Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
13 Mart 2010 Cumartesi 17:57:41
BEBEĞİMDİN...

Bebeğimdin,
Bakmaya kıyamadığım,
Öpmeye,koklamaya doyamadığım,
Yoluna ömrümü adadığım.....


Bebeğimdin,
Dizlerimde saçlarını okşadığım,
Gözlerinde hülyalara daldığım,
Sevginin en güzelini tattığım....


Bebeğimdin,
Baha...

Bebeğimdin..., @Yasemin Şatoğlu
13.3.2010 16:36:04
batu_41
@batu-41
13 Mart 2010 Cumartesi 15:01:06
Gecede saklı ,senin varlığın
Varlığın ki ,gizemli bakışlar dağıtır
Baktığım zaman,
Beklerim ben de, günün ağırmasını
Senin geceyle tekrar gelmen için,
Sonra gece çöker , sen düşersin ,
Aydınlık suretinle ,
Dağınık saçlarınla yaslarsın başını o...

___gecede saklı, @Y. Kaya
13.3.2010 10:55:49
batu_41
@batu-41
13 Mart 2010 Cumartesi 13:24:44
Tarih Tekerrür mü Ediyor



Yeniden bir fakültede, kavga yapmış öğrenciler,
Ne olursunuz yapmayın, geçmişten alınız dersler,
Aklınız var diliniz var, neden konuşmuyorsunuz,
Sorun yok mu, elbette var, kavgayla biter mi dertler,


Halen s...

batu_41
@batu-41
13 Mart 2010 Cumartesi 13:19:34
Yunus ’a verdiğin gönül farklı mı ?
Ah-u zar eyleyen ne aşıklar var..!
Bin yıl ömür versen,istemem gayrı.
Yüreğim < RAB > diye bir seni anar.

Neyleyim dünyanın taht-ı tacını,
Bir damla nurunla, deryalar dolar
Bırakma yüzüstü bu isyankar...

E b e d, @ensarpinar
13.3.2010 02:17:05
batu_41
@batu-41
13 Mart 2010 Cumartesi 10:50:28
Kıskanırım diyenin, sevgisine inanir
Beni seviyor diye, her acıya dayanır
Sorgulamaz nedense, bu yalana aldanır
Sevginin adı kadın, farketmez b u hesabı.

Tarih boyu kıskançlık, öldürmüş kardeşleri
Bu hastalıklı duygu, ayırmış hep eşleri
Kıska...

Mor mizah, @belkiz
13.3.2010 10:23:59
batu_41
@batu-41
13 Mart 2010 Cumartesi 09:52:26
Mevzu basit, dava derin. Anla artık niyeti…
Yıllar yılı ne kazandık? Değiştir zihniyeti…
Bil ki hakkım helâl değil, verirsen bu diyeti!
Adaletin sana haram! De hadi ne beklersin…

Sen belgenle doğruları, anlatamazken daha;
El ...

batu_41
@batu-41
13 Mart 2010 Cumartesi 00:57:46
Yorumu sabah yazacağım tekrar.Hemde buna bir ses vereyim sabahta.
Emanetim sanadır, @kader44
13.3.2010 00:36:22
batu_41
@batu-41
13 Mart 2010 Cumartesi 00:30:03
TARİHî İHMAL

Önce sağlık.. hayatın tadını değiştirin!
Ya siz değişin, ya da adını değiştirin!
Sakarya tarihimiz, ihmale gelmez tarih!

Kocatepe’de ezan.. Sakarya’da çan sesi
Nerden esti bu hava, bu gaflet neyin nesi
Sakarya Cadde...

Tarihî ihmal, @bekirce
12.3.2010 22:18:01
batu_41
@batu-41
12 Mart 2010 Cuma 16:27:21
Ayrılık oklarıyla yaralıyım ben.
Gündüzümde gecemde senle her anım.
Hiç çaban yok gurbeti çok mu sevdin sen?
Sen yoksun ya yanımda eksik bir yanım.

Rüyalar tek tesellim dolu seninle.
Gözlerinle ağarır her sabah tanım.
Sensizlik cehennemdir ka...

Bir yanım eksik, @HATAYLI
11.3.2010 08:31:11
batu_41
@batu-41
12 Mart 2010 Cuma 16:23:03
Gözlerinin menzilinde bir çift çılgın aşık,
Köz ile buz.
Vuslata erince,
Gökler kırmızının en yanık tonudur.
Bedenimle ruhumun arasına giren,
Bir damla gözyaşı süzülür bozkır yanığı yanaklarından
Yüreğime düşer.
Tek bir damla istemiştim zate...

Köz ile buz, @buket cihan temür
11.3.2010 21:26:02
batu_41
@batu-41
12 Mart 2010 Cuma 16:14:24
Aksivri pınardır,
Kızıl özü,bandarası,yuvası,
Kohu dağı,serkiz alan yaylası
Gezdim demesin gidip görmeyen
O tarihi evlerini görmeyen
Ben ev gördüm demesin
İnsanları candan vazgeçemezsin
Ayrılmak zordur anlatamazsın
Hasret ateşi ile gönlünü av...

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
12 Mart 2010 Cuma 12:01:08
Şiirler şarkılara dönüşmeden ;
Öpüşmeden mızrapla notalar.
Çiğler yaprağa düşmeden ;
Ürküşmeden gölgelerden balıklar.
Ne olur tenha olsun.!
Ardında bıraktığın sokaklar.
Ne olur bu defa yürekten sun.!
Son defa dön ,yok olsun uzaklar.
Kalbim za...

G e l, @ensarpinar
12.3.2010 01:32:46
batu_41
@batu-41
12 Mart 2010 Cuma 11:57:48
VURUŞUN ÖLDÜRSÜN =


Mademki vurmaya ahtın var beni
Elini çabuk tut fikrinden cayma
Vurunca toprağa düşür bedeni
******Boşalt şarjörünü bir iki sayma
******Vuruşun öldürsün yaralı koyma.

Neydi suçum söyle günahım neydi?
Senden başkasına el...

batu_41
@batu-41
12 Mart 2010 Cuma 11:55:03
Bak…!!
Bak yine yağmurlar yağıyor
Ama yağsa da
Artık eskisi gibi, kokmuyor ki kara toprak
Olmuyor be can…Olmuyor
Gidenin yerine bir yenisini koymak…

Hala cebimde ümitlerimle
Dualarla bekliyorum adını zikrederek
Çünkü......

batu_41
@batu-41
11 Mart 2010 Perşembe 12:54:34
SÖYLEN

SÖYLEN

Söylen bana nasıl rahat ederim
Dinleniyor olursa hep telefonum
Oldukça fazlalaştı tele kulakçım
Söylen bana nasıl rahat ederim

Biraz aklım vardı hepten karıştı
Şerif’in türküsü aklıma düştü
Bütün hırsızlarımız sınırı aştı ...

Söylen, @aliorhan06
11.3.2010 12:45:22
batu_41
@batu-41
11 Mart 2010 Perşembe 10:05:21
Dertlerim bir türlü son bulmadı
Vakit daraldı.
Ömür kalmadı.
Soruyorum bir sana, birde Rabbime...
Hangi günahın cezasıydı bana bunca acı

Ve ben kimim, ben kimim söylesene anne?
Senin küçük kızın, minik kuzunmuyum?
Yoksa acılar içinde, böyles...

Bu gece, @Sevgi Salman
10.3.2010 03:36:38
batu_41
@batu-41
10 Mart 2010 Çarşamba 23:43:50
Zaman geçtikçe artar sevgi yumağın
Yoksan açmaz gülleri, bende ki bağın
Isıtırsın dünyamı, erir karları dağın
Sevindirsin ikimizi de verdiğin kararın



Ayarı bozuk zamanın, durmadan akar
Senin gibi sevgi dolu, hangi göz bakar
Bana sevmediği...

Vazgeç deme, @mete75
10.3.2010 23:39:54
batu_41
@batu-41
10 Mart 2010 Çarşamba 23:41:03
EL KIZI

Yaşın on altıdır, yada on yedi
Sana bir gül gibi, kokar el kızı.
Daha yirmilere, gelmeden yaşın
Seni hâlden hâle, sokar el kızı...

Zar zor öğrenirsin, adla, yaşını
Dertlere sokarsın, dertsiz başını.
Mekan edinirsin, köşe başı...

El kızı, @kulhilmi
10.3.2010 12:40:56
batu_41
@batu-41
10 Mart 2010 Çarşamba 23:34:32
Hayata bağlayan güneşim nurum,
Seni sevdim durdu aklım şuurum,
Aşkınla kabarır göğsüm gururum,
Huri misin melek misin bir tanem?

Bahar yaza döndü mevsimin gülü,
Hepimiz insanız Allah’ın kulu,
Toprak demindedir bahçeler sulu,
Huri misin...

Huri misin melekmisin, @AHMET ACAR
10.3.2010 23:31:07
batu_41
@batu-41
10 Mart 2010 Çarşamba 15:28:49
Gamzeli yanak oyuk ,oyuk olur
Bebekler her zaman güzel uyur
Ne söylüyorsun bana sende buyur
Yoksa bu aşkta artık sendemi yoksun

Aşk,ihtiras,sevgi,tutku inan budur
Ölümüne seven,hergün mutlu olur
Allah yolu hep olan,doğru yoldur
Yoksa bu aşkt...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.377
Şiir Okunma
3.866.459
Yazı Okunma
82.982
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL