Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
10 Mart 2010 Çarşamba 14:37:15
Yalınayak bir ömrün çırılçıplak şubatında
Zifirlere gerdim gökyüzünü.
İçime nefretimide katarak,
Bilinmez diyarlardan esen yellerin
İnilmez duraklarına götürdüm.
Oysa sana varmak içindi tüm şiirlerim
Sana varmak içindi oysa…

Sevdalıydı...

batu_41
@batu-41
10 Mart 2010 Çarşamba 14:32:50
Bilseydin, her dokunuşunda nasıl eridiğimi,
Bilseydin, içimde yaktığın bu deli ateşi,
Bilseydim, bu aşkın senin için değerini,
Ölümüne de olsa beklerdim sevgilim seni..........

aH AH BÖYLE BİR SEVGİNİ VAR OLMASI BİLE İNSNA HAZ VERİRİ.ACABA VAR...

batu_41
@batu-41
10 Mart 2010 Çarşamba 14:27:51
Sevda

Ta elest bezminden söz verip gelip
Tek bir ahde sadık kalmaktır sevda.
Dünyayı ahrete imtihan bilip
Yaşam gayesini bilmektir sevda.

Kıvılcımla başlar yürekte sızı
Tüm vücuda yayar ataşı közü
Yarin hayaliyle yakarak özü
Onulmaz bir y...

Sevda, @Erdoğan BEKTAŞ
10.3.2010 13:06:27
batu_41
@batu-41
10 Mart 2010 Çarşamba 14:23:41
Bak gökyüzüne , belki birazdan yağmur yağacak
Birazdan, gökyüzü bütün şiddetiyle ağlayacak
Sana yeniden yaşamı aşılamak için.
Ve sen yeniden doğacaksın ,yağmur sonrası,
Gökkuşağı gibi renklendirerek hayatı.

Her insan, ayrı bir renktir yaşam ...

batu_41
@batu-41
10 Mart 2010 Çarşamba 14:20:14
Gideceksen al beni de götür, gideceğin tüm yerlere,
Yerlere gözyaşları düşmeden, bulut doluştu göklere,
Göklere sözüm olmaz ki benim, korkular sindi gözlere,
Gözlere bakacak dermanım yok, gitme yabancı ellere,


Beni kendinden uzakta tutma,...

batu_41
@batu-41
10 Mart 2010 Çarşamba 14:16:00
Yoksa bir ben miyim bunları gören ?
---Son yaprağın dalndan düştüğü o gün.!

Bu muydu yoksa rüyada ayrılığın ?
Bu muydu yoksa anlayamadığım ?

---Belkide bakışıma on kez çarpan o damla ;
---Sendin deryadan o akşam buharlaşan.

Var mıydı bend...

Son yaprak, @ensarpinar
10.3.2010 00:36:26
batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 22:18:40
Gakkoşum Toprak Altında

Elazığ’ım fay hattında
Gakkoşum toprak altında
Evi başına yıkılmış
Acısı yürek katında

Oy gakkoşum can gakkoşum
Acını tanla bulmuşum
Kerpiç altında can verdin
Namazında saf durmuşum

Komşu idin Bingöl̵...

batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 22:10:38
Yorumlara yetişemem
Cevaplara erişemem
Biraz seyrek görüşeceğim
Dostlar beni bağışlasın

Sayfamı yanlız bırakman
Çekip bir kenara atman
Mümkün olsa inan yapmam
Dostlar beni bağışlasın

Şiirlerimi yazmaya devam
Yanlış anlamayın aman
Yazlık...

batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 18:36:36
ERGENEKONMUŞ-2


Üstlendi bütün suçları,
Yabana yetmez güçleri,
dışarıda kuyruk kıçları,
Meğerse Ergenekon’muş.

Kana bulayan mayısı,
Belirsiz ölü sayısı,
Anladım varmış dayısı,
Meğerse Ergenekon’muş.

Aldomoro’yu öldür...

Ergenekonmuş-2, @kocakurtsoylum
8.3.2010 15:17:42
batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 17:13:36
Sana bir sır vereyimmi ANACIĞIM,,

Onu yıkamadım kokun öylesine sinmiş ki üzerine,,

Kokladıkça sana sarılıyorum sanki,

Mahallede akşam vakitleri,şafaklarda,

Hızla yürüyüşünü unutmuşsun..

Kimseler anlamaz oldu artık kızını,

Kime...

Ana hasreti, @kader44
2.3.2010 13:29:53
batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 16:18:36
Agustosta zemheri soğuklarında üşürken
Ocak ayında ateşler içinde seninle birlikte yandık,
Dostluk denilen en tatlı duyguyu
Acısıyla tatlısıyla biz seninle tattık,
Ben düştüğümde beni sen kaldırdın,
Sayısını unuttum kaç kez uçurumun kenarından a...

Can damarım dostum, @kader44
8.3.2010 13:04:53
batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 15:19:28
Bir kadın sevdim zindanların duvarına çerçevelediğim hayaliyle
yargılanırken kimliğim yasak konulurken seni aradım işkencelerde
adini yazdım tüm yasaklarıma yürürken yollarıma korkusuz ölümlere
prangalar vurulurken sensizliğe pusu kurmuştu kursunl...

batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 15:04:02
SEVDİM BİR KERE

Tutkunum sana gel ey nazlı yar

O güzel yüzün kor gibi yakar

Gönlümde hazan görmedim bahar

Sevdim bir kere ne günahım var ?



Nerede o eski şen şarkılar

Şimdi hepsi benle ağladılar

Söylemem kim ? diye sorsalar ...

Sevdim bir kere, @GÜLDESTE
5.3.2010 00:35:04
batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 15:01:16
Güldüğün zaman güller açar yüzünde.
Kuru topraklar yeşerir elinde.
Her işi erinmeden yaparsın.
Sabır ve özveri vardır özünde

Şehirli kız senin gibi olamaz.
Eline kınaları vuramaz,
Yüzüne türlü çeşit boya sürse de,
Yine senin rengini bulamaz....

Hayranım sana, @gül peri
24.2.2010 17:41:11
batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 14:59:21
Bugün sizin gününüz mutlu olmalısınız,
Evin ihtiyaçların hemen almalısınız.

Çamaşır yıkandı mı, ütüyü ne yaptınız?
Gündüz yorulduk diye geceleri yattınız.

Her bir çocuk değişik yemek yemeyi bekler,
Bugün çok yoruldu dinlenecek erkekler.

S...

8 mart, @HATAYLI
7.3.2010 21:13:10
batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 14:57:41
Durmasın gönlün kor ateşi bırak, gönlünce aksın
Yaşam: o tüm gerçeklerinle yüzleşip yaşamaktır
Sorun: önünü görebilmek ki, karşıyı da görsün
Ne yaptığını bilmek, kendi gücüne erişmektir.

Yıkıcı olan, ait olmayana tamahla başlar
Bir yerde kalm...

Sorun ne?, @AZAP
8.3.2010 12:14:10
batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 14:51:24
AĞAÇ YAŞKEN EĞİLİRMİŞ
HERŞEY ÇOCUKKEN ÖĞRENİLİRMİŞ.
ANNE,BABA YAVRUSUNA SAYGILI OLACAK
ÇOCUKDA BÜYÜKLERİNE SAYGILI OLACAK.

SANA YAPILMASINI İSTEMEDİĞİN BİR ŞEYİ
SENDE KARŞINDAKİNE YAPMIYACAKSIN.
SANA SÖYLENMESİNİ İSTEMEDİĞİN BİR ŞEYİ
SENDE K...

Saygı, @sevdapınarı
7.3.2010 03:01:34
batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 14:20:58
Pazar bulup değer biçme sat işte;
Sav başından ilk kervana kat işte;
Beş kuruşum değerim yok at işte;
Yazı dersin inadına turayım...

“Buradayım kimim dersen insanım
Milyar beşer konuşturur Lisanım”!..

Ali ALTINLI – 04/03/2...

Kabulümdür!.., @Ali ALTINLI
8.3.2010 12:50:41
batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 14:17:54
Kadınlar,
Kadınlar güneş gibidir ,
Aydınlıktır yürekleri.
Kadınlar ki,
Bir yanı emekçidir, yeri geldiğinde
Bir yanı yaren,
Bir yanı ana ,
Bir yanı hep özlemle doludur kadınların,

Kadınlar ki,
Hem sevgi dağıtır
Hem de umut ,yeter ki ,
Sev...

___kadınlar, @Y. Kaya
8.3.2010 11:40:27
batu_41
@batu-41
8 Mart 2010 Pazartesi 12:06:18
Bir de, tüm olup biteni
Gizlersin ya
Yüreğinin taa derinliklerinde
Kilit kilit üstüne
Sandık içinde...

Onun için diyorum ki…
Alırsak yürekleri şöyle ellerimize
İşte o zaman anlarız
Mutsuzluğun gerçek sebebini
Belki de...
Çünkü......

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.385
Şiir Okunma
3.866.495
Yazı Okunma
82.982
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL