41
@batu-41
3 Mart 2010 Çarşamba 16:05:11
Renginle, duruşunla, benliğime simgesin;
Rûhumücerretime, resmettiğim damgasın!
Remzine baş verdiğim, sen en kutsî imgesin;
Râyihan gönle katık, sîmân âsumânımdır.

Ah demeden işitir, ses veririz çağrına…
Altında toplanırız, aynı amaç uğr...

Bayrak, @Salih Erdem
3.3.2010 00:39:46
batu_41
@batu-41
3 Mart 2010 Çarşamba 16:00:58
Sevgilimin sesini, işittiğim her anda

Yüreğim titreyerek, dua ederim sana

Tüm insanlık adına, minnettarım ben ona

Bütün seven yürekler, kavuşur hayaline



Uzağı yakın eder, konuşulur cancana

Özlemini giderir, selam söyler canana

O...

Telefon, @belkiz
3.3.2010 05:28:03
batu_41
@batu-41
3 Mart 2010 Çarşamba 15:58:50
GÖRDÜM SENİ

Ben nereden gördüm seni
Dost yürekten sevdim seni
Gönlümden fed ettin beni
Ben nereden gördüm seni

Hayalim düşlerim oldun
Bahar yazda kışım oldun
Gözlerimde yaşım oldun
Ben nereden gördüm seni

Mekân tuttun gurbet eli
Tek h...

Gördüm seni, @aliorhan06
3.3.2010 09:31:34
batu_41
@batu-41
3 Mart 2010 Çarşamba 13:31:05
Elbet bir gün bitecek, varsa rağbet ismime.
Belki bir haramzade el koyacak kesbime.
Ne ola ki bedeli can olmanın cismime,
Ömrümü heba ettim kapında sürünerek.

Maşuka söz söylenmez, Ümit’im haddini bil!
Sevgi öyle kutsal ki; âşığa zulüm ...

batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 15:45:47
Sene iki bin on nereye geldik
Bizim insanların haline bakın
Kendimiz istedik kendimiz bulduk
Bizi uyutanın diline bakın

Suratlar kızardı sözler sertleşti
Vatandaş yokluğu bulup dertleşti
Şartlar ağırlaştı yükler sırtlaştı
İki büklüm o...

Nereden nereye, @gedik_of
2.3.2010 12:01:01
batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 15:43:37
Görünen köy kılavuz istemez ama o köy bir bambaşka,
İnsanlar yaşamlarının içinden, yanar senin bu aşka,
Yanan bilir feryat, senin çektiğin feryat acılı değil,
Ferhat bilir şirinin dünyasını, şirin Ferhat’ın değil...


Bu ayrı bir güzeldiK...

batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 14:12:38
Ben Durdu Şahin’ i görmeden yazdım,
Ayağı,uyağı bilmem Halil Bey,
Dostu ne kınadım ne kuyu kazdım,
Ayağı,uyağı bilmem Halil Bey.

Dostu mehtheylemek olur mu sucum?
Ancak buna yeter dermanım gücüm,
Methetme sırası sendedir koçum,
Ayağı, ...

batu_41
@batu-41
2 Mart 2010 Salı 13:59:48
Vurma yağmur vurma sinem üstüne,
Vuran vurdu zaten bir de sen vurma!
Yaşarken dünyaya döndüm küsküne,
Vuran vurdu zaten bir de sen vurma!

Şu anda aklımda yığınlarca şey,
Üretmeye dönük sendeki eşey.
Gelme sen üstüme buluttan düşey,
Vuran vur...

Vuran vurdu, @OzanFeyzi
2.3.2010 02:24:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.351
Şiir Okunma
3.866.341
Yazı Okunma
82.977
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL