Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
22 Mart 2010 Pazartesi 22:23:10
Kara gözlüm sessiz durup köşede
Bir ömrü böylece tüketemezsin.
Fırtınalar kopar her an içinde
Akan göz yaşına dur diyemezsin...

Söz dinlemez gözün yoktur nedeni.
Boş yere dertlere sokma bedeni.
Aramıza koyup sudan nedeni.
Bunlar aşılamaz sur...

batu_41
@batu-41
22 Mart 2010 Pazartesi 22:03:47
Bugünkü gelişin başkaydı senin
Gözlerin bitmemiş şiir gibiydi
Sitemin, gülüşün aşkaydı senin
Yüreğe kıvrılan nehir gibiydi


Gamzende bir martı yıkanıyordu
Hislerin içime dokunuyordu
Özlemin yüzünden okunuyordu
Maziye yaslanmış şehir gibiydi...

Aşk bilmecesi, @Hilmi YAZGI
22.2.2010 00:01:31
batu_41
@batu-41
22 Mart 2010 Pazartesi 19:08:04
bu şiirini mutlaka okumam gerek sevgili kardeşim iki gün içinde istersen sana verebilirim.Msn. yazıyorum....


[email protected]

eğer eklersen iade ederim.
Anam, @Erdoğan BEKTAŞ
22.3.2010 19:03:06
batu_41
@batu-41
22 Mart 2010 Pazartesi 19:05:51
Artık sıgmıyordu can kafesine
Kulagım kabardı boğuk sesine
Bir sır dügümlendi son nefesine
Ne demek istedin ney garib anam.

Tel çektim ogluna işi çogumuş
Gelmek istermiş de izni yogumuş
Gözden ırayınca sanki sogumuş
Ciyer parem derdin duy g...

Anam, @Erdoğan BEKTAŞ
22.3.2010 19:03:06
batu_41
@batu-41
21 Mart 2010 Pazar 18:39:59
Anasının kuzusuydu
Öptü yaratanın elini
Rahmine şükretti
Ulusunun şanlı tarihine
Gözlerini yumdu
Melekler gibiydi
Öylece
Uyudu’’


Ana;
Kınalı kuzum, yavrum
Vatan sağ olsun
Vatan sağ olsun…

Sizinde bileğiniz ve yüre...

batu_41
@batu-41
21 Mart 2010 Pazar 18:38:14
Gül kokusu rüzgârla başladı sevda,
Gönül can damarına bu düşüş yetti.
Yalancı bahar gibi çiçek açıp ta,
Nasıl başladıysa öylece bitti.

Kuyruğunda yıldızın dokundun bana,
Adı belirsiz bir güç yarlardan itti.
Kandamlası çiçekler sunarken sana, ...

Bu sevda bitti, @gökova-48
21.3.2010 15:02:50
batu_41
@batu-41
21 Mart 2010 Pazar 18:33:34
Bizim unutmamızı fırsat bildi azısı,
Nevruz denilen bu gün Türk’ün bahar bayramı,
Doğruyu söyler mutlak tarihimin yazısı,
Nevruz denilen bu gün,Türk’ün bahar bayramı,

Dertleri bayram değil adeta bir saldırı,
Yüce Türk devletine top...

batu_41
@batu-41
21 Mart 2010 Pazar 18:31:01
Babanızı yitirdiniz,
Allah’ım rahmet eylesin.
Çok hizmetler götürdünüz,
Allah’ım rahmet eylesin.

Dualarını aldınız,
Hastanelerde kaldınız,
Dostlara haber saldınız,
Allah’ım rahmet eylesin.

Hep sabır sabır derdiniz,
En i...

Durdu şahin hocama, @Fazıl Kul
21.3.2010 06:38:44
batu_41
@batu-41
21 Mart 2010 Pazar 15:23:09
BOŞ HAYALLER

Hazineler diyarı gökyüzüne bak,
Alabildiğine uzanan saadet ülkesinde,
Ne Cengiz Han da,ne de kırk haramilerde
Var böyle bir hazine
Yuvarlak gümüş bir taht kurulmuş AY....
Yıldızlardan meşaleler dizilmiş karanlık saraya
Aşıklar o...

Boş hayaller, @kader44
21.3.2010 10:36:07
batu_41
@batu-41
21 Mart 2010 Pazar 15:19:48
Doğrul ey yüreğim,gidelim burdan.!
----Ne kardan nem alırsın ,ne yağmurdan.
----Yıllarca su dövmüşüz aşk dibeğinde,
----Ne dünden haz alırsın,ne yarından.

Bilmem ki sana neyler,bunca hatıran !
Efkarlısın bilirim,dinmez fırtınan.
Tutmamış maya...

Y ü r e ğ i m, @ensarpinar
21.3.2010 01:10:54
batu_41
@batu-41
21 Mart 2010 Pazar 15:16:22
Harami helali bir birine kattilar
üc bes kurus icin gururu sattilar
bol günün dostlari dar gününde kactilar
bu dünya nasil bir dünya anlayamadim

Dostununda dostu varmis verme sirini
bu asirin insanaina sakin güvenme
muradim der artik etmem bi...

Anlayamadım, @Muat KANAT
21.3.2010 00:13:20
batu_41
@batu-41
21 Mart 2010 Pazar 15:13:23
Taht yaptım ben Ümmü kıza gönlümü,
Onun için harcar idim ömrümü,
O sevmezse ben severim Ümmü mü,
Akıl ermez benim gönül işime.

Aşkı ile düzen verdim sazıma,
Sevdasından keder düştü özüme,
İnanmazsa Ümmü’m benim sözüme,
İyi baksın göz...

On beşim de, @ozanseveni
20.3.2010 21:50:20
batu_41
@batu-41
20 Mart 2010 Cumartesi 19:14:23
ÖLESİYE ÖZLEDİM.

Bu gece seni yine
Ölesiye özledim
Bir tufana tutuldu yüreğim
Gözyaşlarımı karanlık gecelerden
Gizleyemedim
Tüm umutsuzlukları
Hasret sancılarını alıp
Birer birer kurşuna dizmek istedim
Acılara son vermeyi
Ölmeden ölmeyi ...

Ölesiye özledim., @kader44
20.3.2010 00:37:24
batu_41
@batu-41
20 Mart 2010 Cumartesi 18:46:42
Derdi anlatmazlar derde salana
Dert de, hüzünler de kardeşi aşkın.
"Seni üzmeyeyim.." diyorsun bana
Oysa ben yanmaya çoktan alıştım...

Şimdi ne anlatsam, neden başlasam
Sen beni ta baştan sonadek yaktın.
Söyle nedir bize bütün bu olan?
Ben m...

Boş verdim..., @Luselva
20.3.2010 00:03:32
batu_41
@batu-41
20 Mart 2010 Cumartesi 11:49:59
KURBANIN OLSUN


Dilediğin kadar ağlat
Gözlerim kurbanın olsun
İstersen peşinden koştur
Dizlerim kurbanın olsun

İster yaşat ister öldür
İster her uykumu böldür
Yazlarımı hep kış oldur
Yazlarım kurbanın olsun

Ölsem açma gözlerimi
Dinle...

Kurbanın olsun, @ceyhunaltunkas
20.3.2010 11:46:05
batu_41
@batu-41
20 Mart 2010 Cumartesi 10:33:09
Susuyorum…

Sessiz çığlıklar atıyorum
Kimse oralı olmuyor
Çığlıklarım havada asılı kalıyor
Bir bir topluyorum
Susuyorum…

Oysa,söylenecek o kadar çok
Cümleler var ki içimde
Ama ; Kime ne !!!
Susuyorum
Ve…susmaya devam ed...

Susuyorum..., @Sevgi Salman
20.3.2010 02:51:17
batu_41
@batu-41
20 Mart 2010 Cumartesi 09:53:57
Burnunun dikine gittin durmadın
Aklın sıra nispet yaptın sen bana
Az tavır almadın az söz vurmadın
******Bu günler yakındı demiştim sana
******Şimdi gözyaşını iç kana, kana.

Nasihat eyledim çok yandı canım
Kaç yerden darbeli benim sol yanım
...

= iç kana kana =, @gelmeyenvuslat
20.3.2010 00:05:28
batu_41
@batu-41
19 Mart 2010 Cuma 22:08:50
Bak ömür tükeniyor, saçlara doluyor ak
Aman ha Azrail…!!!,
Çalma sakın kapımızı, el sallayıp göz kırparak
Sevinçlerimize hüzün
Kahkahalarımıza baykuşlar tüneten maziden
Hesabımız var, birer birer sorulacak…
>>>>>Ne olursun sessiz,...

batu_41
@batu-41
19 Mart 2010 Cuma 22:05:51
Değerli kalem kutlarım yürek sesinizi.
batu_41
@batu-41
18 Mart 2010 Perşembe 17:02:34
Dost övüldüm ardından düşmanca avutuldum
Kosova’da, Bosna’da lokma lokma yutuldum
Sonra.. Salib’in zulüm mührünü Rus’ta buldum
Sen.. bunu, bugün hayra yor git Azerbaycanlı’m

Allah! diyen şehadet ehlim.. Çeçen Mille...

Azerbaycanlım, @bekirce
18.3.2010 11:50:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.396
Şiir Okunma
3.866.570
Yazı Okunma
82.985
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL